AquaSprouts
Společnost AquaSprouts vznikla proto, aby vytvořila inovace a nadšení pro akvaponiku, dostupnou pro každého. Věříme, že akvaponie může být základním kamenem budoucích potravinových systémů, snižovat množství odpadu a umožnit lidem na celém světě produkovat čerstvé a zdravé potraviny pro sebe a své okolí. Víme, že klíčem k úspěchu nových technologií je zejména vzdělávání a přímý přístup. Společnost AquaSprouts je u nás od listopadu 2015 a na plný úvazek u ní pracuje 5 zástupců podpory, kteří poskytují užitečné rady zákazníkům z více, než 10 zemí.
Spokojenost zákazníků na úrovni 96,5 % není nic jiného, než působivá. Toto číslo vynikne ještě více, vezmeme-li v potaz, že pracovníci podpory společnosti AquaSprouts každý měsíc projdou více, než 500 složitých dotazů.Pokud jde o kanály podpory, na starý dobrý e-mail se tato “zelená” společnost spoléhá po většinu času.
Neopomíjí však ani výhody, které přináší komunikace v reálném čase prostřednictvím live chatu. Kromě výjimečné e-mailové podpory projdou agenti přes více, než 100 chatových relací. LiveAgent však není prvním helpdesk softwarem, který společnost AquaSprouts kdy použila. Předtím, než přišli na naši platformu společnost používala současnou jedničku na trhu ZenDesk. Tato drobná skutečnost činí jejich konečné rozhodnutí přejít ke službě LiveAgent ještě zajímavější.
Jsme velmi hrdí na to, když si firmy pracující v oblasti udržitelné energie vyberou naše řešení. Pomoci naší planetě Zemi a následně celému lidstvu je ušlechtilý cíl, za který je třeba bojovat bez kompromisů a výčitek.
Často záleží na maličkostech. Náš klient AquaSprouts ukazuje světu, že něco tak jednoduchého, jako je péče o akvárium a rybičky, hraje v tomto světě důležitou roli. Kdekoli u vás doma, v kanceláři nebo dokonce ve školní třídě ukazuje AquaSprouts jedinečný pohled na akvárium.
“Náš úspěch jsme postavili na poskytování komplexních zkušeností. Naší snahou je, aby zákazníci byli spokojeni. Toho nelze dosáhnout bez skvělého řešení helpdesku, jakým je náš milovaný LiveAgent.”
Co se změnilo po implementaci služby LiveAgent?
Kdo jiný by měl na tuto otázku odpovědět, než-li sám vedoucí zákaznického servisu společnosti AquaSprout?… “Vše je na jednom místě! Dříve jsme museli buď používat více aplikací, nebo platit více za integrace. LiveAgent nám umožňuje poskytovat nejlepší možný zákaznický servis, aniž bychom museli vykrást banku nebo obětovat podstatné nástroje pro naše podnikání.”
“Obchodním zástupcům a dalším zaměstnancům také rádi poskytujeme účty pro LiveAgent, protože přidávání nových uživatelů je cenově velmi výhodné. Tým také využívá interní tikety pro lepší práci se členy, kteří pracují na dálku.”
A jaké funkce si užívají nejvíce?
Ve službě LiveAgent je toho hodně, co se vám bude líbit, ale vyjmenujeme alespoň pár nejpoužívanějších:
- Neomezené zpracovávání/skrývání e-mailů
- Plně personalizovaná CSS báze znalostí
- Live chat + přizpůsobitelná tlačítka/pole chatu
- Video/hlasový chat přímo z webu
- Uživatelská fóra – Správa sociálních sítí
- Jejich tým podpory je vynikající
“Můžeme si snadno udržet přehled o všech komunikačních kanálech, a to přímo z jedné obrazovky. Jsme všude, kde jsou naši zákazníci!”, zdůraznil Jack Ikard.
Podle vedoucího oddělení služeb zákazníkům se služba LiveAgent stala zásadním přínosem. “Nedokázali jsme si představit lepší software pro podporu, který by měl tolik funkcí za tak příznivou cenu.”
Co křivka učení? Jak těžké bylo zvyknout si na LiveAgent?
Co křivka učení? Jak těžké bylo zvyknout si na LiveAgent?
V neposlední řadě: Proč jste začali používat LiveAgent?
“Protože nám končil náš bezplatný zkušební roční plán se společností Zendesk a my jsme byli rozhodnuti najít software, který nám za naše peníze přinese, co nejvíce. LiveAgent splnil všechny naše požadavky.”
Pragmatický a finančně úsporný se ukázal jako ten pravý. Na závěr dodejme ještě jeden bod k zamyšlení. Přes veškerou marketingovou sílu love brandů v oblasti zákaznické podpory může být volba alternativy tím nejlepším, co můžete udělat.
To neznamená, že se budete muset spokojit s horším produktem. Ve skutečnosti je to naopak – nejlepší volbou pro vás může být skrytý poklad, který najdete, když kliknete na třetí odkaz ve výsledcích vyhledávače Google, nikoli na ten první.