Použijte e-mailové šablony případových studií od LiveAgent k prezentaci úspěchů a zvyšte důvěru potenciálních zákazníků. Získejte více recenzí a doporučení pro konkurenční výhodu. Založte si bezplatný účet a poskytněte zákazníkům důvěryhodné informace.
Podle údajů z výzkumu společnosti Publicis Sapient začíná 87 % nákupních rozhodnutí vyhledáváním na internetu (zdroj). Není to překvapivé – když někdo uvažuje o koupi produktu nebo služby, kterou nikdy předtím nepoužil, je běžnou praxí, že se o ní zajímá u ostatních. A 88 % spotřebitelů důvěřuje online recenzím stejně jako doporučením přátel a rodiny (zdroj).
Kupující chtějí mít jistotu, že jejich investice splní jejich očekávání a bude tím správným produktem pro jejich potřeby, a ne že je nakonec zklame. A vaším úkolem je poskytnout zákazníkům dostatek důvěryhodných a užitečných informací, které jim usnadní konečné rozhodnutí o koupi.
Skvělým způsobem, jak přesvědčit potenciální zákazníky, že vaše společnost dokáže vyřešit jejich problémy, je uvést příklady z praxe. E-maily případové studie tohle mohou dokázat díky společenským důkazům které ukazují, jak vaši zákazníci používají vaše produkty nebo služby a jakých výsledků dosahují. Může jít například o zvýšení prodeje, zvýšení produktivity nebo zlepšení služeb zákazníkům.
V marketingu je případová studie analýzou kampaně, projektu nebo případu použití. Případová studie by měla ukázat jasné výsledky, určit, zda se jedná o úspěch nebo neúspěch, identifikovat faktory, které k tomuto výsledku vedly, a doporučit řešení nebo opatření, která by měla být zavedena v budoucnu.
Cílem marketingové případové studie je dokázat potenciálním zákazníkům, že jim můžete pomoci s určitým problémem. Jedná se o obsah, který vypráví příběh o tom, jak vaše společnost pomohla předchozímu nebo stávajícímu klientovi překonat určitý bolestivý bod.
Případové studie jsou důležitým prvkem marketingového trychtýře a nejlépe se používají v jeho spodní části, protože tento druh obsahu obvykle čtou nebo vyhledávají potenciální zákazníci, kteří jsou blízko k rozhodnutí o koupi. Proto byste se měli snažit prezentovat případové studie širšímu publiku.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Existuje několik dobře fungujících metod, z nichž všechny lze vložit do e-mailu s případovou studií, připojit k němu nebo na něj odkázat: Vytvořte PDF – tyto samostatné soubory mohou obchodníci snadno přiložit k e-mailům nebo sdílet prostřednictvím odkazů ke stažení v rámci kampaní. Soubory PDF mohou pomoci obchodním zástupcům při předvádění nebo překonávání námitek a potenciálním klientům mohou pomoci při porovnávání různých řešení jejich problémů.Přivítejte je na vašcih stránkách – věnovaných “úspěšným příběhům” nebo stránka “naše předchozí práce” by měla být pro návštěvníky snadno k nalezení (pokud není na domovské stránce) a široce sdílená (např. odkaz v e-mailu), měla by mít jasnou strukturu od cílů přes procesy až po výsledky a měla by se skládat z poutavé kopie.Pište příspěvky blogu – podělte se o výsledky případové studie s širším publikem tím, že o ní napíšete způsobem, který je specificky zaměřen na ně a jejich potřeby a který se zabývá tím, jak byl v minulosti překonán konkrétní problém, aniž by se zaměřoval na vaši společnost.Vytvářejte videa – využijte zvýšenou spotřebu videoobsahu, abyste mohli účinně a poutavě sdělit svou hodnotovou nabídku.
Jsou jedním z nejlepších způsobů, jak poskytnout sociální důkaz, že vaše firma bude schopna pomoci potenciálním zákazníkům vyřešit jejich problémy. Případové studie mohou poskytnout důkaz, že vaše společnost nabízí vysoce kvalitní a spolehlivé produkty nebo služby, protože výsledky z minulosti jasně ukazují, jak je jiní klienti využili k dosažení svých cílů nebo překonání překážek. Nemělo by tedy překvapit, že případové studie jsou pro mnoho marketérů jedním z hlavních prvků obsahové strategie.
Obvykle ve třetí osobě, tedy z pohledu nezávislého reportéra. Případové studie se podobají spíše zpravodajským článkům než fejetonům, proto by měly obsahovat fakta a kvantitativní údaje. Nejlépe se hodí do střední, hodnotící fáze prodejního trychtýře, kdy jsou potenciální klienti již obeznámeni s vašimi produkty nebo službami. Přesto na rozdíl od většiny ostatního obsahu, který se v této fázi nákupní cesty využívá, jde v případových studiích o to, abyste ukázali to nejlepší, co vaše značka nabízí, tím, že předvedete, čeho již dosáhla. Nezačněte se však chlubit nebo přehnaně prodávat – zaměřte se na to, jak dokážete vyřešit konkrétní problémy, a popište, jaká je spolupráce s vaší firmou, přičemž svá tvrzení podpořte skutečnými citacemi hodnocení od předchozích klientů.
Šablony marketingových e-mailů
Vyzkoušejte a přizpůsobte si našich 10 základních e-mailových šablon pro vlastní marketingové kampaně a odchozí marketingovou komunikaci.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team