Hledáte alternativu služby TeamSupport?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou TeamSupport na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadována kreditní karta    
  • ✓ Zrušte kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Chcete poskytovat lepší podporu pomocí skvělého helpdesk softwaru, který to všechno zvládne?

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím všech relevantních kanálů.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky službě LiveAgent

3 důvody, proč společnosti přešli ke službě LiveAgent

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

TeamSupport vs. LiveAgent na první pohled

Funkce LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
TeamsSupport
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí prodej vstupenek.
TeamSupport nabízí prodej vstupenek.
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
LiveAgent nabízí Live Chat.
TeamSupport nabízí Live Chat.
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum.
TeamSupport nenabízí call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
TeamSupport nabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
TeamSupport nabízí Facebook.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
TeamSupport nabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
TeamSupport nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
TeamSupport nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
TeamSupport nabízí znalostní bázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
TeamSupport nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
TeamSupport nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
TeamSupport nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
TeamSupport nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
TeamSupport nabízí videohovory.
Neomezená historie
Historie lístků nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
TeamSupport nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
TeamSupport nenabízí neomezený počet webových stránek.
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
TeamSupport nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezený počet tiketů/mailů
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet ticketů/mailů.
TeamSupport nabízí neomezený počet ticketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
TeamSupport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
TeamSupport nabízí neomezenou podporu 24/7.
app installation - illustration

Výkonná alternativa TeamSupport

Posuňte svou zákaznickou podporu na novou úroveň pomocí služby LiveAgent. Získejte vše, co potřebujete – e-mail, živý chat, sociální média, call centrum a knowledgbase a více než 175 funkcí a 40 integrací.

Zaměřte se na to důležité s lepším softwarem a poskytněte lepší podporu.

Nejrychlejší live chat

Live chat je jedním z nejlepších nástrojů pro rychlé a efektivní poskytování zákaznické podpory. Proto musí být co nejrychlejší.

LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Dokonce můžete vidět, co vaši zákazníci píší, než stisknou tlačítko odeslat. Připravte si odpovědi a překvapte je svou rychlostí.

Watch the website loading time
Savings illustration

Spravedlivě a na rovinu

Poskytování zákaznické podpory nemusí být tak nákladné. LiveAgent má tři skvělé placené plány plné nástrojů a funkcí pro poskytování té nejlepší podpory.

Podívejte se na ně a zjistěte více.

Zjistěte proč společnosti přecházejí ke službě LiveAgent

man and woman winners-illustration

Jste připraveni na změnu?

LiveAgent je nejvíce a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2023. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Porovnejte nás s ostatními

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x