Habrahabr
Habrahabr je ruský kolaborativní blog, který byl založen v červnu 2006, pojednává o prvkách sociálních sítí, o IT, počítačové technologii a celkově všem, co se týká internetu. Je to 25. nejpopulárnější webová stránka v Rusku.
Návštěvníci mohou psát do kolektivních i osobních hubů, publikovat osobní audio nebo video, číst si blogy, vyhledávat firmy, když si hledají novou práci a samozřejmě komunikovat s dalšími lidmi, které spojují společné myšlenky a cíle.
Problém k vyřešení
Impulsem k tomu, aby Habrahabr začal hledat helpdesk software, byl rostoucí počet příchozích e-mailů. Jako každá společnost provedli na začátku roku 2012 průzkum a vcelku brzy si uvědomili, že LiveAgent je pro ně nejvhodnější řešení. Zjistili, že jim velmi vyhovuje, jak LiveAgent zpracovává příchozí e-mailovou komunikaci.
“Zjištěním, že existuje možnost shromažďovat e-maily ze všech našich projektů, pro nás vše změnilo.”
Naším cílem je odpovědět na VŠE
“Klíčem k dosažení dokonalé spokojenosti zákazníků je pro nás odpovídat na všechny příchozí zprávy. Sdílená schránka nám k tomu neposkytuje potřebné funkce, nicméně LiveAgent ano. Díky shromažďování e-mailů ze všech našich projektů do služby LiveAgent máme 100 % kontrolu nad všemi dotazy od zákazníků a máme jistotu, že se žádný e-mail neztratí nebo zůstane nezodpovězen.”
Výběr 3 nejlepších funkcí
Toto jsou 3 funkce, která LiveAgent nabízí a Habrahabr je považuje za nejužitečnější:
- Automatické značky (a další pravidla)
- Předdefinované zprávy
- Přesměrování tiketů a poznámky
“Díky službě LiveAgent mohou naši dva agenti helpdesku snadno vyřešit přes 150 tiketů denně.”