Zvyšte spokojenost zákazníků v realitním odvětví pomocí živého chatu. Nabídněte virtuální prohlídky, rychlé odpovědi a zkrácení čekací doby. Vyzkoušejte 14 dní zdarma a zlepšete své zákaznické služby.
Touha vlastnit dům nebo jakýkoli jiný typ nemovitosti je ze své podstaty lidská. Většina populace si koupila nebo koupí svou novou nemovitost od certifikované realitní kanceláře nebo agenta.
To odpovídá obrovskému počtu cenných vyhlídek. Doby, kdy stačilo mít na okně vaší agentury atraktivní zobrazení nemovitostí, jsou ale zdánlivě dávno pryč. To je samozřejmě stále nutné mít, ale značná část kupující veřejnosti přesouvá pozornost online.
Nakupování produktů online může být obtížné. Hlavním důvodem je, že si produkty nemůžete prohlédnout v reálném světě, než se rozhodnete.
Ještě větší stres je pořídit si nemovitost tímto způsobem. Chcete mít možnost komunikovat, zkontrolovat každou místnost, přečíst si smlouvu a obecně nechat své otázky a obavy realitní kanceláři okamžitě zodpovědět.
Telefon je dobrým způsobem, jak toho dosáhnout, ale živý chat je pohodlnější a produktivnější možností online komunikace.
Jste připraveni položit první stavební kámen úspěchu vašich zákaznických služeb?
Dejme se do práce.
Spusťte online podporu správně a poskytněte pozitivní zážitek online klientům, kteří hledají svůj nový domov.
Takzvané window shopping bylo pro potenciálního kupujícího příležitostí, jak si nemovitosti ověřit na displejích realitní kanceláře.
Šance upoutat pozornost vyhlídky byla přepracována také online. Bylo pozorováno, že k upoutání pozornosti potenciálního zákazníka je doba mezi tím 5-10 minut.
Časově a strategicky umístěné proaktivní pozvánky na chat na stránky, které běžně generují vysoký provoz, například na stránku s cenami nebo produktem.
Přestože je živý chat především aktivním nástrojem pro chatování v reálném čase, nabízí funkci pro komunikaci mimo pracovní dobu, a tou jsou kontaktní formuláře. Stejně jako u ostatních funkcí jsou kontaktní formuláře plně přizpůsobitelné.
Z různých důvodů někdy není možné naplánovat prohlídku nemovitosti. Ale s přidanou funkcí videochatu, mohou vaši realitní agenti poskytovat potenciálním kupcům virtuální prohlídky. Videochat LiveAgent je založen na prohlížeči, a protože je součástí plánu vašeho účtu, nepotřebujete k jeho spuštění žádnou další aplikaci třetí strany. Buď vytvořte nebo vyberte tlačítko videochatu z naší galerie a umístěte jej na webovou stránku a můžete si užít konverzaci tváří v tvář v reálném čase.
Živý chat se může podílel na zisku realitního makléře, protože je snadné sledovat konverzní poměr, a proto přesně odměnit agenta, pokud jde o provizi.
Jedná se o nákladově efektivnější způsob poskytování online pomoci potenciálním majitelům domů, potenciálním zákazníkům a běžným klientům než telefonická nebo e-mailová podpora. Významným rozdílem je, že správa konverzací v živém chatu není nutná k provádění velkého počtu.
Jeden agent může zpracovávat více chatů současně. Rychlé a aktuální reakce jsou neocenitelným šetřičem času. Připojení důležitých dokumentů dává klientům představu o tom, jaké právní a finanční požadavky jsou na koupi nemovitosti nutné.
Úspěšná live chatová interakce by neexistovala bez kvalifikovaného a znalého personálu. Jsou nezbytnou součástí pozitivní zkušenosti zákazníků a nakonec i konverze.
Online komunikace se liší od obvyklé interakce tváří v tvář, na kterou byli realitní makléři v minulosti zvyklí. Pokud chcete poskytovat vysoce personalizovanou a lidskou živou chatovací službu, existují konkrétní pokyny, které by vaši realitní agenti měli dodržovat.
Realitní agenti působí jako konzultanti, kteří vedou investory po cestě při hledání nemovitosti, takže je důležité mít praktické školení a etiketu.
V důsledku toho budete moci učinit výkonné rozhodnutí, který z vašich agentů by měl zpracovávat vaši chatovací službu. Ne každý je na to připravený a někteří mohou být náchylnější k chybám než ostatní.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Živý chat a jeho funkce jsou součástí vícekanálového help desk softwaru.
Nativní integrace provedena správně. Jednoduše zkopírujte a vložte krátký kód HTML do svého účtu LiveAgent a tlačítko chatu se objeví na vašem webu nebo webu vašeho klienta připraveného na jakýkoli příchozí požadavek na chat. Další výhodou je integrace se softwarem nebo aplikací třetí strany.
Ochrana dat, zabezpečení účtu a ochrana osobních údajů jsou zásadními tématy pro každého, kdo spravuje a provozuje svou firmu online. LiveAgent se neliší. Zde jsou některé z nejlepších bezpečnostních funkcí.
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si zásady ochrany osobních údajů aplikace LiveAgent.
Pokud se chcete dozvědět více, další informace najdete v naší znalostní databázi.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Rychlý a na funkce bohatý live chat pro WordPress
Zvyšte spokojenost zákazníků s nejrychlejším live chatem pro WordPress od LiveAgent. Nabízíme okamžitou podporu, proaktivní zapojení a chytré směrování chatů. Vyzkoušejte zdarma a zlepšete konverze na svém webu. Integrace zvládnete za pár sekund!
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team