Refresher
Životní styl. Móda. Technologie. Hudba. Vše, co je trendy a co milují mladí lidé, najdete na jedné z nejnavštěvovanějších webových stránek na Slovensku. Tento projekt je navíc zatím tak úspěšný, že se nedávno rozšířil i do České republiky. Museli byste ujít dlouhou cestu, abyste našli někoho, kdo neslyšel o Refresheru – stěžejním webu – kde se dozvíte, “co je nového”. Možná se ptáte, k čemu by jim byl helpdesk software?
Představte si situaci, kdy potřebujete řídit celý štáb redaktorů, kteří se věnují všemu od nového alba Kanyeho Westa přes 10 nejzajímavějších faktů o Pablu Escobarovi až po nejlepší tenisky roku 2016. Přidejte k tomu ještě nějaké marketingové záležitosti týkající se podnikání a designu a už chápete, jak se z vašeho e-mailového klienta stává nezvládnutelný chaos. Právě v tomto okamžiku nastupuje LiveAgent se všemi svými funkcemi, aby zachránil situaci.
Společnost Refresher se na začátku roku 2015 rozhodla přejít ke službě LiveAgent se vším všudy. Hledali řešení, které by pomohlo zjednodušit veškerou komunikaci s ohledem na efektivitu. V porovnání s desítkami lidí, kteří fungují v jedné sdílené e-mailové schránce, se LiveAgent ukázal jako dar z nebes. Tým Refresheru dokázal snížit počet svých pracovníků podpory ze 14 na pouhých 5 agentů.
Tento výsledek se zdá být ještě více obdivuhodný, když se na něj podíváte z širšího hlediska. Celý tým podpory společnosti Refresher je nyní schopen reagovat a řešit více, než 1 700 ticketů měsíčněh.
Kromě lepší komunikace v rámci jejich redakčního týmu je LiveAgent využíván také pro komunikaci s inzerenty. Jejich marketingové oddělení je nyní schopno reagovat na tikety prakticky okamžitě a pomáhá i to, že mají k dispozici kompletní historii komunikace se zákazníkem na pouhé jedno kliknutí. Díky tomu je následkem masivní nárůst příjmů.
”Na službě LiveAgent se nám líbí flexibilita, pokud jde o reakce na tikety, a mnohem lepší komunikace v rámci našeho týmu.”
Co se změnilo po implementaci služby LiveAgent?
Automatizační pravidla běžící na pozadí pomohla týmu celé společnosti Refresher okamžitě předat tikety do rukou správné osoby bez dalších potíží. Velmi užitečné je pro ně i ruční přiřazování tiketů členům týmu. LiveAgent pomáhá společnosti Refresher filtrovat skutečně důležitou obchodní komunikaci od zpráv z komunity. Toho je opět dosaženo výkonnými automatizačními algoritmy běžícími na pozadí. Mít zřízenou přímou linku mezi rozruchem vytvořeným komunitou na Facebooku a Twitteru nebo prostřednictvím e-mailu a stále důležitějšími zdroji příjmů, tj. inzerenty, bylo klíčem k dosažení stabilního růstu.
Jaký je tedy hlavní přínos služby LiveAgent pro vaši společnost? “Musel bych se znovu opakovat, ale nemohu dostatečně zdůraznit, o kolik rychlejší, pružnější a přehlednější se stala naše komunikace se zákazníky.” Gabor Boros. “Když jsem se zeptal svých agentů, jak se jim pracuje se službou LiveAgent, jejich odpověď byla stručná: Supr!”