2004 Zakladatelé Andrej Harsani a Viktor Zeman se potýkají s problémy s podporou svých zákazníků Post Affiliate Pro. To je přivedlo na myšlenku a začínají tak vyvíjet LiveAgent software pro live chat.
2006 LiveAgent live chat software přichází na trh.
2009 LiveAgent překonává hranici 5 000 placených zákazníků.
2011 LiveAgent je kompletně přestavěn a rozšiřuje své funkce. Vzniká vícekanálový helpdesk software LiveAgent.
2014 Vlastní hostingové plány se přesouvají do cloudu.
2017 LiveAgent otevírá kanceláře v Kyjevě.
2019 LiveAgent otevírá kanceláře v New Yorku.
2020 LiveAgent je podle společností G2 a Capterra uznáván jako nejlepší software pro live chat, bázi znalostí, help desk, ticketing a call centrum.
2021 LiveAgent získal více než 30 000 spokojených zákazníků.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.