Základní komunikační šablony pro znalostní databáze pomáhají firmám zlepšit zákaznickou podporu. Obsahují návody pro tvorbu emailů a řešení otázek. LiveAgent nabízí zdarma účet pro správu znalostí s možností samoobsluhy pro zákazníky.
Znalostní databáze je samoobslužná online knihovna obsahující informace o produktu, službě, oddělení nebo jakémkoli jiném tématu souvisejícím s konkrétní společností, která ji vlastní a spravuje.
Data a informace ve znalostní databázi může pocházet odkudkoli, ale obvykle pochází od několika přispěvatelů, kteří jsou zodpovědní za údržbu a aktualizace. Obecně platí pravidlo, že zástupci vaší společnosti by se měli zapojovat do všech konverzací vedených v rámci vašeho fóra znalostní databáze.
Témata, která jsou obvykle obsažena ve znalostní databázi, sahají od návodů, jak postupovat, až po často kladené otázky týkající se zásad přepravy nebo vrácení peněz. Obecně, znalostní databáze obsahuje různé druhy informací, včetně často kladených otázek, průvodců řešením problémů a dalších důležitých informací pro zákazníky a zúčastněné strany.
Správa znalostí umožňuje vytvářet, spravovat, sdílet, využívat a spravovat odborné znalosti společnosti a je určena pro použití ve všech odvětvích. S pevným základem správy znalostí bude vaše organizace agilnější, bude fungovat rychleji a pracovat efektivněji. Kromě toho se zvýší spokojenost vašich klientů, a to díky možnostem samoobsluhy, které poskytujete.
Abychom vám pomohli využít sílu správy znalostí a podpořili vás při implementaci možností samoobsluhy ve vaší zákaznické podpoře, vytvořili jsme soubor šablon znalostní databáze.
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
NEBO
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
NEBO
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
Následující šablony vám pomohou zapojit se do netematických diskusí o tématech souvisejících s COVID, o práci na dálku, nejnovější filmové premiéře, seriálu Netflixu, skandálu v technologickém průmyslu atd. Obecně lze tyto šablony použít k připojení se k jakékoli konverzaci, která přímo nesouvisí s provozem, produktem nebo službami vaší společnosti.
NEBO
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Odpověď ze znalostní databáze by měla být vyčerpávající. V některých případech bude vyčerpávající odpověď znamenat jednu nebo dvě věty. V jiných případech to však může znamenat napsání dlouhého příspěvku nebo dokonce eskalaci odpovědi do zákaznického servisu tiketů.
Jak už jsme zmínili, znalostní databáze je obvykle součástí help deskové platformy společnosti, který obsahuje spoustu informací o různých tématech a který mohou vaši zaměstnanci pravidelně upravovat. Naproti tomu často kladené otázky mají statickou podobu a, jak název napovídá, obsahují často kladené otázky na určité téma. Mezi hlavní rozdíly mezi znalostními bázemi a FAQ patří informační architektura, možnost vyhledávání, uživatelské prostředí a možnosti analýzy.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.