Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete hodnocení první odpovědi s automatickým směrováním tiketů.
Omezte příval tiketů na zákaznickou podporu díky znalostní databázi.
Počítejte se službou LiveAgent a vylepšete svůj majetek. LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Ušetřete váš čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte abyste mohli poskytovat excelentní zákaznický servis.
Přeměňte kvalitní potenciální zákazníky na platící zákazníky a generujte více než 500 % příjmů, které investujete.
Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.
Zákazníci chtějí mít okamžitý přístup k informacím a chtějí, aby jim byly co nejdříve zodpovězeny jejich dotazy. Zavedením chatu v reálném čase na svých webových stránkách jim můžete poskytnout odpovědi bleskovou rychlostí, zvýšit jejich loajalitu k vaší firmě a zvýšit spokojenost zákazníků. Protože čas jsou peníze a jde především o peníze, proč byste čekali?
Díky zjednodušené komunikaci na jednom místě je velmi snadné zkontrolovat předchozí historii konverzace. Nepamatujete si, jaká byla adresa nebo dohodnuté podmínky? Nevadí! S aplikací LiveAgent si můžete přehledně zobrazit všechny informace z minulosti.
Už nikdy nebudete hledat staré e-maily. Můžete využít komplexnost ovládacích panelů LiveAgent pro samostatné projekty/klienty, zákaznický portál pro informace o svých službách a software pro live chat pro přímé dotazy. Neměli byste trávit nespočet hodin komunikací, měli byste je věnovat hodinám, které fakturujete.
Buďme upřímní. Každá společnost chce mít co nejnižší náklady a co nejvyšší příjmy v rozvaze. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory vyřizovat 3 chaty najednou, což je nákladově efektivnější. LiveAgent pro účetní odvětví vám pomůže optimalizovat vaše výdaje.
Investování peněz do něčeho nového může být pro některé společnosti děsivé. Vypočítat částku v eurech nebo dolarech a rozhodnout se, kam je investovat, je skutečný boj. LiveAgent se svým plánem All-Inclusive je pro vás jednou z nejbezpečnějších investic. Nejenže vám přinese spokojené zákazníky, ale také zvýší vaše příjmy, cash flow a váš podíl na trhu. Počítejte se službou LiveAgent.
Základem podnikání by mělo být, aby byli zákazníci spokojení a šťastní. Spokojení zákazníci šíří zprávy kolem sebe buď v digitálním světě, nebo offline mezi své kolegy a přátele. Jedním z nástrojů, jak toho dosáhnout, je poskytování áčkové zákaznické podpory. Společnost LiveAgent je ve svém jádru o zákaznících. Zkombinujte tyto dvě věci a uvidíte pozitivní dopad na vaše podnikání.
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdeskového softwaru na účetní & právní odvětví.
S rostoucím počtem klientů a e-mailů podpory jsme přešli z Gmailu na Zendesk Support. Brzy jsme si však uvědomili, že jim trvá pekelně dlouho, než problém vyřeší, a někdy eskalují problém na vedoucí pracovníky 2. úrovně. I po investování značného množství času, peněz a úsilí, pokud vám nástroje nejsou příliš k užitku, je lepší přejít, a to jsme také udělali. Líbí se nám ceny a podpora poskytovaná společností LiveAgent.
Sumeet Mahendra, RTIwala Services
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.