Průvodce psaním e-mailů nutných k přečtení obsahuje šablony pro oznámení důležitých změn a událostí pro zákazníky a zaměstnance. E-maily jsou efektivní pro šíření zásadních informací. Obsah zahrnuje tipy na předmětové řádky a formáty e-mailů.
Někdy se objeví zpráva nebo oznámení, které jsou natolik důležité, že je můžete označit za “povinné k přečtení”. Může se jednat o aktuální informace o vaší společnosti, aktuální situaci nebo prohlášení o některém z vašich produktů či služeb.
Vzhledem k tomu, že tyto informace považujete za tak důležité, je jedním z nejlepších způsobů, jak se o ně podělit poslat e-mail nutný k přečtení. Ty mohou být zasílány buď celému vašemu e-mailovému seznamu, nebo jen určitým relevantním segmentům (doufáme, že vaše databáze uživatelů je segmentovaná!).
E-mail je účinnou metodou šíření informací o povinných novinkách, protože je stále oblíbeným způsobem komunikace. Většina lidí používá e-mail denně a nechává své schránky otevřené, takže se s vaší zprávou setkají krátce po jejím odeslání. Navíc můžete zkontrolovat míru otevření, abyste věděli, kolik příjemců si skutečně přečte důležité informace, které jste jim chtěli sdělit.
Díky těmto znalostem budete vědět, jak efektivní jsou vaše e-maily nutné k přečtení. Pokud je například míra otevření nízká, musíte zvýšit dopad svých zpráv tím, že napíšete předmět, který v přeplněných schránkách lépe vynikne.
Každý e-mail, který obsahuje oznámení, jež považujete za zásadní, nebo na něj odkazuje, lze označit za e-mail, který je nutné si přečíst. Na rozdíl od jiných obsahových e-mailů, jako jsou newslettery, nemají e-maily nutné k přečtení pevný časový rozvrh. Jsou odesílány pouze tehdy, když je to nezbytné. Proto neoznačujte zprávy jako e-mail s odpovědí v nepřítomnosti jako povinné.
Pokud je sdělení, které potřebujete učinit, krátké, je možné takovou informaci uvést v samotném těle e-mailu. Pokud je však aktualizace delší nebo její formát neumožňuje její přečtení ze schránek příjemců, pak by bylo lepší ji zaslat jako přílohu zprávy. Můžete také poslat e-mail nutný k přečtení, který stručně vysvětlí danou záležitost a bude obsahovat odkaz na jiné online místo, kde je k dispozici celý text povinné četby.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.