Článek zdůrazňuje význam telefonického kontaktu s klienty a nabízí šablony e-mailových pozvánek na hovory a up-sell. Popisuje výhody doporučujícího marketingu v e-commerce a nástroje pro jejich implementaci.
Mnoho společností se velmi snaží zvýšit svou přítomnost na internetu. Snaží se také využívat nové kanály, které internet a dnešní digitální doba nabízí: sociální média, e-maily, formuláře, vstupní stránky a další marketingové a komunikační nástroje. Nahrazují však tyto nástroje telefonickou a osobní komunikaci se zákazníky, zainteresovanými stranami nebo partnery?
Odpověď zní ne. Telefonní hovory jsou důležitým aspektem vztahu mezi firmami a jejich (potenciálními) zákazníky. V tomto článku je tedy nastíněno, jak můžete využít e-mailový marketing pro sjednání hovorů s klienty.
Do schránek prodejců denně přicházejí a odcházejí miliony e-mailů. Musíte vědět, jak poslat dokonalý e-mail, aby se vaše zpráva neztratila ve změti. To platí zejména v případě, že se jedná o pozvánku na hovor, kterou posíláte důležitému zákazníkovi.
Proč je důležité pozvat zákazníky na hovor
Někteří tvrdí, že tradiční formy komunikace, jako jsou telefonní hovory, jsou zastaralé. Autoři těchto názorů zapomínají na některé rozhodující faktory komunikace. Mezi ně patří bezprostřednost, výrazy, tón hlasu a pauzy… Tyto signály předávají sdělení a důležité informace, které by se při digitální komunikaci ztratily. Nic nemůže nahradit dialog a přímý rozhovor mezi lidmi (alespoň prozatím.) V průběhu nedávné pandemie se videohovory staly důležitou součástí každodenní komunikace. Proto můžete také poslat pozvánku na schůzku prostřednictvím služby Zoom a setkat se s respondentem tváří v tvář.
Můžete s nimi nastavit plány, požádat je o potvrzení rsvp a v případě potřeby změnit čas a datum. Šablony pozvánek na hovory vám s tím vším pomohou. Nejdříve se však věnujme předmětům.
Příklady šablony předmětu e-mailové výzvy
7 nápadů na šablonu e-mailu s pozvánkou na hovor
Šablona e-mailu s pozvánkou na úvodní oslovení
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
Následné kroky pro pozvánku k hovoru e-mailem
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Šablona e-mailu s pozvánkou na ukázku
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
Šablona e-mailu s pozvánkou na hovor pro klienty, kteří hlásí některé problémy
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
Šablona e-mailu s pozvánkou na hovor pro případný upsell
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
Přesvědčivé následné kroky pro šablonu e-mailu s pozvánkou na hovor
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Frekvence komunikace se stávajícími nebo potenciálními klienty by měla být přizpůsobena konkrétní kampani, naléhavosti problému nebo hodnotě potenciálního obchodu. V každém případě nezapomeňte své kontakty nezaplavovat e-maily a pozvánkami k telefonování. V opačném případě může vaše komunikace působit jako spam.
Můžete uvést, který čas a datum vám nejlépe vyhovuje. Měli byste však nechat na svých potenciálních nebo stávajících zákaznících, aby se rozhodli, kdy s vámi chtějí telefonovat.
Obecně to závisí na zákonech o ochraně osobních údajů v dané zemi nebo státě. Obvykle se o tom nemusíte zmiňovat, ale je dobrým zvykem informovat kontaktní osobu o tom, jak jste získali její údaje, i když se na to neptá. Pokud se vás však zeptají, měli byste jim upřímně odpovědět.Pamatujte také, že byste neměli kontaktovat osoby, které neprojevily ochotu být kontaktovány vaší společností.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.
Šablony e-mailů pro následné hovory
Objevte šablony e-mailů po hovoru pro zlepšení zákaznického servisu, prodeje a náboru. Vyzkoušejte zdarma s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team