Software call centra využívá technologii VoIP, která uživatelům umožňuje telefonovat pomocí počítačových zařízení přes internet. Je to jeden z klíčových nástrojů pro poskytování osobnějšího zákaznického servisu po telefonu, ale také důležitý nástroj pro prodej a další oddělení.
Další informace o softwaru pro call centraBitrix24 umožňuje všem uživatelům začít zdarma díky bezplatné možnosti. Některé funkce jsou sice dostupné pouze v placených plánech, ale většinu z nich si můžete vyzkoušet v bezplatné zkušební verzi. Proces registrace je velmi rychlý a snadný, vyžaduje pouze vaše základní údaje. Po vyplnění požadovaných údajů vám bude zaslán aktivační odkaz, který potřebujete pouze pro přístup k účtu Bitrix24. Vzhledem k tomu, že Bitrix24 je velmi rozsáhlý software pro více případů použití, můžete si hned na začátku vybrat svůj primární případ použití a rozhraní a nástroje budou pro tento účel přizpůsobeny. Přesto máte přístup ke všem nástrojům.
Navigace v rozhraní je zpočátku docela zastrašující. To nemusí být nutně způsobeno špatným designem, ale obrovské množství dostupných nástrojů, funkcí a vlastností může být pro nového uživatele velmi zdrcující. Každá možnost nabídky je však ve většině případů jasně označena, a pokud budete trpělivě hledat, můžete funkce call centra najít velmi snadno. Skrývá se pod možností Spolupráce v levém panelu nabídek.
Protože jsem neplatil za tarif Bitrix24, mohl jsem si vyzkoušet funkci Telefonování v rámci 15denní zkušební verze zdarma. Jakmile jsem ji aktivoval, funkce Telefonování byla ihned k dispozici. Nejprve je však třeba zakoupit kredity pro volání nebo přidat telefonní číslo. Bitrix24 nabízí několik možností integrace telefonních čísel prostřednictvím rozhraní API, pobočkové ústředny, služeb SIP a dalších. Některé z těchto možností mohou vyžadovat další platbu, konkrétně Office PBX a Cloud PBX, které vyžadují zakoupení speciálního modulu pro volání. Nejjednodušší možností je pronajmout si číslo. Ať už si vyberete jakoukoli možnost, budete moci využívat funkce call centra Bitrix24.
Pokud se rozhodnete telefonní číslo zakoupit, mějte na paměti, že dostupnost se v jednotlivých zemích mění a nemusíte nutně najít číslo pro sebe. Také náklady se mohou velmi lišit. Než se dostaneme k testovací části této recenze, podíváme se na to, jaký typ funkcí call centra můžete od Bitrix24 očekávat.
Bitrix24 je rozsáhlé softwarové řešení s funkcemi call centra zaměřené především na řízení vztahů se zákazníky. Funkce telefonie umožňuje pronajmout si místní telefonní čísla nebo připojit vlastní čísla, pokud máte nějaká k dispozici. To je možné díky mnoha dostupným integracím, které takovou funkci umožňují. Mezi funkce call centra Bitrix24 patří vytváření interních přípony telefonních čísel, stejně jako řazení hovorů do front a přesměrování hovorů.
Bitrix24 nabízí více funkcí call centra, které jsou provázány s ostatními funkcemi CRM. Můžete nahrávat všechny hovory a kdykoli přistupovat k záznamům v historii call centra. Bitrix24 nabízí také telemarketingové funkce s pokročilými funkcemi, jako je automatický dialer nebo widget pro zpětné volání, který lze umístit na jakýkoli typ webových stránek. Můžete také zasílat žádosti o zpětné volání nebo používat hlasové vysílání a SMS.
Bitrix24 se nepoužívá ani obtížně, ani snadno. To je způsobeno především mírně komplikovaným rozhraním, které může být pro nové uživatele poměrně obtížné. Jakmile si ho osvojíte a zapamatujete si, kde se která položka nabídky nachází, bude práce s ním podstatně jednodušší. Po zakoupení čísla můžete bez problémů začít přijímat příchozí hovory i uskutečňovat odchozí hovory. K funkcím call centra se snadno dostanete z pravého panelu v sekci CRM. Vyhledejte ikonu telefonu, která vás přenese do nabídky volání.
Minulé hovory si můžete prohlédnout v sekci CRM a také v nabídce hovorů. Tato nabídka nabízí více než jen funkce telefonování. Máte zde také přístup k nabídce oznámení, kanálům a některým možnostem nastavení. Nastavení jsou poměrně stručná a umožňují upravit klávesové zkratky, povolit nebo zakázat některé možnosti call centra, vybrat reproduktory a mikrofon, upravit nastavení zpráv atd.
V nabídce vlevo je také možnost vytočit číslo a zahájit hovor. Číselník je poměrně malý, ale to nevadí, protože je více než funkční a k vyťukání čísla můžete použít numerický blok. Jakmile tak učiníte, Bitrix24 otevře samostatné okno pro volání s některými nastaveními. Můžete vypnout nebo zapnout mikrofon, upravit hlasitost a další. Bitrix24 má také oznámení o příchozích hovorech. Všechny hovory se zaznamenávají do historie hovorů.
Kvalita hovoru byla v obou případech docela dobrá a nesetkal jsem se s žádnými problémy, které by hovor zničily. Během mých testů nedošlo k žádnému výpadku hovoru ani k horší kvalitě hovoru.
Bitrix24 nabízí čtyři cenové plány, včetně jednoho bezplatného. Každý plán nabízí funkce call centra a jsou obecně poměrně cenově dostupné díky vyšším maximálním limitům uživatelů v jednotlivých plánech. Pokud plánujete zakoupit plán Bitrix24, vaše rozhodování se bude točit především kolem limitu uživatelů a také některých dalších funkcí, které by mohly být pro vaši firmu zajímavé. Pojďme se podívat na jednotlivé plány.
Bezplatný plán nenabízí žádná uživatelská omezení. I když je zdarma, může být spojen s dalšími náklady, například s platbami za pronájem čísla. Nabízí 5GB úložiště, funkce pro spolupráci, chat, videohovory, kalendář, pracovní prostor firmy, zdroj, znalostní databázi, úkoly a projekty, CRM, disk, kontaktní centrum, nástroj pro tvorbu webových stránek a další.
Základní tarif Basic stojí 61 dolarů měsíčně pro pět uživatelů, ale s ročním vyúčtováním jej můžete získat levněji. Nabízí 24 GB úložného prostoru. Tento plán má všechny funkce z plánu Free a přidává funkce online obchodu a také zákaznickou podporu.
Plán Standard stojí 124 dolarů měsíčně pro 50 uživatelů, ale opět může být levnější s ročním fakturačním plánem. Má 100GB úložiště a nabízí všechny funkce z obou předchozích plánů. Kromě toho poskytuje přístup k marketingovým funkcím a funkcím online dokumentace.
Jedná se o nejdražší tarif s cenovkou 249 dolarů měsíčně pro 100 uživatelů. Cena se však snižuje, pokud si zvolíte roční fakturaci. Nabízí všechny předchozí funkce ze všech plánů a přidává k nim inteligenci prodeje, automatizaci, HR a další funkce.
Bitrix24 se nenachází na špičce softwarových řešení pro call centra, ale rozhodně si zaslouží své místo důstojného konkurenta. Rozhraní může být nepřehledné, ale má to velmi dobrý důvod: kromě call centra nabízí množství různých funkcí, což z něj činí velmi univerzální řešení pro většinu podniků. I když se cena může zdát vysoká, nabízí velmi štědré uživatelské limity, což z něj dělá jedno z levnějších řešení dostupných na trhu. Pokud kromě softwaru pro call centra hledáte i něco dalšího, Bitrix24 rozhodně stojí za zvážení.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team