Zákaznické reference jsou klíčové pro budování důvěry a zvyšování prodeje. Stránka nabízí tipy a šablony pro efektivní žádání o reference, které pomohou zlepšit online pověst a důvěryhodnost značky.
Žádost o reference
Vzhledem k tomu, že dnešní spotřebitelé mají menší sklon důvěřovat tradičnímu marketingu a reklamě, nebylo shromažďování zákaznických referencí a recenzí nikdy tak důležité. Svědectví zákazníků mohou mít skutečně velký vliv na ovlivnění potenciálních zákazníků, aby s vámi uzavřeli obchod, a pomohou vám zlepšit vaši online pověst, vybudovat důvěryhodnost a zvýšit prodej. Přimět spokojené zákazníky, aby se podělili o své pozitivní zkušenosti s vaší značkou, však může být náročné, protože mnoho firem jednoduše neví, jak o posudky požádat.
Co je to reference?
Reference jsou doporučení spokojených zákazníků, která potvrzují kvalitu, výkon nebo hodnotu výrobku nebo služby – jsou poskytována buď dobrovolně, nebo na žádost společnosti. Svědectví zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Studie totiž naznačují, že reference mají nejvyšší hodnocení účinnosti (89 %) než jakýkoli jiný typ obsahového marketingu.
Jak požádat o reference: osvědčené postupy
Zde je několik obecných tipů a osvědčených postupů, jak si vyžádat reference od zákazníků.
12 otázek, které můžete položit svým zákazníkům
Dobrá reference je, když se zákazníci podělí o konkrétní detaily svých zkušeností s firmou, produktem nebo službou. Když jsou však požádáni, většina z nich bude jen stěží vědět, co říci hned zkraje. Níže jsou uvedeny některé ze základních otázek pro svědectví klientů, které lze přizpůsobit v souladu s vaší firmou.
5 šablon dopisů s žádostí o reference
Většina vašich věrných zákazníků – bez ohledu na to, jak jsou s vašimi produkty nebo službami spokojeni – pravděpodobně nebude sdílet reference, pokud nebudou požádáni. Jak přesně byste ale měli zákazníka oslovit, aby vám poskytl svědectví? Zde je několik osvědčených šablon e-mailů, které můžete použít při žádosti o svědectví od svých klientů.
Formální žádost
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Neformální žádost
Požadavek v odvětví služeb
Motivační nabídka
Aktualizace webových stránek
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Reference neboli posudky jsou doporučení spokojených zákazníků, která potvrzují kvalitu, výkon nebo hodnotu výrobku nebo služby – jsou poskytována buď dobrovolně, nebo na žádost společnosti.
Různé typy referencí zákazníků mohou zahrnovat citace svědectví, video reference, reference vlivných osob, recenze spotřebitelů, případové studie a svědectví ze sociálních médií.
Reference zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Studie naznačují, že posudky mají nejvyšší hodnocení účinnosti (89 %) než jakýkoli jiný typ obsahového marketingu.
Šablony e-mailových odpovědí na žádosti o vrácení peněz
Objevte šablony e-mailových odpovědí na žádosti o vrácení peněz, které vám ušetří čas a pomohou udržet si dobrý vztah se zákazníky. Naučte se profesionálně řešit refundace a získejte tipy, jak předejít nežádoucím situacím. Zkuste naše připravené šablony zdarma na LiveAgent a zlepšete zákaznickou zkušenost!
Objevte šablony ověřovacích e-mailů pro efektivní ověřování uživatelů a klientů v digitálním světě. Naučte se správně formulovat a odesílat ověřovací e-maily a vylepšete svůj zákaznický portál. Získejte inspiraci z bezplatných šablon a zjednodušte komunikaci s uživateli. Navštivte LiveAgent a zvýšte úroveň svého zákaznického servisu!
Šablony doporučujících e-mailů B2B
Získejte B2B zákazníky s našimi šablonami doporučujících e-mailů! Kopírujte, vkládejte a rozšiřujte své podnikání.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.