Na stránce LiveAgent se dozvíte, jak psát a propagovat externě publikované články pomocí e-mailových šablon. Obsahuje rady pro oslovení čtenářů, personalizaci a příklady e-mailových šablon.
Napsat skvělý článek pro externí web vyžaduje čas a úsilí. Dokončení návrhu textu je navíc jen začátek. Pak následuje korektura a případné předání návrhu ke schválení redaktorovi obsahu. Poté následuje největší výzva: zveřejnění článku na externím webu.
Důležité je, že po provedení těchto úkonů musíte ještě povzbudit lidi ke čtení toho, co jste napsali. Jedním z nejlepších způsobů, jak to udělat, je poslat externě publikovaný článek skrze e-mail s odkazem na publikaci. Do takového e-mailu je vhodné zahrnout lákavou ukázku obsahu, která vám pomůže vzbudit zájem čtenáře o celý text.
Pokud vás oslovila společnost nebo jednotlivec s nápadem napsat článek, který by byl zveřejněn na jejich webových stránkách, blogu, v časopise apod., pak jste již o krok blíže tomu, co potřebujete. Je to proto, že vydavatel bude pravděpodobně článek propagovat sám. Stále by však bylo dobré článek sdílet s lidmi z vaší e-mailové databáze. Tím můžete maximalizovat expozici článku tím, že oslovíte potenciálně jiné publikum.
Může se však stát, že jste se rozhodli napsat článek jen proto, že vás napadla úžasná myšlenka, kterou bylo třeba okamžitě přenést na papír (nebo dnes spíše na notebook). V takovém případě musíte ještě najít jednotlivce nebo společnost, která váš článek zveřejní.
Níže uvádíme několik příkladů šablon e-mailů s novými články, které slouží jak k povzbuzení příjemců k přečtení odkazovaného plného textu, tak k oslovení potenciálních vydavatelů, pokud ještě žádného nemáte.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.