SolidTrust Pay
SolidTrust Pay je platební systém elektronické peněženky, který podporuje společnosti, které potřebují přijímat platby od klientů a vyplácet je. SolidTrust se rozrostl do všech zemí světa. SolidTrust nabízí svým obchodníkům a členům potřebnou flexibilitu včetně transakcí prostřednictvím karetních prostředků, bankovních převodů, internetového bankovnictví v reálném čase a také šeků.
”Přechod ke službě LiveAget byl významným krokem vpřed.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
Společnost SolidTrust Pay hledala modernější software, který by byl schopen uspokojit požadavky na objem jejich tiketů a poskytoval všechny funkce, které hledali – chat, tikety a komplexní bázi znalostí. Při zkoumání možností zjistili, že LiveAgent poskytuje všechny funkce, které hledali, spolu s některými novými a zajímavými funkcemi za skvělou cenu. Potěšilo je také, že získali možnost kontaktovat podporu LiveAgent 24 hodin denně.
Co se změnilo po implementaci služby LiveAgent
“Nyní máme kompletní centrum podpory integrované s našimi webovými stránkami. Jsme také schopni přijímat hlasové hovory přímo z našeho centra podpory. Zákazníci si nyní mohou vytvořit vlastní účet podpory, aby si mohli rychle a snadno prohlížet či spravovat vlastní tikety.”
Nejoblíbenější funkce
Líbí se nám detailní a aktuální přehledy o agentech. Nadřízení pracovníci si užívají, že mají neustále přehled o produktivitě jednotlivých agentů. Zákazníci si mohou vytvořit vlastní profil podpory, a to včetně své fotografie, což nám umožnilo vytvořit si osobnější kontakt s našimi klienty.
Líbí se nám také možnost překládat tikety v rámci systému, místo abychom museli kopírovat a vkládat obsah tiketu do jiného online překladače.
Zpětná vazba od zákazníků
Naši pracovníci podpory mají rádi funkci Odměna / Výtka. Odměňování ze strany zákazníků je jednoznačným faktorem, díky němuž se zaměstnanci cítí zákazníky oceňováni, a možnost vidět negativní komentáře nabízí možnost zaměstnancům zjistit, jak se v budoucnu mohou zlepšit.
Cíle společnosti SolidTrust Pay
Cílem společnosti STP je poskytovat rychlou, efektivní a komplexní podporu svým zákazníkům a také zajistit pozitivní zkušenosti uživatelů při procházení článků z báze znalostí nebo při požadavku na pomoc od agenta podpory.
”Získávání zpětné vazby od zákazníků je klíčové k našemu úspěchu.”