Rádi byste se svými zákazníky komunikovali na sociálních sítích, ale zatím jste nenašli to správné řešení? Už nehledejte! LiveAgent je plně vybavený software pro help desk, který dokáže integrovat všechny oblíbené kanály sociálních médií a dokonce i aplikace pro zasílání zpráv do jednoho praktického ovládacího panelu. Vyzkoušejte jej ještě dnes zdarma a zjistěte, jak můžete zlepšit komunikaci na sociálních sítích a sjednotit všechny kanály!
Nejlepší řešení
Protože díky službě LiveAgent je komunikace na sociálních sítích mnohem jednodušší! Naší speciální omáčkou je náš nejmodernější ticketovací systém, který dokáže integrovat všechny vaše účty a stránky na sociálních sítích. Sjednocuje příchozí komunikaci do snadno řešitelných tiketů a poradí si i s hybridní komunikací se zákazníky, kteří používají více účtů na různých sociálních médiích. A to není vše, celý váš pracovní postup je také podpořen efektivními funkcemi produktivity, které vám usnadní každou odpověď nebo komentář.
Integrujte své účty a rozlučte se s přepínáním mezi všemi sociálními sítěmi, které vaši zákazníci používají. Podívejte se, jaké sociální sítě a aplikace pro zasílání zpráv pro vás může LiveAgent spravovat.
00:00/03:02
Správa publika
Propojte své stránky na Facebooku a začněte vše vyřizovat prostřednictvím lístků. Každý agent může na tiket odpovědět z univerzální schránky, takže nemusíte být závislí na aplikaci nebo aplikaci v prohlížeči. Všechny komentáře a zmínky o vaší stránce se převedou na tikety a budou se archivovat v systému tiketů. Pro odpovědi můžete používat většinu funkcí tiketů, a dokonce ukládat celou historii. Vybudujte si loajální online komunitu díky rychlé podpoře na Facebooku, která je dostupná každému, kdykoli ji potřebuje.
Efektivní zasílání zpráv
Chtěli byste konverzace v Messengeru zpracovávat přímo ze svého ticketovacího systému? Přestaňte přepínat mezi aplikacemi díky naší integraci s Facebook Messengerem. Každá konverzace se změní na ticket a vy můžete využívat většinu funkcí ticketingu LiveAgent a zlepšit tak svůj zážitek z chatování.
00:00/03:02
00:00/06:38
Sledování tweetů
Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje sledovat všechny @zmínky o vaší stránce nebo libovolné #hashtagy podle vašeho výběru. LiveAgent vám pomůže sjednotit váš účet na Twitteru s ostatními nástroji LiveAgent. Všechny hashtagy a zmínky, které se rozhodnete sledovat, budou automaticky převedeny na tikety, které lze přiřadit k oddělením a agentům.
Správa followerů (sledujících)
Instagram je v současné době jedním z nejpopulárnějších sociálních médií, a proto je ideální pro zákaznický servis a podporu. Odpovídejte na příspěvky, ve kterých vám lidé dávají značky nebo zmínky přímo z vašich ticketů. Může vám to ušetřit obrovské množství času a pomůže vám to vyřídit mnohem více, než kdybyste používali webovou aplikaci nebo aplikaci pro chytré telefony.
00:00/04:03
00:00/01:45
Zasílání textových zpráv do schránky
Viber je jednou z nejoblíbenějších platforem pro zasílání zpráv, což znamená, že je ideálním nástrojem pro váš helpdesk. Odpovídejte snadno přímo ze svého ticketovacího systému a spravujte komunikaci se zákazníky, kteří dávají přednost aplikacím pro zasílání zpráv před sociálními sítěmi. Integrace je bezproblémová a funguje s většinou funkcí LiveAgent.
Oznámení ve službě Slack
Není důvod opouštět pracovní komunikaci, když řešíte chatování s kolegy. Naše integrace se Slackem navíc dokonale spolupracuje s ticketingem LiveAgent, takže můžete mít stále přehled o svých zákaznících a jejich dotazech. Každý ticket vám přinese nové upozornění.
Podpora na Whatsappu
Naše nová integrace může pomoci našim nejcennějším zákazníkům řešit komunikaci se zákazníky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Stejně jako u předchozích kanálů se může WhatsApp stát nedílnou součástí vašeho ticketingu a vašeho helpdesku. Nenechte si ji ujít a vyzkoušejte ji!
Přejděte tam, kde vaši zákazníci tráví nejvíce času, a začněte poskytovat vynikající služby každému uživateli sociálních médií. LiveAgent dokáže integrovat vaše služby na Facebooku, Twitteru, Instagramu, Messengeru, Viberu a WhatsAppu a pomůže vám je proměnit ve skvělé a výkonné nástroje zákaznických služeb.
Zdokonalte cestu zákazníka pomocí:
Sociální sítě jsou vynikající pro účely zákaznického servisu. Budujte loajalitu zákazníků, řešte problémy nebo poskytněte svému publiku rady ohledně nákupu. Buďte přítomni tam, kde vaši zákazníci tráví nejvíce času, a poskytněte jim pohodlnou podporu za všech okolností.
Zpřesnění cesty zákazníka pomocí:
Podívejte se, jak jednoduché je přidat všechny důležité sociální kanály pro služby zákazníkům. Propojte své sociální účty, spravujte své profily a vytvořte si loajální zákaznickou základnu.
LiveAgent je mnohem víc než jen software pro služby sociálních médií. Prozkoumejte naše další důležité nástroje a funkce a zjistěte, jak je můžete využít k získání konkurenční výhody pro své podnikání.
Organizovaná komunikace
Získejte více z řešení sociálních médií a sjednoťte komunikaci. LiveAgent dokáže zpracovávat zprávy nebo hovory zákazníků z jakéhokoli typu kanálu a bezpečně je pro vás ukládat do univerzální schránky s hybridním ticketingem. Všechny procesy zákaznické podpory jsou jednodušší, když jsou informace na správném místě.
Dozvědět se více o univerzální schránce
Efektivní pracovní postupy
Aplikace pro sociální sítě jsou skvělé, ale nemohou za vás vyřídit všechno. Naštěstí vám LiveAgent může pomoci s řadou automatizačních pravidel, která mohou automaticky provádět mnoho běžných úkolů. Soustřeďte se na to důležité a přestaňte ztrácet čas opakujícími se úkoly, které vás zdržují od pomoci zákazníkům.
Kategorizace
Ne každý dotaz zákazníka je úplně stejný, a proto je důležité rozdělit je do kategorií. LiveAgent vám s tím může pomoci pomocí funkcí Oddělení a Štítky. Uspořádejte si správně komunikaci a směrujte dotazy zákazníků vždy k odborníkům, kteří vám poskytnou nejlepší odpověď.
Funkce tiketu
Zkraťte dobu odezvy a zlepšete služby zákazníkům pomocí hotových zpráv a předdefinovaných odpovědí. LiveAgent podporuje různé typy příloh při odpovídání na ticket. Neváhejte zanechat v tiketech poznámky pro své kolegy agenty a kdykoli je informovat o obavách zákazníků nebo pozitivních interakcích.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí
Sociální sítě jsou důležitou součástí každého moderního helpdesku. Podívejte se na statistiky a zjistěte, jak můžete sociální média využít ke zlepšení zákaznické podpory a svého podnikání.
Přítomnost na sociálních sítích
Zákazníci raději komunikují se značkami a podniky prostřednictvím sociálních médií, což znamená, že očekávají odpovídající služby a podporu. Poskytněte svému publiku poradenství při nákupu a zákaznický servis na sociálních sítích pomocí služby LiveAgent a vyjděte vstříc svým zákazníkům přesně tam, kde tráví svůj čas.
63 %
zákazníků očekává služby sociálních médií
Sociální média se stala základem pro služby zákazníkům. Zlepšete svou přítomnost na sociálních sítích a buďte k dispozici svému publiku.
Spokojenost zákazníků
Zvyšte míru spokojenosti zákazníků a efektivněji řešte jejich stížnosti. Služby zákazníkům na sociálních sítích mohou zvýšit vaši zákaznickou podporu a zlepšit celkovou spokojenost a spokojenost zákazníků.
70 %
míra spokojenosti
Vysoké procento zákazníků je spokojeno s tím, jak jsou jejich problémy řešeny prostřednictvím sociálních médií. Nepodceňujte kvalitní péči o zákazníky na sociálních sítích a zlepšete ji ještě dnes.
Vytvoření loajality
Vytvářejte loajalitu zákazníků díky lepším službám pro zákazníky. Zákazníci budou častěji komunikovat s vašimi účty na sociálních sítích a také u vás častěji nakupovat, pokud se jim dostane špičkového zákaznického servisu.
79 %
zákazníků očekává odpověď do 24 hodin
Získejte nejlepší výsledky v průzkumech spokojenosti zákazníků a zajistěte rychlou aktivitu zákaznického servisu na sociálních sítích.
LiveAgent nezruinuje váš rozpočet. Zjistěte, kolik můžete ušetřit na zákaznickém servisu sociálních médií a celém oddělení pomoci.
Co se během ukázky dozvíte
“Ke každému zákazníkovi přistupujte s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoliv prodat produkt nebo službu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Manažer prodeje
Efektivní call centrum software pro odchozí hovory
Zvyšte svou prodejní a marketingovou sílu s LiveAgent, nejlepším call centrum softwarem pro odchozí hovory roku 2023. Užijte si bezplatnou 14denní zkušební verzi bez závazků a kreditních karet. Proaktivně oslovte zákazníky, zlepšete vztahy a vytvořte více prodejních příležitostí s naším integrovaným CRM. Vyzkoušejte spolehlivou a efektivní komunikaci díky bohatým funkcím LiveAgent.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent
Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.