Živý chat je klíčový pro cestovní a ubytovací průmysl, zvyšuje spokojenost zákazníků a umožňuje efektivní komunikaci. Nabízí flexibilitu a řadu funkcí pro lepší zákaznickou podporu, což z něj činí ideální volbu pro moderní cestovní kanceláře.
I v dobách ekonomické nebo politické krize cestovní ruch vždy odskočil a nadále přitahoval cestovatele. Způsob, jakým se cestovní ruch stal jedním z nejziskovějších odvětví, je jeho důraz na technologické inovace.
Cestování do jakékoli destinace je dostupnější než kdykoli předtím. Díky sociálním médiím se lidé mohou spojit s kýmkoli na celém světě, což je často nutí sbalit si tašku a vydat se na cestu za poznáním světa.
Svět podnikání využívá cestování k expanzi a získávání obchodů v zámoří. Co ale mají cestovatelé společného, je touha po volném čase a pohodlí při rozhodování o svém dalším cíli nebo při rezervaci hotelu.
Živý chat to umožňuje a nejen to.
Jste připoutaní? Pojďme.
Živý chat je snadno použitelný, ale cenný komunikační nástroj pro rychlé zasílání zpráv mezi klientem a zástupcem zákaznického servisu-zcela založený na prohlížeči, navržený tak, aby odpovídal na dotazy klientů efektivně a v reálném čas
Živý chat má oproti telefonické a e-mailové podpoře značné výhody.
Přestože je telefonická a e-mailová podpora stále hojně využívána, statistiky mluví samy za sebe. Více než 60 % zákazníků upřednostňuje pomocí chatu odpovídat na své dotazy prostřednictvím tradičních kanálů, což není důsledkem tisícileté generace. 45% lidí ve věku 55 let a starších potvrdilo, že alespoň jednou použili živý chat na webové stránce.
Cestování je velký a dynamický trh. Každý rok miliony lidí cestují po celém světě, někteří několikrát. Každý z těchto potenciálních nebo častých cestovatelů si zaslouží uklidňující a uživatelsky přívětivou online pomoc, kterou může agentura poskytnout.
Živý chat byl navržen přesně pro tento účel.
Dříve to byl dlouhý proces, jak pro zákazníky, tak pro cestovní kanceláře, zajistit rezervaci a většinou to vyžadovalo návštěvu agentury. Popularita online vyhledávačů tento proces otočila.
Cestovní průmysl se stal jedním z nejrychleji technologicky se rozvíjejících odvětví s jasně definovanou digitální strategií. Aby bylo možné plně využít možnosti spokojenosti zákazníků pro moderní cestovatele, je live chat ideální volbou komunikace v cestovním průmyslu pro zákazníky i cestovní kanceláře.
Je nepopiratelné, že živý chat má významný dopad na rozhodování zákazníka. Rozhodnutí vedoucího například o nákupu balíčku od vaší agentury však závisí na dovednostech a profesionálním přístupu vašich cestovních kanceláří.
Na začátku každé cesty je pobídka k cestování. Ať už z osobních nebo pracovních důvodů, klienti si vyberou cestovní nebo dopravní agenturu podle toho, jak mohou splnit svá očekávání.
Živý chat není jen pro jednorázové, ale také pro sezónní cestovatele. Pokud to nebylo dříve provedeno, je inovace implementace živého chatu způsobem, jak znovu objevit v očích klienta image společnosti, a tím vyvolat ještě vyšší zapojení.
Pro cestovní kanceláře představuje live chat účinný nástroj pro podporu, propagaci a konverzi. Dodržováním správných pravidel etikety živého chatu mohou agenti poskytovat potenciálním a pravidelným klientům lidskou interakci a příjemné zážitky.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
–
Každá relace chatu je převedena na lístky a uložena v univerzální sdílené doručené poště. Jakýkoli agent s přístupem může vyhledávat v profilu nebo historii interakcí jakéhokoli klienta.
Různorodé, přednastavené designy v galerii chatovacích tlačítek a dokovacích oken nebo možnost vytvořit zcela nový widget.
Vyskakovací zprávy, které mohou způsobit zvýšení návratnosti investic. Agenti mohou vytvářet jednu nebo více pozvánek a vést potenciální zákazníky nákupním procesem.
Díky sledování aktuální adresy URL návštěvníků živého chatu mohou dobře načasované pozvánky také nabídnout propagační cestovní balíčky, cestovní nabídky nebo jiné přizpůsobené cestovní návrhy. LiveAgent povoluje použití proaktivních pozvánek na chat pouze v případě, že je k dispozici dostatek dostupných agentů.
Volitelná, ale užitečná funkce pro agenty, kteří chtějí být o krok napřed před zákazníky. Agent může sledovat, co zákazník píše, a připravit odpověď dříve, než zákazník odešle.
Předpřipravené odpovědi zefektivňují pracovní postup pomocí předdefinovaných krátkých textových odpovědí a uloží je pro budoucí použití.
Typ protokolu chatu, kde jsou uloženy podrobnosti o předchozí konverzaci.
Agenti nebo správci chatu si mohou vybrat ze tří předdefinovaných možností trasy, aby zajistili rychlou a přesnou komunikaci:
Maximální limit fronty lze nastavit v nastavení tlačítka chatu a po dosažení limitu automaticky skrýt widget z webu, aby se prodloužila čekací doba pro zákazníky.
Stejně jako u externí chatové komunikace s klienty, živý chat dává agentům možnost posílat si navzájem rychlé zprávy. Interní chaty jsou viditelné pouze pro odesílatele a příjemce.
Značky lze přidat buď ručně, nebo automaticky ke konkrétním slovům nebo frázím, čímž vytvoříte vlastní pracovní postup pro jednotlivého agenta.
Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti agenta nebo celkovou spokojenost s chatovou relací.
Živý chat je součástí softwaru vícekanálového helpdesku LiveAgent, a proto přidává další funkce, které jsou výhodné pro různé cestovní kanceláře.
Řekněme, že společnost má pro své cestující zaměstnance určitý soubor zásad pro firemní cestování, jako jsou letenky, letecké společnosti, hotely, auta. Vestavěný CRM system LiveAgent dokáže uložit všechny tyto požadavky, dostupné každému, kdo má přístup.
Agent může prostřednictvím chatu připojovat a odesílat dokumenty, například vízové požadavky, klientům cestujícím na volný čas do nové země.
Pokud si klient přeje kontaktovat agenturu mimo pracovní dobu, může vyplnit kontaktní formulář, který bude přiřazen konkrétnímu agentovi nebo týmu, až bude znovu online. Tlačítko chatu lze také přizpůsobit jazykům různých trhů.
Podobně jako ostatní agentury, ale liší se v používání automatizace. Díky online automatizaci mohou online agentury těžit ze živého chatu pomocí automatizovaných funkcí, jako jsou pravidla pro přiřazování chatů příslušným oddělením.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Integrace tlačítka živého chatu nemůže být jednodušší. Jediným požadavkem je zkopírovat a vložit krátký kód HTML z vašeho účtu LiveAgent na vaše webové stránky a je aktivní. Není třeba stahovat žádný další software, ale je podporována integrace se softwarem nebo aplikací třetích stran.
Ochrana dat, zabezpečení účtu a záležitosti týkající se soukromí jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje své podnikání online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí.
Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Rychlý a na funkce bohatý live chat pro WordPress
Zvyšte spokojenost zákazníků s nejrychlejším live chatem pro WordPress od LiveAgent. Nabízíme okamžitou podporu, proaktivní zapojení a chytré směrování chatů. Vyzkoušejte zdarma a zlepšete konverze na svém webu. Integrace zvládnete za pár sekund!
Helpdesk software pro cestovní ruch
Objevte výhody helpdesk softwaru LiveAgent pro cestovní a ubytovací služby. Zajistěte rychlou a efektivní podporu zákazníkům po celém světě s 24/7 dostupností. Vyzkoušejte zdarma na 14 nebo 30 dní a vylepšete svou komunikaci s klienty díky živému chatu a samoobslužným centrům. Přidejte se k více než 21 000 spokojených podniků a zvyšte zákaznickou spokojenost i prodeje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team