E-mailové šablony pro resetování hesla umožňují uživatelům snadno obnovit přístup k účtům. Nabízejí jednoduché a jasné pokyny, čímž zjednodušují proces pro uživatele i zákaznický servis. Zkuste naše bezplatné šablony.
V současné digitální době máme všichni mnoho účtů na různých platformách, portálech, pracovních prostorech atd. V ideálním světě by si uživatelé měli pro každý účet zvolit jiné heslo, aby se zabránilo zneužití a hackerským útokům. Mnoho uživatelů však má problémy s přístupem ke svým účtům, protože svá hesla zapomínají. Někteří uživatelé zapomínají svá hesla, i když pro každý účet používají stejné heslo.
Proto je důležité, aby byl proces bezproblémový jak pro uživatele, tak pro pracovníky zákaznického servisu. Toho lze dosáhnout automatizací procesu. Pro váš tým podpory to bude znamenat změnu, protože se bude moci soustředit na složitější úkoly, a ne na resetování hesel.
Nejlepším a nejefektivnějším způsobem automatizace procesu resetování hesel je jejich zasílání e-mailem.
E-mail o obnovení hesla je zpráva zaslaná uživateli, který má problémy s přihlášením ke svému účtu na zákaznickém portálu. E-mail obsahuje jeho e-mailové nebo přihlašovací údaje a odkaz, který ho přesměruje na zabezpečenou stránku, kde si může změnit heslo E-mail s žádostí o reset hesla může být vyvolán uživatelem, který má problémy s přihlášením a zvolí možnost “změnit si heslo”, nebo systémem, který zjistí, že se někdo opakovaně neúspěšně pokusil o přístup ke svému účtu.
Obvykle se jedná o krátký e-mail, který příjemce informuje o tom, že někdo požádal o resetování hesla, a popisuje, jaké kroky by měl podniknout, aby si mohl nastavit nové heslo.
Z bezpečnostních důvodů by tento e-mail měl obsahovat také jednu větu jako “ověřovací zprávu“. Měla by také informovat příjemce, aby e-mail ignoroval, pokud nepožádal o obnovení hesla.
Šablona e-mailu pro resetování hesla 1
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 30-day trial. No credit card required.
E-mail o obnovení hesla by měl být velmi stručný a výstižný. Měl by mít pouze tři až čtyři řádky. Informujte uživatele o tom, co musí udělat, aby si mohl obnovit heslo, a nepřidávejte žádné zbytečné informace. Používejte jednoduchý jazyk. Pokud má příjemce provést určitou akci, měl by přesně vědět, co se od něj očekává.
E-mail s žádostí o obnovení hesla musíte odeslat ihned poté, co uživatel zákaznického portálu požádá o obnovení hesla. Pokud uživatel musí na e-mail s obnovením hesla čekat příliš dlouho, bude si myslet, že se něco pokazilo, a zůstane bez přístupu k zákaznickému portálu.
Ano, ve zprávě o obnovení hesla by mělo být vždy uvedeno něco jako “Pokud jste o nové heslo nežádali, ignorujte prosím tuto zprávu” nebo “Pokud jste to nebyli vy, kdo vyvolal tuto žádost o obnovení hesla, dejte nám okamžitě vědět odpovědí na tento e-mail.” Je opravdu důležité tuto informaci uvést, protože phishingové žádosti o reset hesla mohou být použity k nabourání se do účtů zákazníků, takže by si měli být tohoto rizika vědomi.
Objevte šablony ověřovacích e-mailů pro efektivní ověřování uživatelů a klientů v digitálním světě. Naučte se správně formulovat a odesílat ověřovací e-maily a vylepšete svůj zákaznický portál. Získejte inspiraci z bezplatných šablon a zjednodušte komunikaci s uživateli. Navštivte LiveAgent a zvýšte úroveň svého zákaznického servisu!
Šablona e-mailu pro přivítání nového zaměstnance v týmu
Jak uvést nového zaměstnance do týmu, aniž by se hned první den spálil? Pomozte si vytvořit skvělý první dojem pomocí těchto šablon uvítacích oznámení.
Co je to potvrzení objednávky? (Získejte dokonalou šablonu)
Vyzkoušejte naše bezplatné šablony potvrzovacích e-mailů pro efektivní komunikaci se zákazníky a budování vztahů.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team