Šablony e-mailů pro e-commerce doručení a vrácení zboží zlepšují zákaznickou zkušenost a ekonomické výsledky. E-mailový marketing je klíčový pro konverze, s návratností $42 za každý $1. Zahrnuje žádosti o zpětnou vazbu a doporučení produktů.
E-mail je skvělý způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky, budovat identitu značky a zvyšovat její povědomí. Správný a dobře provedená e-mailová marketingová strategie může také výrazně zlepšit vaše hospodářské výsledky.
Je prokázáno, že e-mailový marketing vykazuje více konverze, než jiné marketingové kanály a je odpovědný za 7% z celkových transakcí v elektronickém obchodě. Co více, podle DMA, je možné vydělat $42 z každého $1 investovaného do e-mailového marketingu. Tyto statistiky prokazují, že e-mailový marketing je nutností pro všechny elektronické obchody.
Připravili jsme pro vás seznam příkladů e-mailů po nákupu, které se týkají doručení a vrácení zboží, které mohou vylepšit vaši současnou strategi. Čtěte dále a zjistěte, jaké zprávy můžete svým zákazníkům posílat a jak je informovat o různých fázích zpracování objednávky.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
E-mail s oznámením o doručení by měl být odeslán, když kurýr nebo doručovací společnost vyzvedne fyzický produkt z vašeho skladu. Tento proces by měl být samozřejmě automatizovaný.
Účelem upozornění o doručení je informovat zákazníka o tom, co se děje s jeho objednávkou. Tato zpráva by také měla příjemce informovat o dalších krocích procesu expedice. Informování zákazníků ve všech fázích tohoto procesu umožní ušetřit čas, který by jinak vaši agenti museli strávit odpovídáním na dotazy zákazníků ohledně stavu jejich objednávek.
E-maily s oznámením o doručení by měly být personalizované, tedy měly by obsahovat jméno zákazníka a přímo ho oslovit. Navíc by tyto e-maily měly obsahovat ID objednávky, číslo zásilky přidělené doručovací společností, odhadovanou dobu doručení, kontaktní údaje kurýra a případné možnosti vrácení zboží. Měl by také umožnit zákazníkovi změnit termín doručení, pokud je to možné. E-mail s oznámením o doručení může obsahovat také odkaz na sledování s živými aktualizacemi.
E-mail s potvrzením o vrácení, podobně jako e-mail s oznámením o doručení, by měl obsahovat:
Taková zpráva může zákazníka také informovat o tom, jak dlouho bude muset čekat na vrácení peněz.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
E-mail s oznámením o doručení by měl být odeslán, když kurýr nebo doručovací společnost vyzvedne fyzický produkt z vašeho skladu. Tento proces by měl být samozřejmě automatizovaný.
E-maily s oznámením o doručení by měly být personalizované, tedy měly by obsahovat jméno zákazníka a přímo ho oslovit. Navíc by tyto e-maily měly obsahovat ID objednávky, číslo zásilky přidělené doručovací společností, odhadovanou dobu doručení, kontaktní údaje kurýra a případné možnosti vrácení zboží.
E-mail s potvrzením o vrácení, podobně jako e-mail s oznámením o doručení, by měl obsahovat: Jméno příjemce, Číslo objednávky nebo ID, Přepravní číslo, informace o doručení, odhadované datum vrácení peněz. Taková zpráva může zákazníka také informovat o tom, jak dlouho bude muset čekat na vrácení peněz.
Šablony e-mailových odpovědí na žádosti o vrácení peněz
Objevte šablony e-mailových odpovědí na žádosti o vrácení peněz, které vám ušetří čas a pomohou udržet si dobrý vztah se zákazníky. Naučte se profesionálně řešit refundace a získejte tipy, jak předejít nežádoucím situacím. Zkuste naše připravené šablony zdarma na LiveAgent a zlepšete zákaznickou zkušenost!
Co je to potvrzení objednávky? (Získejte dokonalou šablonu)
Vyzkoušejte naše bezplatné šablony potvrzovacích e-mailů pro efektivní komunikaci se zákazníky a budování vztahů.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team