Intercom je skvělý software, který poskytuje platformu pro zasílání obchodních zpráv. Intercom využívá chatboty a live chat a je škálovatelný. Pokud však hledáte alternativu ke službě Intercom, zvažte službu LiveAgent.
Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.
Migrujte ze služby Intercom na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Intercomu, která naimportuje všechna vaše data z Intercomu do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Zkraťte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
|
Intercom
|
---|---|---|
Tikety
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
Intercom nabízí ticketing.
|
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Intercom nabízí Live Chat.
|
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
Intercom nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
Intercom nabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
Intercom nabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
Intercom nabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
Intercom nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
Intercom nenabízí integraci Viberu.
|
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným ticketem zákaznické podpory.
|
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
|
Intercom nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
|
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
Intercom nabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Intercom nabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Intercom nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Intercom nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Intercom nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Intercom nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Historie tiketů nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Intercom nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Intercom nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Intercom nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezený počet tiketů/mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet ticketů/mailů.
|
Intercom nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Intercom nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Intercom nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Intercom nabízí tři různé základní balíčky a další doplňkové funkce. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu Intercomu, zvažte LiveAgent. Máme hybridní ticket stream, sjednocený omni-channel inbox, funkce reportingu a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího!
Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
Pokud hledáte alternativu řešení Intercom a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle studie společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o to postaráme.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným #1 softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Intercom. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s řešením Intercom na základě hodnocení zákazníků na portálu Capterra.
Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent nasbíral více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako jsou Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Hledáte alternativu Zoho Desk?
Hledáte alternativu ke službě Zoho Desk? LiveAgent by pro vás mohl být tím pravým řešením. Objevte více než 179 funkcí helpdesku a nejrychlejší widget chatu.
Hledáte alternativu k Extend? Vyzkoušejte LiveAgent - nejlepší volbu pro zákaznickou podporu s více než 175 funkcemi, 40+ integracemi a žádnými poplatky za zřízení. Nabízíme 24/7 zákaznický servis, možnost kdykoli zrušit a 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Staňte se zákaznicky orientovanou společností s LiveAgentem!
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent: Nejlepší alternativa Bitrix24! Žádné poplatky, podpora 24/7, snadná migrace dat a více než 175 funkcí. Vyzkoušejte zdarma!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.