Získejte zpětnou vazbu od zákazníků pomocí šablon e-mailových žádostí. Tyto e-maily pomáhají budovat vztahy a zlepšit produkty a služby. Vyzkoušejte zdarma s LiveAgent a posilte loajalitu zákazníků.
V dnešní digitální éře musíte se svými zákazníky jednat, jako by byli vašimi partnery. Nevěnujte příliš mnoho času nezávazným rozhovorům, místo toho svým klientům naslouchejte! Vaši současní i potenciální zákazníci vám mohou poskytnout spoustu informací, které vám pomohou zvýšit prodej, generovat více kvalitních potenciálních zákazníků a jednoduše zlepšit loajalitu zákazníků.
K tomu můžete využít jeden z nejzákladnějších a nejefektivnějších komunikačních kanálů – e-mail.
Možná si říkáte: “Vždyť už teď odvádíme dobrou práci v e-mailovém marketingu.” Je to možné, ale vždy je co zlepšovat. Proč nevyužít e-maily k posílení vztahu s kontakty na vašem seznamu, aby vám zůstaly déle věrné a byly aktivnější? Existuje určitý typ e-mailu zvaný e-mail s žádostí o zpětnou vazbu, který vám může pomoci komunikovat a budovat smysluplná spojení s potenciálními i stávajícími zákazníky.
E-mail s žádostí o zpětnou vazbu je jednoduchý a kreativní způsob, jak zapojit zákazníky a získat od nich zpětnou vazbu, která vám může pomoci zlepšit vaše budoucí marketingová sdělení i váš produkt.
Než se pustíme do podrobností, je třeba vysvětlit, proč je shromažďování zpětné vazby od zákazníků tak důležité. Dlouhou dobu společnosti neinvestovaly čas ani prostředky do poznávání svých zákazníků.
To je chyba, protože dotazování se zákazníků na jejich názory vám umožní dozvědět se více o lidech, kteří jsou ochotni si vaše produkty koupit. Jako příklad lze uvést, jaké jsou jejich potřeby a jak je lze uspokojit.
Hlavní myšlenkou žádosti o zpětnou vazbu je tedy získat cenné informace z první ruky, které vám pomohou zlepšit a dále rozvíjet vaše podnikání, produkty nebo služby.
Pokud požádáte své stávající klienty o zpětnou vazbu, můžete zjistit, zda jsou spokojeni, co lze zlepšit a které jejich potřeby nejsou uspokojeny.
Analýza všech těchto informací a vyvození chytrých závěrů vám umožní:
Pochopte své zákazníky. Aktivní naslouchání zákazníkům vám umožní lépe je poznat a pochopit je jako spotřebitele. Budete moci zjistit, co od vašich služeb očekávají, a prozkoumat jejich potřeby. Nejde jen o naslouchání stížnostem nebo dotazům.
Udržte si své stávající zákazníky. Ti, kteří se cítí být vyslechnuti a oceněni, zůstanou vašemu podniku s mnohem větší pravděpodobností věrní. Přesvědčte zákazníky, aby se tak cítili, tím, že se jich budete pravidelně ptát na jejich názory, a kdykoli to bude možné, zavedete zlepšení, která navrhnou
Zvyšte loajalitu stávajících zákazníků. Zlepšování zkušeností zákazníků tím, že jim budete naslouchat a reagovat na jejich potřeby, pomůže zvýšit jejich spokojenost s vaší firmou. Zvýšením loajality zákazníků tímto způsobem můžete získat ambasadory značky, kteří budou vaše služby doporučovat ostatním.
Jak byste tedy měli požádat své zákazníky o zpětnou vazbu? Pomocí starého dobrého e-mailu.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Než začnete klást otázky, vysvětlete, jak důležité je pro vás přidat hodnotu vašemu produktu nebo službě. Řekněte zákazníkům, že se chcete poučit z jejich zkušeností, abyste se mohli neustále zlepšovat a zajistit dobré služby i v budoucnu.
Vyjádřete své uznání předem a dejte svým klientům najevo, že chápete, že jejich čas je drahý, a proto si budete velmi vážit jakékoli zpětné vazby, kterou vám poskytnou.
Odpovědi na tuto otázku vám pomohou identifikovat všechny “dobré” věci, které děláte.
Tento bod je zásadní. Jde o to zeptat se zákazníků, které části nákupu/služby se jim nelíbily.
Těmto odpovědím věnujte zvláštní pozornost. Pokud se nebudete řídit radami, nebudete mít žádnou výmluvu, pokud se něco podobného bude opakovat u jiných klientů.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Záleží na specifikách vašeho produktu nebo služby. Nečekejte však příliš dlouho, protože vaši zákazníci pravděpodobně zapomenou na zkušenosti, které s vaší společností měli (pokud nebyly obzvláště negativní). Dobrým nápadem je zaslání e-mailu s žádostí o zpětnou vazbu do 5 dnů po nákupu.
Ano, měli byste se zajímat o zkušenosti všech svých zákazníků a neignorovat ty, kteří vyjádřili negativní názor na váš produkt nebo službu. Jakoukoli negativní zpětnou vazbu byste měli důkladně analyzovat a reagovat na ni, abyste mohli své produkty a služby zlepšit.
Objevte šablony ověřovacích e-mailů pro efektivní ověřování uživatelů a klientů v digitálním světě. Naučte se správně formulovat a odesílat ověřovací e-maily a vylepšete svůj zákaznický portál. Získejte inspiraci z bezplatných šablon a zjednodušte komunikaci s uživateli. Navštivte LiveAgent a zvýšte úroveň svého zákaznického servisu!
Báze znalostí: Šablony žádostí o integraci
Zdarma šablony žádostí o integraci od LiveAgent pro zlepšení zákaznické zkušenosti a efektivní práci z jednoho místa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team