LiveAgent nabízí šablony pro uzavírání/pozastavení kontaktů v call centru, které pomáhají pozitivně ukončit komunikaci a zvýšit spokojenost zákazníků. Vyzkoušejte bezplatně a zlepšete své služby zákazníkům.
Mnoho zákazníků se chce spojit se svými oblíbenými značkami prostřednictvím telefonu. Většina publikací zaměřených na služby zákazníkům však oznamuje, že “telefonování je mrtvé”, což je vlastně věta z článku TechCrunch ze 14. listopadu 2010 (!). A přestože autor dodává, že slovem “mrtvý” se v technologickém průmyslu myslí “v úpadku”, roky poté a různé studie, jako je tato od společnosti Forrester, dokazují opak.
Nemůžeme však tvrdit, že ostatní komunikační kanály používané v zákaznických službách, jako je živý chat, chatboti nebo instant messengery, nejsou stále populárnější. To však neznamená, že zákazníci již nemají zájem o telefonickou asistenci.
Níže najdete několik příkladů šablon uzavíracích/pozastavovacích kontaktů. Použijte je k pozitivnímu ukončení nebo pozastavení komunikace se zákazníky a zajistěte jejich spokojenost a loajalitu.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Mezi další důvody pro ukončení kontaktu může patřit neschopnost vyřešit požadavek zákazníka nebo přesunutí konverzace na jiný kanál. K pozastavení kontaktu obvykle dochází v případě, že nalezení řešení problému zákazníka trvá déle než obvykle nebo je zapotřebí dalšího času k zapojení různých zúčastněných stran. Ve výjimečných situacích může být kontakt ukončen kvůli chování zákazníka: je například hrubý, agresivní nebo není ochoten s agentem spolupracovat.
Ano, vaši agenti by měli vždy vysvětlovat, proč se něco děje, a to se netýká pouze vysvětlování důvodů uzavření nebo pozastavení kontaktu. Proto by měli vaši agenti považovat za pravidlo vysvětlovat, proč se tiket nebo kontakt uzavírá nebo pozastavuje. Nemusí to být dlouhý proslov. Stačí dvě krátké věty zahrnující to, co se stalo, proč se to stalo, a další kroky, aby byli vaši zákazníci dobře informováni.
Jedním z důvodů pro ukončení kontaktu může být prostý fakt, že zákazníkův problém byl vyřešen. Pak nezbývá než zákazníkovi poděkovat za konverzaci a ujistit ho, že se na něj může kdykoli znovu obrátit, pokud bude potřebovat pomoc.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.