Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti e-commerce.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro odvětví e-commerce

Přibližte se svým potenciálním zákazníkům se službou LiveAgent – nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019.

Zlepšete dobu odezvy až o 26 % zefektivněním všech zpráv od zákazníků z e-mailů a sociálních médií do jediné schránky.

Proveďte své zákazníky procesem objednávky a odpovězte na jejich případné dotazy v reálném čase pomocí našeho nativního widgetu live chatu.

Zlepšete loajalitu svých zákazníků tím, že každou zkušenost s podporou učiníte zapamatovatelnou a personalizovanou pomocí našeho integrovaného CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zlepšit úroveň štěstí & spokojenost

Implementace LiveAgent pro e-commerce na vašich webových stránkách je otázkou několika sekund. Dopad na váš e-shop však trvá po celou dobu. Zavedení LiveAgent do vašeho e-shopu může zvýšit spokojenost vašich zákazníků o více než 60 %.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Provázejte své zákazníky

Podání pomocné ruky zákazníkům ve správný čas může mít významný dopad na vaše podnikání. Pokaždé, když se mohou na něco zeptat, je tu pro ně přesně váš live chat nebo call centrum. Posilte svůj zákaznický servis pomocí služby LiveAgent pro e-commerce.

Budování základny věrných zákazníků

Věrnost zákazníků by měla být jedním z klíčových ukazatelů vašeho podnikání. Preferují vaše výrobky a služby a zůstanou u vás, dokud nebudou spokojeni. Čím více loajálních zákazníků budete mít, tím lepší výsledky uvidíte na konci každého uplynulého měsíce.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Snížení počtu opuštěných nákupních košíků

Monitorujte své zákazníky, připravte se předem a oslovte je dříve, než se mohou odrazit, proaktivními pozvánkami na chat. Pomocí chatu můžete poskytovat zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, i když jste mimo provoz pomocí kontaktních formulářů.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Related Articles to Služby e-commerce
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x