Podívejte se na některé klíčové funkce LiveAgentu. Zlepšete správu znalostí pomocí zákaznického portálu. Používejte tiketing jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Mějte přehled o poskytování služeb zákazníkům díky bezproblémové distribuci tiketů.
Výhody kalkulačky
Podívejte se na výhody použití naší kalkulačky nákladů helpdesku a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit zákaznickou podporu.
Najděte si ideální řešení helpdesku v 5 snadných krocích pomocí naší cenové kalkulačky.
Porovnejte více než 70 populárních řešení helpdesku a najděte nejlepší nabídku.
Snižte své náklady a ušetřete až 72 % na softwaru helpdesku s LiveAgentem.
Řešení vše v jednom
Získejte přístup k plně vybavenému vícekanálovému systému tiketingu, který zvládne nejoblíbenější zákaznické kanály. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, hovorů, živého chatu, zákaznického portálu se znalostní databází nebo sociálních médií, jako je Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp nebo Viber. Využijte více než 130 funkcí a více než 150 integrací.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Podívejte se, jak si LiveAgent stojí v porovnání s ostatními alternativními řešeními na trhu.
Plně transparentní, žádné skryté informace.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu helpdesku zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zendesk
Zendesk konkurent
|
Freshdesk
Freshdesk konkurent
|
LiveChat
LiveChat konkurent.
|
Intercom
Intercom konkurent.
|
---|---|---|---|---|---|
Tiketing
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii), které zefektivní všechny zprávy a umožní uživatelům na ně reagovat z tiketovacího softwaru.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Professional
$59/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Professional, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$79/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 79 USD pro prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Live Chat
Nativní widget živého chatu, který lze nasadit na váš web a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
|
Medium
$29/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Medium, který stojí 29 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Doplňky
$15-59/měsíc/agent
K dispozici jako doplňková funkce za 15-59 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Garden
$45/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Zahrada, který stojí 45 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Společnosti
On-demand pricing
Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
|
Vestavěné call centrum
Virtuální call centrum s centralizovaným řídicím panelem pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
|
Large
$49/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Large, který stojí 49 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Doplňky
$45/měsíc/agent
K dispozici jako doplňková funkce za 45 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Estate
$85/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Estate, který stojí 85 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Služba LiveChat tuto funkci nenabízí
|
Intercom tuto funkci nenabízí
|
Facebook & Twitter
Integrace, která načte všechny tweety, komentáře, zmínky a zprávy na Facebooku a převede je na lístky, na které lze odpovědět přímo ze softwaru.
|
Doplňky
$39/měsíc/account
K dispozici jako doplňková funkce za 39 USD měsíčně na účet nebo v plánu Large za 49 USD měsíčně na agenta. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$25/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Služba LiveChat tuto funkci nenabízí
|
Společnosti
Cena na vyžádání
Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
|
Automatizace a pravidla
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$25/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Garden+Add-on
$45/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Garden, který stojí 45 dolarů za agenta měsíčně, nebo lze přidat. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
LiveChat nenabízí tuto funkci.
|
Společnosti
Cena na vyžádání
Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
|
Úřední hodiny & SLAs
Funkce, která umožňuje spravovat a sledovat protokoly SLA, dodržování SLA a nastavit pracovní dobu.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Professional
$59/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Professional, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
LiveChat nenabízí tuto funkci
|
Intercom nenabízí tuto funkci.
|
Audit přihlášení
Protokol činností, který zaznamenává všechny akce provedené v rámci systému helpdesku.
|
Large
$49/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Large, který stojí 49 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Zendesk tuto funkci nenabízí
|
Estate
$65/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Estate, který stojí 65 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
LiveChat nenabízí tuto funkci.
|
Intercom nenabízí tuto funkci.
|
Neomezená historie
Neomezená historie prohlížení tiketu. (Po uplynutí určitého časového období neztratíte přístup k tiketům.)
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$25/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$39/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 39 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$79/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 79 USD pro prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Odstranění brandingu
Možnost použít white label (bez značky).
|
Doplňky
$19/měsíc/agent
K dispozici jako doplňková funkce za 19 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Zendesk nenabízí tuto funkci
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Business
$59/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Business, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Intercom nenabízí tuto funkci.
|
Personalizovaný tým pro úspěch 24/7
Vyhrazený tým pro úspěch zákazníků, který je vám přidělen a je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v týdnu, a to prostřednictvím všech komunikačních kanálů.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Zendesk nenabízí tuto funkci.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Intercom nenabízí tuto funkci
|
Pokud máte otázky, máme pro vás odpovědi.
Podívejte se na nejčastější dotazy týkající se kalkulačky nákladů helpdesku.
Klíčové poznatky
Zjistěte více o vlivu zákaznické podpory na zákazníky a vaši firmu. Podívejte se na statistiky zákaznické podpory a využijte získané poznatky. Mezi hlavní oblasti výzkumu patří dopad na podnikání, klíčové statistiky o kanálech zákaznické podpory a chování zákazníků v různých situacích.
a mnohem mnohem více…
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Zlepšete zákaznickou podporu s LiveAgent FAQ softwarem! Nabídněte 24/7 samoobsluhu, zvýšte spokojenost i produktivitu týmu. Vyzkoušejte zdarma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.