Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Intercom na trhu.
Intercom je skvělý software, který poskytuje platformu pro zasílání obchodních zpráv. Intercom využívá chatboty a live chat a je škálovatelný. Pokud však hledáte alternativu Intercom, zvažte službu LiveAgent.
Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.
Migrace z Intercomu na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Intercomu, která naimportuje všechna vaše data z Intercomu do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
|
Intercom
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
Intercom nabízí ticketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Intercom nabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Intercom nenabízí Call Centrum.
|
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný servis.
|
Intercom nabízí samoobslužný servis.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
Intercom nabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Intercom nabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
Intercom nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
Intercom nenabízí integraci se službou Viber.
|
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
|
Intercom nabízí bázi znalostí.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Intercom nabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Intercom nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Intercom nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Intercom nenabízí funkce IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Intercom nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Intercom nenabízí neomezenou historii..
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
Intercom nabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Intercom nenabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Intercom nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Intercom nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Intercom nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Intercom nabízí tři různé základní balíčky a další doplňkové funkce. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu Intercom, zvažte LiveAgent. Nabízíme hybridní tok tiketů, sjednocenou vícekanálovou schránku, funkce reportingu a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího!
Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
Pokud hledáte alternativu Intercomu a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Intercom. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s Intercomem na základě hodnocení zákazníků na Capterra.
Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent nasbíral více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako jsou Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.