Použijte e-mailové šablony případových studií od LiveAgent k prezentaci úspěchů a zvyšte důvěru potenciálních zákazníků. Získejte více recenzí a doporučení pro konkurenční výhodu. Založte si bezplatný účet a poskytněte zákazníkům důvěryhodné informace.
Podle údajů z výzkumu společnosti Publicis Sapient začíná 87 % nákupních rozhodnutí vyhledáváním na internetu (zdroj). Není to překvapivé – když někdo uvažuje o koupi produktu nebo služby, kterou nikdy předtím nepoužil, je běžnou praxí, že se o ní zajímá u ostatních. A 88 % spotřebitelů důvěřuje online recenzím stejně jako doporučením přátel a rodiny (zdroj).
Kupující chtějí mít jistotu, že jejich investice splní jejich očekávání a bude tím správným produktem pro jejich potřeby, a ne že je nakonec zklame. A vaším úkolem je poskytnout zákazníkům dostatek důvěryhodných a užitečných informací, které jim usnadní konečné rozhodnutí o koupi.
Skvělým způsobem, jak přesvědčit potenciální zákazníky, že vaše společnost dokáže vyřešit jejich problémy, je uvést příklady z praxe. E-maily případové studie tohle mohou dokázat díky společenským důkazům které ukazují, jak vaši zákazníci používají vaše produkty nebo služby a jakých výsledků dosahují. Může jít například o zvýšení prodeje, zvýšení produktivity nebo zlepšení služeb zákazníkům.
V marketingu je případová studie analýzou kampaně, projektu nebo případu použití. Případová studie by měla ukázat jasné výsledky, určit, zda se jedná o úspěch nebo neúspěch, identifikovat faktory, které k tomuto výsledku vedly, a doporučit řešení nebo opatření, která by měla být zavedena v budoucnu.
Cílem marketingové případové studie je dokázat potenciálním zákazníkům, že jim můžete pomoci s určitým problémem. Jedná se o obsah, který vypráví příběh o tom, jak vaše společnost pomohla předchozímu nebo stávajícímu klientovi překonat určitý bolestivý bod.
Případové studie jsou důležitým prvkem marketingového trychtýře a nejlépe se používají v jeho spodní části, protože tento druh obsahu obvykle čtou nebo vyhledávají potenciální zákazníci, kteří jsou blízko k rozhodnutí o koupi. Proto byste se měli snažit prezentovat případové studie širšímu publiku.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Existuje několik dobře fungujících metod, z nichž všechny lze vložit do e-mailu s případovou studií, připojit k němu nebo na něj odkázat: Vytvořte PDF – tyto samostatné soubory mohou obchodníci snadno přiložit k e-mailům nebo sdílet prostřednictvím odkazů ke stažení v rámci kampaní. Soubory PDF mohou pomoci obchodním zástupcům při předvádění nebo překonávání námitek a potenciálním klientům mohou pomoci při porovnávání různých řešení jejich problémů.Přivítejte je na vašcih stránkách – věnovaných “úspěšným příběhům” nebo stránka “naše předchozí práce” by měla být pro návštěvníky snadno k nalezení (pokud není na domovské stránce) a široce sdílená (např. odkaz v e-mailu), měla by mít jasnou strukturu od cílů přes procesy až po výsledky a měla by se skládat z poutavé kopie.Pište příspěvky blogu – podělte se o výsledky případové studie s širším publikem tím, že o ní napíšete způsobem, který je specificky zaměřen na ně a jejich potřeby a který se zabývá tím, jak byl v minulosti překonán konkrétní problém, aniž by se zaměřoval na vaši společnost.Vytvářejte videa – využijte zvýšenou spotřebu videoobsahu, abyste mohli účinně a poutavě sdělit svou hodnotovou nabídku.
Jsou jedním z nejlepších způsobů, jak poskytnout sociální důkaz, že vaše firma bude schopna pomoci potenciálním zákazníkům vyřešit jejich problémy. Případové studie mohou poskytnout důkaz, že vaše společnost nabízí vysoce kvalitní a spolehlivé produkty nebo služby, protože výsledky z minulosti jasně ukazují, jak je jiní klienti využili k dosažení svých cílů nebo překonání překážek. Nemělo by tedy překvapit, že případové studie jsou pro mnoho marketérů jedním z hlavních prvků obsahové strategie.
Obvykle ve třetí osobě, tedy z pohledu nezávislého reportéra. Případové studie se podobají spíše zpravodajským článkům než fejetonům, proto by měly obsahovat fakta a kvantitativní údaje. Nejlépe se hodí do střední, hodnotící fáze prodejního trychtýře, kdy jsou potenciální klienti již obeznámeni s vašimi produkty nebo službami. Přesto na rozdíl od většiny ostatního obsahu, který se v této fázi nákupní cesty využívá, jde v případových studiích o to, abyste ukázali to nejlepší, co vaše značka nabízí, tím, že předvedete, čeho již dosáhla. Nezačněte se však chlubit nebo přehnaně prodávat – zaměřte se na to, jak dokážete vyřešit konkrétní problémy, a popište, jaká je spolupráce s vaší firmou, přičemž svá tvrzení podpořte skutečnými citacemi hodnocení od předchozích klientů.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.