LiveAgent nabízí šablony pro uzavírání/pozastavení kontaktů v call centru, které pomáhají pozitivně ukončit komunikaci a zvýšit spokojenost zákazníků. Vyzkoušejte bezplatně a zlepšete své služby zákazníkům.
Mnoho zákazníků se chce spojit se svými oblíbenými značkami prostřednictvím telefonu. Většina publikací zaměřených na služby zákazníkům však oznamuje, že “telefonování je mrtvé”, což je vlastně věta z článku TechCrunch ze 14. listopadu 2010 (!). A přestože autor dodává, že slovem “mrtvý” se v technologickém průmyslu myslí “v úpadku”, roky poté a různé studie, jako je tato od společnosti Forrester, dokazují opak.
Nemůžeme však tvrdit, že ostatní komunikační kanály používané v zákaznických službách, jako je živý chat, chatboti nebo instant messengery, nejsou stále populárnější. To však neznamená, že zákazníci již nemají zájem o telefonickou asistenci.
Níže najdete několik příkladů šablon uzavíracích/pozastavovacích kontaktů. Použijte je k pozitivnímu ukončení nebo pozastavení komunikace se zákazníky a zajistěte jejich spokojenost a loajalitu.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Mezi další důvody pro ukončení kontaktu může patřit neschopnost vyřešit požadavek zákazníka nebo přesunutí konverzace na jiný kanál. K pozastavení kontaktu obvykle dochází v případě, že nalezení řešení problému zákazníka trvá déle než obvykle nebo je zapotřebí dalšího času k zapojení různých zúčastněných stran. Ve výjimečných situacích může být kontakt ukončen kvůli chování zákazníka: je například hrubý, agresivní nebo není ochoten s agentem spolupracovat.
Ano, vaši agenti by měli vždy vysvětlovat, proč se něco děje, a to se netýká pouze vysvětlování důvodů uzavření nebo pozastavení kontaktu. Proto by měli vaši agenti považovat za pravidlo vysvětlovat, proč se tiket nebo kontakt uzavírá nebo pozastavuje. Nemusí to být dlouhý proslov. Stačí dvě krátké věty zahrnující to, co se stalo, proč se to stalo, a další kroky, aby byli vaši zákazníci dobře informováni.
Jedním z důvodů pro ukončení kontaktu může být prostý fakt, že zákazníkův problém byl vyřešen. Pak nezbývá než zákazníkovi poděkovat za konverzaci a ujistit ho, že se na něj může kdykoli znovu obrátit, pokud bude potřebovat pomoc.
Objevte šablony ověřovacích e-mailů pro efektivní ověřování uživatelů a klientů v digitálním světě. Naučte se správně formulovat a odesílat ověřovací e-maily a vylepšete svůj zákaznický portál. Získejte inspiraci z bezplatných šablon a zjednodušte komunikaci s uživateli. Navštivte LiveAgent a zvýšte úroveň svého zákaznického servisu!
Šablony pro pozastavení/uzavření kontaktů call centra
Nabízíme šablony pro uzavření/pozastavení kontaktů v call centru. Zlepšete zákaznický servis a loajalitu zákazníků!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team