Hledáte software, který umí víc než jen telefonovat? LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení helpdesku, které vám pomůže zlepšit zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí spoustu komunikačních kanálů, více než 175 funkcí a přes 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru
Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snazší a příjemnější.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Novocall
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Novocall nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Novocall nabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v All-Inclusive plánu za 39USD/agent/měsíc.
|
Novocall nenabízí Call centrum v plánu za 25USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
Novocall nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Novocall nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Novocall nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Novocall nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Novocall nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
Novocall nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Novocall nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15USD/agent/měsíc.
|
Novocall nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Novocall nenabízí funkce API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Novocall nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Novocall nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Novocall nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Novocall nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 25USD/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Novocall nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Novocall nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-Inclusive plánu za 39USD/agent/měsíc.
|
Novocall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 25USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Novocall nenabízí neomezenou podporu v plánech za 25USD/agent/měsíc.
|
Pozvedněte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň a poskytněte svým zákazníkům možnost spojit se s vámi prostřednictvím více kanálů. E-mail, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní báze jsou zahrnuty v jednom dokonalém řešení.
Vše je spravováno prostřednictvím spolehlivého tiketového systému, takže každá přijatá komunikace je automaticky tříděna. Můžete se tak soustředit na to důležité a ušetřit čas.
Živý chat je při poskytování zákaznické podpory základním nástrojem. Umožňuje zákazníkům okamžitě se spojit s vašimi agenty z vašich webových stránek.
LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Poskytujte podporu rychlostí blesku.
Pokud se nechcete vzdát call centra, nemusíte. Služba LiveAgent vám umožní rychle a snadno nastavit call centrum. Můžete jej propojit s prohlížečem, telefonem nebo jakýmkoli jiným zařízením dle vlastního výběru.
Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.
Přejděte na službu LiveAgent a poskytněte svým zákazníkům více možností, pokud jde o zákaznickou podporu. LiveAgent má tři skvělé cenové plány plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací, které urychlí váš pracovní proces. Podívejte se a rozhodněte se, který vám vyhovuje nejvíce.
LiveAgent je nejrecenzovanější a nejvíce hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?
Naši agenti podpory vám rádi pomohou rychle a bezpečně převést data ze služby Novocall. Připojte se k LiveAgentu ještě dnes a začněte poskytovat lepší podporu.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team