Pokud chcete přenést seznam tiketů, znalostní databázi, živý chat a další služby ze služby LivePerson do služby LiveAgent, jste na správném místě. Využijte výhod našeho nejmodernějšího systému tiketů a zlepšete svou zákaznickou podporu pomocí plnohodnotného řešení.
Přenos více osob, profilů agentů a kontaktů zákazníků.
Přesuňte tikety spolu s informacemi o tiketech a jejich historií.
Migrujte označení a oddělení.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
LivePerson nabízí tiketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
LivePerson nabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
LivePerson nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
|
LivePerson nabízí portál samoobsluhy.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích..
|
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
|
LivePerson nabízí Facebook integraci.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí Twitter integraci.
|
LivePerson nabízí Twitter integraci.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí Instagram integraci
|
LivePerson nabízí Instagram integraci.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Viber integraci.
|
LivePerson nenabízí Viber integraci.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
LivePerson nabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
LivePerson nabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a Pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
LivePerson nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí API funkce.
|
LivePerson nabízí API funkce.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
LivePerson nenabízí IVR funkce.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
LivePerson nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiektů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
LivePerson nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
LivePerson nabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
LivePerson nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
LivePerson nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
LivePerson nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
|
LivePerson nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
|
Chápeme, že ne každý software pro zákaznickou podporu je vhodný pro každého, i když LivePerson odvádí skvělou práci. Migrujte z LivePerson help desku do LiveAgent. Můžete si ponechat svá data a poskytovat skvělé služby zákazníkům pomocí jiného softwarového řešení. Zůstaňte u cíle s LiveAgentem.
Naše podpora funguje nejen několik hodin, ale 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.
Tiket, live chat, znalostní databáze, call centrum nebo podpora na sociálních sítích? Máme vše, abyste mohli poskytovat lepší zákaznickou podporu.
Zvyšte návratnost svých investic a ušetřete finanční prostředky výběrem správného podnikového plánu.
Je lepší, když software helpdesku mluví vaším jazykem a jazykem vašich zákazníků.
Váš helpdesk by měl obsahovat všechny funkce, které potřebujete, abyste se mohli soustředit na poskytování skvělé zákaznické podpory a skvělé zákaznické zkušenosti. Upgradujte svůj zákaznický servis pomocí spolehlivého živého chatu, call centra, znalostní databáze, podpory na sociálních médiích (i Instagram) a mnohem více.
Kromě toho se snažíme jít příkladem a poskytovat našim zákazníkům tu nejlepší zákaznickou podporu. Nabízíme vám nepřetržitou zákaznickou podporu. Kontaktujte nás kdykoli budete potřebovat a my vám pomůžeme.
Pokud nám chcete dát šanci,klikněte na tlačítko dole a migrujte vaše data již dnes.
Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů softwarových řešení zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.
Přecházíte z Verloop do LiveAgent?
Přecházíte z Verloop do LiveAgent? Začněte bezplatnou zkušební verzi a objevte plně funkční řešení pro zákaznickou podporu s integracemi a podporou 24/7. Užijte si tiketing, živý chat, call centrum a další výhody. Bezpečný přenos dat z Verloopu zahrnuje e-maily, chaty a sociální média. Vyzkoušejte LiveAgent a poskytujte úžasnou zákaznickou podporu již dnes!
Migrujete z Vocalcom do LiveAgent?
Migrating from Vocalcom to LiveAgent? Seamlessly transition to LiveAgent for superior customer support across all essential channels. Access a comprehensive helpdesk system with numerous integrations and round-the-clock support. Start your free trial today—no credit card required! Discover LiveAgent's advanced features like ticketing, live chat, call center, and more, all designed to enhance your customer service experience.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team