Objevte LiveAgent – software pro služby zákazníkům s mnoha funkcemi, který dokáže pokrýt více komunikačních kanálů a sociálních sítí. Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky pomocí e-mailu, živého chatu, call centra, zákaznického portálu, Viberu, WhatsApp a sociálních médií. Zjistěte více informací o službě LiveAgent nebo začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzí, abyste získali zkušenosti.
Funkce | Živý agent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
|
Dixa
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu tiketů, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí nástroj pro ticketing.
|
Dixa nabízí nástroj pro ticketing.
|
Živý chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Dixa nabízí Live Chat.
|
Call centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
Dixa nabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
Dixa nabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
Dixa nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
Dixa nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
Dixa nenabízí integraci Viberu.
|
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným tiketem zákaznické podpory.
|
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
|
Dixa nabízí integraci aplikace WhatsApp.
|
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
Dixa nenabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Dixa nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Dixa nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Dixa nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Dixa nabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Dixa nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Historie lístků nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Dixa nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Dixa nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Dixa nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezený počet lístků/mailů
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Dixa nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Výjimečný zákaznický servis by měl být poskytován z více míst, která jsou pro zákazníky pohodlná. Kvalitní zákaznický servis můžete naštěstí zvládnout z jednoho ticketovacího systému. Zpracovávejte e-mailové tikety a hovory, nastavte si widget pro živý chat a propojte Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp a Viber. Vše je pod jednou střechou, jak má být, takže se vaši agenti mohou soustředit na další pomoc bez přepínání mezi aplikacemi.
Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznického servisu pro pracovníky podpory. Proto jsou ve službě LiveAgent zabudovány integrace pro Facebook a Facebook Messenger, takže můžete jednoduše připojit svůj účet. Totéž platí pro Twitter a Instagram. Vstupujte do sociálních sítí prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketů, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více věcí z jednoho místa.
Řešte problémy zákazníků rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Live chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje klíčovými funkcemi, které zajišťují bezproblémovou práci. Podívejte se na kompletní seznam funkcí živého chatu a zjistěte, díky čemu je skvělý pro spokojenost zákazníků.
Konverzace se zákazníky vyřizujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom mohli každému kdykoli pomoci. Zavolejte nám, chatujte s námi nebo nám pošlete e-mail, když potřebujete naši pomoc při řešení problému nebo když se chcete dozvědět něco nového o službě LiveAgent. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení služeb zákazníkům.
LiveAgent kombinuje funkcevynikajícího live chatu, ticketingu a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Podívejte se na video s prohlídkou a zjistěte, co dalšího LiveAgent umí, nebo si jej vyzkoušejte na vlastní kůži v bezplatné 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné plány vhodné pro firmy většiny velikostí a odvětví. Připojte se ke službě LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent
Zvyšte míru konverze s LiveAgent! Nabídněte podporu v reálném čase, optimalizujte web a získejte více spokojených zákazníků. Vyzkoušejte zdarma!
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou živého chatu! 24/7 podpora, žádné poplatky, 1 měsíc zdarma – vyzkoušejte nyní!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.