Živý chat zvyšuje konverzní poměry a spokojenost zákazníků více než telefon či e-mail. Ideální pro různé agentury, zajišťuje efektivní klientskou správu v reálném čase.
Živý chat je jednou z nejrychlejších a nejspolehlivějších podpůrných služeb, které mohou agentury nabídnout svým klientům. V dnešním technologicky vyspělém světě prostě není možné sedět a čekat, až se klienti natáhnou. Naše současnost je dobou vlastního výzkumu a mnoho uživatelů si před registrací podrobně prozkoumá každý web.
Avšak i ti nejzkušenější techničtí uživatelé čas od času vyžadují pomoc. A očekává se, že by podniky měly poskytovat pomoc okamžitě, je-li to nutné, nejlépe v reálném čase. A to je přesně to, co může live chat přinést.
Agentury a jejich ambice jsou různorodé – reklama, marketing, lidské zdroje atd. Jedna věc, kterou mají společnou, je dynamická klientela, která zoufale potřebuje rychlou a přímou odpověď.
Moderní uživatelé jsou netrpěliví. Jeden průzkum tvrdí, že doba příležitosti k zapojení je přibližně 10 minut. Tento 10minutový časový rámec stačí ke ztrátě potenciálních zákazníků. Zde přichází na řadu živý chat.
Důvod používání živého chatu je nezaměnitelný. Poskytuje nejlepší návratnost investic než jakýkoli jiný komunikační kanál a nejvyšší míru spokojenosti zákazníků 92 %.
Žádostí klientů číslo jedna je volba mluvit se skutečnou osobou online při současném procházení webu nebo plnění úkolu.
Prohlížení webových stránek může být ohromující. Živý chat poskytuje pomoc v aktivních i proaktivních řešeních. Proaktivními pozvánkami můžete obejít klientovu neochotu mluvit s týmem podpory. Telefon a e-mail jsou stále cennými komunikačními možnostmi, ale budete muset snížit potřebu jejich používání pomocí živého chatu. Výsledkem je snížený objem příchozích dotazů, protože je agenti mohou vyřešit během aktivní chatové relace.
Univerzální schránka LiveAgent umožňuje přístup ke všem komunikačním otázkám a požadavkům, bez ohledu na platformu, ze které byly odeslány.
Živý chat byl v minulosti mylně interpretován jako jednoduchý widget někde na webu, který zákazníci mohli použít, pokud si to přejí. V posledních letech však jeho funkčnost jako marketingového a konverzního nástroje začala uznávat řada podniků.
Become the best agent with LiveAgent
Cater to all of your clients with one of the fastest live chat widgets on the market. Give it a try and see what makes it great.
Účinná podpora zákazníků má mnoho výzev. Například u telefonu to může být dlouhé čekání ve frontě. U e-mailu je to bolest při psaní, odesílání a následném čekání na odpověď.
Životní cyklus podpůrného agenta má tři fáze:
V oblasti zákaznických služeb agenti podpory obecně začínají odpovídáním na telefonické dotazy, aby získali zkušenosti. Pokud je to možné, měli by se živým chatováním zabývat pouze agenti s vynikajícími schopnostmi psaní. Psaní pro živý chat se výrazně liší od e-mailu. Při psaní e-mailu agenti obvykle nejsou omezeni časem. Na druhou stranu to je přesně to, co odlišuje živý chat od e-mailu. Psaní probíhá přímo na místě. Pokud je to možné, je vždy dobré mít k dispozici korekturní skript.
Počet dostupných funkcí se blíží impozantní hranici 200.
Všechny typy korespondence mezi vašimi agenturami a klienty jsou uloženy v primární sdílené doručené poště ve formě tiketů. Chatový agent může zahájit jakoukoli předchozí konverzaci několika kliknutími v hybridním systému tiketů. Profil a historie každého klienta jsou okamžitě přístupné.
Vícenásobný výběr designu widgetu chatu i dokovacího okna pro vytvoření nebo výběr předdefinované šablony z galerie.
Zdá se, že klienti potřebují pomoc, ale jsou příliš stydliví na to, aby se zeptali? Není třeba čekat, až začnou chatovat. Živý chat zkracuje čekací dobu a aktivně nabízí pomocnou ruku v podobě proaktivní pozvánky na chat.
Přednastavené odpovědi na často kladené otázky nebo pro použití během běhu propagační kampaně.
Přenos chatů k dostupným agentům nebo automatické směrování chatů výběrem ze tří předdefinovaných možností trasy: náhodné přiřazení, vyzvánění všem, maximální využití.
Hlášení a monitorování přispívají k vytvoření jasného obrazu o základním typu chování, potřeb a požadavků vašich klientů nebo o tom, kolik utrácejí procházením vašeho webu.
Protože se svět zmenšuje, pokud jde o omezení komunikace, můžete využít možnost vícejazyčného chatu naživo. V současné době je podporováno 45 jazyků a pravidelně se přidávají další překlady.
Umožňuje klientům odesílat zprávy prostřednictvím kontaktního formuláře mimo pracovní dobu nebo když je konkrétní agent offline.
Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti chatu nebo agenta.
Create instant connections
Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer
Sítě agentur jsou obvykle poměrně rozsáhlé a frekvence příchozích dotazů je značná. Výhody živého chatu se u různých agentur liší, ale výsledek je vždy stejný – šťastní a spokojení klienti.
Zákaznický servis je dobrovolný akt, který ukazuje skutečnou touhu uspokojit, ne-li potěšit, zákazníka.
Steve Curtin – Zákaznický nadšenecc, zaměstnanec společnosti Marriott International
Představte si scénář: Trávíte spoustu času a prostředků kampaní, jen aby lidé klikli na web a poté odešli. Důvodů může být mnoho. Možná nemohou najít návod, jak uplatnit slevový kód, nebo výzva k akci není jasně definována. S živým chatem můžete proaktivně nabídnout pomocnou ruku, což znamená vyšší míru konverze.
Marketing není podporován pouze e-mailem nebo telefonáty. Živý chat poskytuje inzerentům možnost propagovat nebo informovat klienty při prvním kliknutí na tlačítko. Můžete také připojit obrázky pro přizpůsobenější přístup. Funkce monitorování vám umožňuje zacílit na každého návštěvníka webových stránek a komunikovat s ním na základě jeho chování nebo polohy. Reporting umožňuje, přehled konverze chatu, zjistit, kolik chatů bylo převedeno.
V kombinaci s proaktivním softwarem pro živý chat vede marketing generování potenciálních zákazníků k hodnotné marketingové platformě napříč kanály. V digitálním světě se zákazníci mohou setkat s anonymními a automatickými chatboty. Umístěním obrázku agenta na přizpůsobené tlačítko chatu zajistíte, že s kým si váš zákazník chatuje, je skutečný člověk.
Živý chat je nákladově efektivní, což z něj činí ideální komunikační nástroj pro propagační kampaň. Agenti mohou nabízet slevové kupóny, vzrušovat své publikum novými produkty během nebo posílat chatovou konverzaci v části žádosti o zpětnou vazbu. Tento způsob propagace je pro malé podniky při rozšiřování seznamu kontaktů vysoce produktivní.
Sociální média se objevila nejen jako zábavná aktivita v minulosti, ale také jako cenný marketingový nástroj. Implementace živého chatu na stránce sociálních médií umožňuje agentuře lépe spravovat online přítomnost svých klientů a aktivně oslovovat a spojovat se s potenciálními zákazníky. Můžete získat e-mailovou adresu z chatu pro marketingové účely a přeměnit následovníky na platící předplatitele. LiveAgent nabízí integraci se všemi standardními platformami sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter.
Marketing založený na účtu je zaměřen na cílení na konkrétní účty nebo značky a B2B marketing. Díky aktivním pozváním upraveným živým chatem se tedy vaše agentura může obrátit na klíčové účty s příslušnými zprávami a výrazně zvýšit vaši návratnost investic. Další výhodou je využití živého chatu ve vaší marketingové strategii založené na účtu k vytvoření blízkého vztahu s prodejem k identifikaci cílených účtů a vybudování konkrétnější databáze a příležitostí potenciálních zákazníků.
Vybudování firmy vyžaduje hodně úsilí. Základ každého úspěšného podnikání je však založen na důvěře. Aby se upevnila důvěra mezi společností a jejími zákazníky, vstupují do obrazu vztahy s veřejností. Komunikace s trhem a jeho uživateli není o nic evidentnější než v sektoru public relations. Dosah je záměrný a rozsáhlý a má v úmyslu zasáhnout co nejvíce klientů. Živý chat v tangenci s PR agenturou je fantastický nástroj pro obchodní expanzi.
Držte přistání a veďte své klienty bez stresu kdekoli na světě. Cestujte po webu a po světě se zákaznickou podporou živého chatu. Otevřené linky live chatu pro cestování jsou řešením, které zákazníkům poradí se všemi potřebnými informacemi o jejich cestě. Pokud se otázky stanou podobnými nebo identickými, živý chat poskytuje možnost nastavit předdefinované odpovědi a předpřipravené zprávy.
Funkce vícejazyčného živého chatu vám umožňuje komunikovat s kýmkoli na světě v jazyce, který si zvolí, a přizpůsobit svůj widget chatu konkrétnímu tržnímu jazyku. LiveAgent aktuálně podporuje 45 jazyků a pravidelně jsou přidávány nové překlady. Pokud nemůžete najít konkrétní jazyk, kontaktujte nás s návrhem a my vás za to odměníme kreditem za váš účet LiveAgent.
Počet nezávislých pracovníků za posledních zhruba deset let výrazně vzrostl, protože možnosti pracovat na dálku z domova jsou stále běžnější. Ať už pracujete samostatně nebo jako součást dočasné agentury, živý chat může pomoci rozšířit vaši síť. Profesionální nezávislí pracovníci v kreativní oblasti ocení vysokou úroveň dostupných přizpůsobení.
Pokud vaše agentura není uvedena, nemusíte se obávat. Živý chat je univerzální nástroj vhodný pro širokou škálu agentur. Primárním účelem zůstává – pohodlně komunikovat se zákazníky okamžitě na požádání. Funkce univerzální doručené pošty umožňuje outsourcovat podporu chatu, protože všichni vaši klienti mohou být ve stejném účtu LiveAgent.
Software helpdesku LiveAgent je výkonný podpůrný systém, jehož jednou z hlavních funkcí je živý chat. Jaké možnosti ale mohou agentury nabídnout klientům, pokud jde o správu jejich účtů pomocí LiveAgent?
Užitečné pro agenturu, která se stará o vývoj webdesignu a brandingu nebo si objednává častý outsourcing. Klient však nemusí souhlasit s tím, aby do jeho účtu byla zahrnuta komunikace s neznámým účtem, ale stále představuje vhodnou možnost.
Agentura může navrhovat klientům jednu nebo dokonce více domén podle jejich preferencí. Nevýhodou tohoto nastavení může být, že práva na design jsou ve vlastnictví agentury místo klienta. Naopak to může být typ služby, která je součástí nabídky agentury.
Za případný poplatek za zřízení nebo údržbu účtu mohou klienti povolit přístup k účtu agentuře. Tato možnost je výhodná hlavně pro klienta než pro společnost, protože se klient může rozhodnout, že se může jednat o jednorázový obchod. Nic nebrání klientům v tom, aby se rozhodli přerušit styky s agenturou nebo kdykoli přejít na jinou agenturu.
Jednoduchá a plně podporovaná nativní integrace. Stačí rychlá kopie a vložení kódu HTML do vašeho účtu LiveAgent, zobrazí se na vašem webu nebo webu vašeho klienta a můžete okamžitě začít chatovat. Další výhodou je integrace se softwarem nebo aplikací třetí strany.
Chcete se dozvědět více? Přejděte do naší znalostní základny.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!
Živý chat pro elektronický obchod a služby
Proveďte své potenciální zákazníky a zákazníky prodejním trychtýřem vašeho elektronického obchodu pomocí softwaru pro živý chat od LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team