Kwik Charger
Nabíječka Kwik Charger se původně zrodila v New Yorku, když nové technické inovace v mobilním průmyslu umožnily rychlé nabíjení novějších iPhonů.
Po tisíci hodinách výzkumu, vývoje a certifikace – se nám podařilo přivést Kwik Charger k životu pro všechny, kteří měli zájem o rychlejší nabíjení. V roce 2014 náš výrobek konečně prošel přísnou škálou testů a získal mezinárodní certifikaci na všech úrovních.
“Je velmi příjemné slyšet, že se pracovníkům podpory práce se službou LiveAgent líbí, a že nemají žádné zásadní výtky, pokud se jedná o použitelnost a celkové zkušenosti s naším řešením.”
Tento produkt jsme chtěli věnovat všem lidem, kteří se často zjišťují, že mají vybitou baterii, a pak netrpělivě stojí a čekají, až se jejich telefon nabije o 1 %. Doufáme, že tento produkt změní vaše životy stejně tak, jako ty naše. Neváhejte se na nás obrátit, pokud máte jakékoli připomínky, dotazy nebo úspěšné příběhy z jeho používání!
Mladá začínající společnost si rychle uvědomila, že Gmail už jim prostě nestačí, a zoufale potřebuje zintenzivnit svůj zákaznický servis. Naštěstí tu byl LiveAgent, který dokázal poskytnout vše, co společnost Kwik Charger potřebovala k dosažení dokonalosti. V březnu 2016 padlo rozhodnutí – pojďme do toho naplno a začněme s implementací špičkového řešení helpdesku.
Používání služby LiveAgent posunulo naši zákaznickou podporu na vyšší úroveň
Mít rychlou, snadno přístupnou a také příjemnou zákaznickou podporu je naprosto nezbytné. Toto tvrzení rezonuje ještě více, pokud je vaše hlavní podnikání postaveno na ekosystému produktů Apple, společnosti, která poskytuje pravděpodobně nejlepší zákaznickou zkušenost na světě. Zákazníci zkrátka očekávají stejnou úroveň kvality i od odvážných výrobců příslušenství jako je Kwik Charger.
Společnost Kwikcharger má v současné době 38 agentů, kteří pracují na zákaznické podpoře a obsluhují více, než 46 000 zákazníků ze 127 zemí (!).eště působivější je samotný počet tiketů, které zástupci společnosti Kwikcharger každý měsíc zodpoví – téměř 15 000… což není nic jiného, než impozantní. E-mail je stále jejich hlavním kanálem podpory, nicméně naši funkci call centra si skutečně cení a využívají ji – každý měsíc eště působivější je samotný počet tiketů, které zástupci společnosti Kwikcharger každý měsíc zodpoví – téměř 15 000… což není nic jiného, než impozantní. E-mail je stále jejich hlavním kanálem podpory, nicméně naši funkci call centra si skutečně cení a využívají ji – každý měsíc uskuteční více, než 1 300 hovorů.
Live chat je dalším růstovým zdrojem dotazů s více, než 600 relacemi chatu každý měsíc.
Provozovat e-commerce firmu v globálním měřítku je velmi náročné. I přesto podle vestavěného systému hodnocení LiveAgent dosáhla společnost Kwikcharger úrovně spokojenosti zákazníků přesně 73,22 %. Nezapomínejme také na skutečnost, že tým podpory společnosti Kwikcharger pracuje nepřetržitě; 24 hodin denně, 7 dní v týdnu..
Zeptali jsme se společnosti Kwikcharger, co se změnilo po implementaci systému LiveAgent. “Pomohlo nám to zlepšit naše služby a pracovní tok. Jsme mnohem organizovanější a přitom máme dokonalý přehled o výkonnosti každého agenta. Kromě toho, LiveAgent uchovává všechny dotazy na jednom místě. A nesmíme zapomenout na pokročilou analytiku”, řekl Min Chou. “Co se týče funkcí, líbí se nám používání tagů, možnost jasně definovat odpovědnosti a následně provádět komplexní reportování”, dodal Min Chou.
Zatím je to skvělé, ale co budoucí výzvy? Společnost Kwikcharger se nikdy nešetří a stanovuje si náročné, ale jasné cíle pro zákaznickou podporu společnosti. Co je tedy čeká?
“Naším cílem je zavést rychlejší a lepší zákaznickou podporu, která bude schopna zodpovědět dotazy do několika hodin po obdržení jejich obdržení, a také mít nepřetržitou podporu, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a to i na telefonech a chatech, nejen na tiketech.”
Přejeme vám hodně štěstí! Máte všechny nástroje, které potřebujete k tomu, abyste dosáhli toho, co chcete.