Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti e-commerce.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro odvětví e-commerce

Přibližte se svým potenciálním zákazníkům se službou LiveAgent – nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019.

Zlepšete dobu odezvy až o 26 % zefektivněním všech zpráv od zákazníků z e-mailů a sociálních médií do jediné schránky.

Proveďte své zákazníky procesem objednávky a odpovězte na jejich případné dotazy v reálném čase pomocí našeho nativního widgetu live chatu.

Zlepšete loajalitu svých zákazníků tím, že každou zkušenost s podporou učiníte zapamatovatelnou a personalizovanou pomocí našeho integrovaného CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zlepšit úroveň štěstí & spokojenost

Implementace LiveAgent pro e-commerce na vašich webových stránkách je otázkou několika sekund. Dopad na váš e-shop však trvá po celou dobu. Zavedení LiveAgent do vašeho e-shopu může zvýšit spokojenost vašich zákazníků o více než 60 %.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Provázejte své zákazníky

Podání pomocné ruky zákazníkům ve správný čas může mít významný dopad na vaše podnikání. Pokaždé, když se mohou na něco zeptat, je tu pro ně přesně váš live chat nebo call centrum. Posilte svůj zákaznický servis pomocí služby LiveAgent pro e-commerce.

Budování základny věrných zákazníků

Věrnost zákazníků by měla být jedním z klíčových ukazatelů vašeho podnikání. Preferují vaše výrobky a služby a zůstanou u vás, dokud nebudou spokojeni. Čím více loajálních zákazníků budete mít, tím lepší výsledky uvidíte na konci každého uplynulého měsíce.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Snížení počtu opuštěných nákupních košíků

Monitorujte své zákazníky, připravte se předem a oslovte je dříve, než se mohou odrazit, proaktivními pozvánkami na chat. Pomocí chatu můžete poskytovat zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, i když jste mimo provoz pomocí kontaktních formulářů.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Related Articles to Služby e-commerce
Umístěte do svého obchodu CoreCommerce tlačítko živého chatu a poskytněte skvělou zákaznickou podporu. Vytvořte si e-shop s CoreCommerce.

CoreCommerce

Integrujte živý chat LiveAgent do svého CoreCommerce obchodu snadno a bez závazků! Zvyšte zákaznickou podporu pomocí našeho intuitivního průvodce a získejte přístup ke stovkám funkcí bez transakčních poplatků. Vyzkoušejte zdarma a zlepšete interakci se zákazníky již dnes!

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Proveďte své potenciální zákazníky a zákazníky prodejním trychtýřem vašeho elektronického obchodu pomocí softwaru pro živý chat od LiveAgent.

Živý chat pro elektronický obchod a služby

Proveďte své potenciální zákazníky a zákazníky prodejním trychtýřem vašeho elektronického obchodu pomocí softwaru pro živý chat od LiveAgent.

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Helpdesk software pro módní průmysl

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x