Podívejte se na některé klíčové funkce LiveAgentu. Zlepšete správu znalostí pomocí zákaznického portálu. Používejte tiketing jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Mějte přehled o poskytování služeb zákazníkům díky bezproblémové distribuci tiketů.
Výhody kalkulačky
Podívejte se na výhody použití naší kalkulačky nákladů helpdesku a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit zákaznickou podporu.
Najděte si ideální řešení helpdesku v 5 snadných krocích pomocí naší cenové kalkulačky.
Porovnejte více než 70 populárních řešení helpdesku a najděte nejlepší nabídku.
Snižte své náklady a ušetřete až 72 % na softwaru helpdesku s LiveAgentem.
Řešení vše v jednom
Získejte přístup k plně vybavenému vícekanálovému systému tiketingu, který zvládne nejoblíbenější zákaznické kanály. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, hovorů, živého chatu, zákaznického portálu se znalostní databází nebo sociálních médií, jako je Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp nebo Viber. Využijte více než 130 funkcí a více než 150 integrací.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Podívejte se, jak si LiveAgent stojí v porovnání s ostatními alternativními řešeními na trhu.
Plně transparentní, žádné skryté informace.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu helpdesku zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zendesk
Zendesk konkurent
|
Freshdesk
Freshdesk konkurent
|
LiveChat
LiveChat konkurent.
|
Intercom
Intercom konkurent.
|
---|---|---|---|---|---|
Tiketing
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii), které zefektivní všechny zprávy a umožní uživatelům na ně reagovat z tiketovacího softwaru.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Professional
$59/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Professional, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$79/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 79 USD pro prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Live Chat
Nativní widget živého chatu, který lze nasadit na váš web a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
|
Medium
$29/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Medium, který stojí 29 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Doplňky
$15-59/měsíc/agent
K dispozici jako doplňková funkce za 15-59 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Garden
$45/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Zahrada, který stojí 45 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Společnosti
On-demand pricing
Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
|
Vestavěné call centrum
Virtuální call centrum s centralizovaným řídicím panelem pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
|
Large
$49/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Large, který stojí 49 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Doplňky
$45/měsíc/agent
K dispozici jako doplňková funkce za 45 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Estate
$85/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Estate, který stojí 85 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Služba LiveChat tuto funkci nenabízí
|
Intercom tuto funkci nenabízí
|
Facebook & Twitter
Integrace, která načte všechny tweety, komentáře, zmínky a zprávy na Facebooku a převede je na lístky, na které lze odpovědět přímo ze softwaru.
|
Doplňky
$39/měsíc/account
K dispozici jako doplňková funkce za 39 USD měsíčně na účet nebo v plánu Large za 49 USD měsíčně na agenta. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$25/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Služba LiveChat tuto funkci nenabízí
|
Společnosti
Cena na vyžádání
Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
|
Automatizace a pravidla
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$25/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Garden+Add-on
$45/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Garden, který stojí 45 dolarů za agenta měsíčně, nebo lze přidat. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
LiveChat nenabízí tuto funkci.
|
Společnosti
Cena na vyžádání
Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
|
Úřední hodiny & SLAs
Funkce, která umožňuje spravovat a sledovat protokoly SLA, dodržování SLA a nastavit pracovní dobu.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Professional
$59/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Professional, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
LiveChat nenabízí tuto funkci
|
Intercom nenabízí tuto funkci.
|
Audit přihlášení
Protokol činností, který zaznamenává všechny akce provedené v rámci systému helpdesku.
|
Large
$49/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Large, který stojí 49 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Zendesk tuto funkci nenabízí
|
Estate
$65/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Estate, který stojí 65 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
LiveChat nenabízí tuto funkci.
|
Intercom nenabízí tuto funkci.
|
Neomezená historie
Neomezená historie prohlížení tiketu. (Po uplynutí určitého časového období neztratíte přístup k tiketům.)
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$25/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Team
$39/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Team, který stojí 39 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$79/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 79 USD pro prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Odstranění brandingu
Možnost použít white label (bez značky).
|
Doplňky
$19/měsíc/agent
K dispozici jako doplňková funkce za 19 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Zendesk nenabízí tuto funkci
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Business
$59/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Business, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Intercom nenabízí tuto funkci.
|
Personalizovaný tým pro úspěch 24/7
Vyhrazený tým pro úspěch zákazníků, který je vám přidělen a je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v týdnu, a to prostřednictvím všech komunikačních kanálů.
|
Small
$9/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Small, který stojí 9 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Zendesk nenabízí tuto funkci.
|
Blossom
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Starter
$19/měsíc/agent
Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
|
Intercom nenabízí tuto funkci
|
Pokud máte otázky, máme pro vás odpovědi.
Podívejte se na nejčastější dotazy týkající se kalkulačky nákladů helpdesku.
Klíčové poznatky
Zjistěte více o vlivu zákaznické podpory na zákazníky a vaši firmu. Podívejte se na statistiky zákaznické podpory a využijte získané poznatky. Mezi hlavní oblasti výzkumu patří dopad na podnikání, klíčové statistiky o kanálech zákaznické podpory a chování zákazníků v různých situacích.
a mnohem mnohem více…
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team