Potvrzovací e-maily jsou klíčové pro komunikaci se zákazníky po registraci produktu/služby. Měly by být lákavé a podpořit další používání. Personalizace je důležitá pro budování vztahů a věrnosti. Vyzkoušejte naše šablony zdarma.
Potvrzovací e-maily jsou jedním z prvních oficiálních sdělení, které vaši uživatelé nebo klienti obdrží po registraci vašeho produktu nebo služby. Potvrzovací e-mail by měl být lákavý a měl by zákazníka povzbudit k dalšímu používání vašeho produktu.
Vytvoření dokonalého potvrzovacího e-mailu vyžaduje čas a úsilí. První vážnou chybou, které se můžete dopustit, je zaslání předem definované, plně automatizované potvrzovací zprávy.
Je důležité vybudovat si s uživatelem vztah prostřednictvím personalizovaných e-mailů, aby měl pocit, že je v dobrých rukou. Když si s uživatelem vytvoříte vztah, bude do vaší firmy více investovat a bude jí věrný.
Potvrzující zpráva je důležitou součástí vaší komunikační strategie, ale co to vlastně je?
Potvrzovací e-mail je krátký informativní e-mail, který se spouští na základě určitých akcí zákazníka. Jeho cílem je ujistit uživatele, že splnil všechny požadované kroky v procesu. Můžete například odeslat potvrzovací e-mail objednávky, zprávu informující zákazníka o úspěšné platbě nebo registraci.
Pokud jde o zákaznické portály, tento potvrzovací e-mail by měl obsahovat informaci, že účet zákazníka byl úspěšně vytvořen a že může začít používat platformu k účasti na výměně znalostí.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ano, potvrzovací e-mail byste měli odeslat pokaždé, když nový uživatel úspěšně vytvoří a ověří svůj účet. Bez takové zprávy si váš zákazník může myslet, že se něco pokazilo a že jeho účet nebyl vytvořen.
Potvrzovací e-maily je nejlepší odesílat ihned poté, co uživatel úspěšně ověří účet na zákaznickém portálu. Například: uživatel si vytvoří účet pomocí své e-mailové adresy, obdrží ověřovací zprávu a poté ověří své údaje kliknutím na odkaz nebo zadáním ověřovacího kódu. V tomto scénáři by uživatelé měli ihned po ověření obdržet potvrzovací e-mail, aby byli informováni, že celý proces proběhl v pořádku.
Nejlepší je uvést CTA na konci potvrzovacího e-mailu, abyste zajistili, že zákazníci začnou používat váš zákaznický portál.
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu skrze tuto stránku. Pro úspěšné přihlášení nejprve vyplňte název společnosti a pokračujte zadáním uživatelského jména a hesla.
Objevte šablony ověřovacích e-mailů pro efektivní ověřování uživatelů a klientů v digitálním světě. Naučte se správně formulovat a odesílat ověřovací e-maily a vylepšete svůj zákaznický portál. Získejte inspiraci z bezplatných šablon a zjednodušte komunikaci s uživateli. Navštivte LiveAgent a zvýšte úroveň svého zákaznického servisu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team