Finančná Správa
V srpnu roku 2013 začalo Finanční ředitelství Slovenské republiky využívat službu LiveAgent k poskytování online i offline podpory, a to více, než 2 milionům daňových poplatníků. V současné době zaměstnává 60 zástupců podpory na plný úvazek, kteří vyřizují tisíce dotazů měsíčně.
Státní organizace této velikosti je dokonalým příkladem toho, že LiveAgent je vytvořen pro všechny druhy podniků, a to jak komerčních, tak nekomerčních nebo státních institucí. Velikost také nehraje žádnou roli – ať už jste firma o jednom člověku, nebo nadnárodní korporace – LiveAgent se dokáže škálovat podle vašich potřeb.
LiveAgent + Facebook
Zatímco e-mailové ticketování a live chat jsou nejčastěji využívané funkce FSSR, mají také propojenou svou stránku na Facebooku, aby mohli v rámci LiveAgentu odpovídat na příspěvky, komentáře a zprávy na facebookové stránce. To přináší potřebné pohodlí a pomáhá jejich agentům podpory, aby se vyhnuli rozptylování.
“Přechod ke službě LiveAgent byl velkým krokem vpřed.”
Komunikace je nyní osobnější
“Přechod ke službě LiveAgent přinesl jednodušší, rychlejší a transparentnější komunikaci. Jednou z klíčových funkcí je analytika a reportování, které nám pomáhají se sledováním našich cílů. Komunikace s našimi klienty je nyní osobnější, protože díky službě LiveAgent mohou zákazníci navazovat na naše odpovědi ve stejném vlákně, což je velmi pohodlné – nemusí nám stále dokola popisovat svou situaci, protože my už ji dávno známe.”
Co říkají klienti
Klienti si velmi rychle zvykli na nové funkce a možnost řešit své problémy a získávat odpovědi v reálném čase. Počet dotazů klientů se díky lepší dostupnosti zvýšil. Díky portálu podpory LiveAgent mohou komunikovat jako s běžným e-mailovým klientem.
“Podařilo se nám zdvojnásobit množství dotazů od klientů a zároveň snížit pracovní dobu.”