Znalostní báze LiveAgent nabízí odpovědi na náročné otázky a samoobslužné možnosti pro zákazníky. Poskytuje šablony e-mailů pro řešení diskusí o cenách, negativních zkušenostech a sporech mezi uživateli.
Každá společnost, která se snaží poskytovat vynikající zákaznické služby, by měla svým zákazníkům nabídnout samoobslužné možnosti, jako je zákaznický portál, znalostní databáze, robustní knihovna nejčastějších dotazů a agent forum, and komunitní fórum. Zákazníci tyto nástroje jistě využijí, ocení možnost vyhledávat informace na vlastní pěst a využijí možnost konzultovat s ostatními problémy, se kterými se mohou setkat při používání vašeho produktu nebo služby.
Díky znalostní databázi a zákaznickému portálu mohou uživatelé kontrolovat již existující zdroje, jako jsou články o produktech, výukové programy nebo technické tipy. Mohou také klást otázky pomocí fóra, kde mohou diskutovat o různých tématech s ostatními uživateli a zástupci vaší společnosti.
V tomto článku se chceme věnovat roli, kterou vaši zástupci hrají v každodenním provozu znalostní databáze a zákaznického portálu. Mezi jejich povinnosti by mělo patřit:
Jsme si dobře vědomi toho, že řešení nestandardních otázek a případů vždy vyžaduje více práce a je složitější než dodržování základních postupů. Proto jsme vytvořili několik příkladů odpovědí ze znalostní databáze, které mohou vaši agenti použít při odpovídání na dotazy týkající se snížení nebo zvýšení ceny, diskuse o negativních zkušenostech zákazníků s vaší společností nebo konverzace, které vyústily v konflikt mezi uživateli znalostní databáze.
Hello [user’s name or users’ names]! Thank you for starting this discussion. We really value the opinions of our customers, but we also want you to understand certain actions taken by [company’s name].
This [price reduction/increase/sales] was caused by [list of reasons for the specific situation].
We didn’t make this decision overnight, and it was preceded by a thorough analysis and consultation with some of our clients, who were selected at random.
We hope you understand [company’s name] reasons. Please note that we are open to having conversations with you about this and can continue this discussion further. We want to hear you out!
Hi [user’s name or users’ names]! We appreciate the fact that you decided to discuss your experience of [negative experience the customer mentioned or the alternative discussed] openly on our forum.
This gives us a chance to react and creates a field for discussion. It would be really helpful for us if you could provide us with some more details about [negative experience/alternative]. [When exactly did it occur? / What was the most frustrating aspect for you? / What features does this alternative tool provide that we don’t? / What makes this alternative more attractive than our product or service?]
We genuinely want to offer our customers the best possible [experience/product/service], so we can assure you that we will act upon the information you provide us with.
Looking forward to continuing this discussion with you!
Hey there! We appreciate the fact that you use our knowledge base regularly and want to share your opinions and thoughts.
However, this portal operates based on some clear [terms and conditions/internal rules/regulations].
It’s not a place for aggressive debates, arguments, or, even worse, discussions that lead to insulting other users.
That’s why I need to ask you not to continue responding to this thread. Also, if you plan to engage in any other discussions, please do so according to our rules.
Let me summarize the outcome of your conversation: [summary – listing the essential points from the thread that were written before the argument started].
Now that the issue has been summarized, this topic will be closed and you won’t be able to add new comments. I hope you understand this decision.
Ready to answer some challenging questions?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte si ohromující znalostní bázi s LiveAgent bez vstupních poplatků a závazků. Nabízíme 24/7 zákaznický servis a 30denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Zlepšete zákaznickou zkušenost a efektivitu svého týmu pomocí intuitivního rozhraní a snadno přístupných informací. Začněte svou zkušební verzi zdarma ještě dnes!
Základní komunikační šablony znalostní báze
Objevte základní komunikační šablony pro znalostní báze na LiveAgent, které pomohou zlepšit zákaznickou podporu a samoobslužné možnosti. Naučte se vytvářet efektivní e-mailové šablony a využijte sílu znalostní správy pro agilnější a efektivnější fungování vaší organizace. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost svých klientů!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team