LiveAgent nabízí bezplatné šablony helpdesku pro zlepšení zákaznického servisu. Tyto šablony šetří čas a zvyšují konzistenci komunikace. Investice do servisu zvyšuje loajalitu a prodeje.
Průzkum zjistil, že 69 % spotřebitelů hodnotí kvalitu zákaznické zkušenosti podle toho, zda obdrží “rychlé řešení” svých dotazů nebo žádostí o pomoc. Ruční vytváření stále stejných odpovědí při interakci se zákazníky však může být i pro ty nejzkušenější pracovníky zákaznické podpory extrémně neefektivní a časově náročné. Právě zde se velmi hodí tzv. canned messages. Konzervované odpovědi (makra), předdefinované odpovědi a připravené šablony jsou ve skutečnosti jednou z nejnutnějších funkcí helpdesku, které umožňují agentům podpory zvýšit jejich efektivitu a výkonnost, urychlit zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost zákazníků.
Proč používat šablony odpovědí oddělení pomoci?
10 příkladů šablon odpovědí helpdesku
Níže uvádíme 10 příkladů odpovědí oddělení podpory na některé z nejčastějších problémů a dotazů podpory, které si vaši agenti mohou přizpůsobit, personalizovat a používat při každodenních interakcích s podporou.
Potvrzení přijetí žádosti o podporu
Odpověď na žádost o informace
Žádost o resetování hesla
Zákazník požaduje funkci, která je ve vašem plánu.
Zákazník požaduje funkci, kterou nehodláte vytvořit.
Zákazník požadující funkci, která byla odstraněna
Přijetí žádosti o vrácení peněz
Zamítnutí žádosti o vrácení peněz
Zásady ochrany osobních údajů
Zrušení žádosti o předplatné
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Šablona e-mailu je zpráva, kterou můžete opakovaně použít v e-mailové korespondenci se zákazníky. Šablony se často používají kvůli konzistenci a úspoře času.
Rozhodně. LiveAgent je helpdesk software, který umožňuje vytvářet šablony pro agenty i zákazníky a šetřit tak čas. Pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na funkci E-mailové šablony.
Helpdesk je oddělení v organizaci, které poskytuje podporu zákazníkům a uživatelům.
Hledáte helpdesk pro WordPress?
Objevte nejlepší helpdesk pro WordPress s LiveAgent, který nabízí přes 180 funkcí a 40 integrací. Bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznický servis, a možnost kdykoli ukončit. Zvyšte spokojenost a konverze s naším rychlým a přizpůsobitelným live chat pluginem. Začněte 14denní zkušební verzi zdarma bez kreditní karty a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!
Objevte mobilní helpdesk aplikace LiveAgent pro Android a iOS, které vám umožní zůstat v kontaktu se zákazníky kdykoliv a kdekoliv. Využijte živý chat, databázi a integraci se sociálními sítěmi v jedné aplikaci. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a zlepšete svou zákaznickou podporu na cestách.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team