HledáteIntercom alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Intercom na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Intercom je skvělý software, který poskytuje platformu pro zasílání obchodních zpráv. Intercom využívá chatboty a live chat a je škálovatelný. Pokud však hledáte alternativu Intercom, zvažte službu LiveAgent.

Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.

Migrace z Intercomu na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Intercomu, která naimportuje všechna vaše data z Intercomu do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 důvody, proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Intercom vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
Intercom
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing.
Intercom nabízí ticketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Intercom nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Intercom nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis.
Intercom nabízí samoobslužný servis.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Intercom nabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Intercom nabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Intercom nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Intercom nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
Intercom nabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Intercom nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Intercom nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Intercom nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Intercom nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Intercom nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Intercom nenabízí neomezenou historii..
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Intercom nabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Intercom nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Intercom nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Intercom nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Intercom nabízí neomezenou podporu 24/7.
social notifications - illustration

Výkonná alternativa Intercom

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Intercom nabízí tři různé základní balíčky a další doplňkové funkce. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu Intercom, zvažte LiveAgent. Nabízíme hybridní tok tiketů, sjednocenou vícekanálovou schránku, funkce reportingu a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího!

Získejte přehledy vaší zákaznické podpory

Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu Intercomu a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.

Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Nespokojte se s méně

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Intercom. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

man and woman receiving awards

Porovnání LiveAgent vs. Intercom

Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s Intercomem na základě hodnocení zákazníků na Capterra.

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Stav k 13. 1. 2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent jako preferovanou alternativu Intercomu

Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent nasbíral více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako jsou Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Porovnejte nás s ostatními alternativami

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

Related Articles to Intercom alternativa
LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

Odcházíte od Intercom?

Převeďte svá data z Intercomu do LiveAgent a získejte přístup k plnohodnotnému vícekanálovému systému help desk s e-mailem, chatu, call centrem a dalšími funkcemi. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě. Migrujte snadno a efektivně!

Integrace Intercom umožňuje pohodlně spravovat vaše zákazníky přímo z LiveAgentu. Jednoduše tuto službu integrujte přes Zapier a začněte si užívat jejích výhod.

Intercom

Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.

Zjistěte víc o VoIP softwaru, díky podrobnému vysvětlení od profesionálů.

VoIP software

Objevte, jak VoIP software zefektivní komunikaci a sníží náklady. Vyberte správného poskytovatele pro vaši firmu!

Nezblázněte se z hledání alternativy k aplikaci Channels. Nyní se podívejte na LiveAgent a jeho vícekanálovou podporu, nástroje a funkce.

Hladáte alternativu Channels?

Objevte nejlepší alternativu k Channels! LiveAgent nabízí tikety, live chat, sociální sítě a další. Zkušební verze zdarma, žádná karta!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x