Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Kayako na trhu.
Kayako je skvělý software pro help desk s elegantním rozhraním, který “propojuje kanály podpory, informace o zákaznících a váš tým”. Jeho cena je konkurenceschopná, nicméně pokud hledáte alternativu k softwaru Kayako, zvažte LiveAgent. LiveAgent se může pochlubit hybridním ticketovacím systémem, který rovněž propojuje body pro váš tým. Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.
Migrace z Kayako na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Kayako, která naimportuje všechna vaše data z Kayako do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.
Funkce | Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required.
|
Competitor
|
---|---|---|
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Ease of use
Ease of use ratings from verified users on Capterra.
|
4.6
Celkové hodnocení 4,6 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.9
Celkové hodnocení 3,9 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
|
$15/měsíc/agent
Ceny v USD za agenta, za měsíc.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD za agenta za měsíc.
|
Upozornění / eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek..
|
Nabízí upozornění a eskalace.
|
Nabízí upozornění a eskalace.
|
Automatické směrování
Automatické směrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek.
|
Nabízí automatické směrování.
|
Nabízí automatické směrování.
|
Správa call centra
Centralizovaný řídicí panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
|
Nabízí správu call centra.
|
Nabízí správu call centra..
|
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání.
|
Nabízí správu fronty.
|
Nabízí správu fronty..
|
Správa e-mailů
Možnost propojit software ticketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
|
Nabízí správu e-mailů.
|
Nabízí správu e-mailů.
|
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
|
Nabízí výkonnostní metriky.
|
Nabízí výkonnostní metriky.
|
Správa báze znalostí
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
|
Nabízí správu báze znalostí.
|
Nabízí správu báze znalostí.
|
Vícekanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, live chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro ticketing.
|
Nabízí vícekanálovou komunikaci.
|
Nabízí vícekanálovou komunikaci.
|
Chat v reálném čase
Nativní widget live chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
|
Nabízí chat v reálném čase.
|
Nabízí chat v reálném čase.
|
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
|
Nabízí reportování/analytiku.
|
Nenabízí reportování/analytiku.
|
Samoobslužný portál
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
|
Nabízí samoobslužný portál.
|
Nabízí samoobslužný portál.
|
Správa dohod o úrovni služeb (SLA)
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
|
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
|
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA)
|
Integrace sociálních sítí
Integrace s oblíbenými sociálními sítěmi, jako je Facebook.
|
Nabízí integraci se sociálními sítěmi.
|
Nabízí integraci se sociálními sítěmi.
|
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
|
Nabízí správu tiketů
|
Nabízí správu tiketů.
|
Správa pracovních postupů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
|
Nabízí správu pracovních postupů.
|
Nabízí správu pracovních postupů.
|
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Kayako nabízí tři různé základní balíčky. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, například integraci se sociálními médii. Pokud hledáte plně vybavenou alternativu Kayako, zvažte LiveAgent. Máme hybridní proud tiketů, sjednocenou všesměrovou schránku, funkce reportování a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. Vyzkoušejte si naši bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes, bez nutnosti kreditní karty.
V naší univerzální schránce je připraveno k použití více než 179 funkcí pro helpdesk. Vyzkoušejte štítky, připomenutí, poznámky nebo některou z více než 40 integrací.
Pokud hledáte alternativu k aplikaci Kayako a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. Když porovnáte celkový výkon widgetu chatu LiveAgent s widgetem chatu Kayako, zjistíte, že widget chatu LiveAgent se zobrazí za pouhých 2,5 sekundy, což je neuvěřitelně rychlé.
Rychlý chatovací widget je správná volba, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke Kayako. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s Kayako na základě hodnocení zákazníků na Capterra
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?
Skvělý zákaznický servis začíná porovnáním konkrétních helpdesk softwarů. Vyzkoušejte LiveAgent ve 14 denní bezplatné zkušební verzi. Budujte vztahy, zvyšujte prodeje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team