Satur
  • Use case scenarios
  • Satur

Satur

Se společností Satur bezstarostně na cestě kolem světa po dobu 100 let.

Tradice a stabilita

Již 100 let vám přinášíme nezapomenutelné zážitky z cest. Pobytové a poznávací zájezdy po Evropě i exotice, plavby, lyžování a wellness potěšily již 5 generací našich spokojených klientů.

90 000 klientů

Proto si tolik spokojených klientů každoročně vybírá z naší široké nabídky dovolených a cestuje s námi za odpočinkem nebo poznáním.

150 členů týmu

O vaši bezstarostnou dovolenou se postará široký tým profesionálních delegátů, průvodců, animátorů a cestovních poradců.

7 dní v týdnu

Nejširší síť 43 poboček, 600 smluvních partnerů, infolinka, live chat a webové stránky nám umožňují být s vámi, kdykoli začnou vaše cestovní plány.

Děti Saturu

Tým pečlivě vybraných a profesionálně vyškolených animátorů si každou sezónu získává srdce dětí. Spokojenost klientů s rodinným klubem Planet Fun dosahuje 96 %.

… to vše s pomocí a vynikající spoluprací se společností LiveAgent.

Komplexní komunikace na jednom místě.

V minulosti jsme LiveAgent používali primárně jako chatovací nástroj pro online komunikaci s klienty prostřednictvím webových stránek. Později jsme tuto aplikaci začali aktivně využívat pro komunikaci pro vybrané e-mailové adresy, kde jsme potřebovali mít přehled o požadavcích a jejich řešení. Naše společnost SATUR má největší vlastní prodejní síť ze všech cestovních kanceláří na Slovensku, a proto bylo jen otázkou času, kdy podchytíme prodejce z celého Slovenska z jejich e-mailových adres na jednom místě.

V současné době můžeme snadno sledovat historii kompletní komunikace s každým zákazníkem. Náš prodejní tým tak získává důležité informace o všech dotazech a otázkách, se kterými se zákazník u nás již dříve setkal, a také nám pomáhá sledovat, jak efektivně naši prodejci tyto dotazy vyřizují.

… naše interní komunikace má také pravidla

Naše organizační struktura je poměrně rozsáhlá a máme několik oddělení, s nimiž je třeba denně komunikovat. Proto jsme se rozhodli co nejvíce zefektivnit interní komunikaci a vytvořili jsme účty pro každého kolegu v rámci jednotlivých oddělení. Velmi oblíbený je mimo jiné také interní chat.

LiveAgent také jako znalostní základna pro naše kolegy

V době pandemie COVID-19, jsme byli nuceni změnit způsoby vnitropodnikového školení a sdílení informací, které byly potřeba pro každodenní práci našich zaměstnanců, se dynamicky změnilo. Zvolili jsme několik možností, například intranet, sdílené soubory, elektronickou příručku a další. Nakonec jsme se rozhodli využít i ”bázi znalostí” ve službě LiveAgent a naši operátoři si tento způsob nemohou dostatečně vynachválit. Všechny informace jsou k dispozici na jednom místě s možností fulltextového vyhledávání, stejně tak způsob aktualizace těchto údajů je velmi intuitivní a my tak můžeme našim kolegům po celém Slovensku denně poskytovat aktuální informace.

Jozef Granec, SATUR

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x