Quriobot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ujistěte se, že máte práva správce pro účet, jak na LiveAgent, tak Quriobot. Kompletní návod k integraci je k dispozici níže.
- Zaregistrujte se u Quriobot zde.
- K tomu nemůžete použít výchozí kód widgetu který poskytuje LiveAgent, protože chat se spustí až po výběru této možnosti v Quriobot, takže budete potřebovat pokročilou integraci tlačítek, jejíž podrobnosti najdete zde. Kromě toho chceme, aby se Quriobot znovu spustil, jakmile relace live-chatu skončí. K tomu potřebujeme kouzlo ” při zavření”, přičemž více informací naleznete zde (v tomto případě je potřeba pouze logika ”při zavření”).
- Kód widgetu LiveAgent, který je potřeba přidat před konec části v HTML kódu stránky, pak bude vypadat takto:
Upozornění: Změňte prosím VAŠI adresu URL a VAŠE ID ve výše uvedeném kódu na vaše vlastní údaje dodané agentem LiveAgent a také si všimněte quriobot.show_frame(); který je potřeba k tomu, aby se Quriobot znovu objevil.
- Pokud jste kód přidali na vaše webové stránky, jsme připraveni přidat potřebné hovory pro Quriobot a spuštění live-chatu LiveAgent. K tomu, aby to fungovalo, potřebujete pouze dvě volání: jedno pro spuštění LiveAgent a druhé pro skrytí Quriobot.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Hotovo! Pokud přidáte tento kód jako reakci na možnost odpovědi, spustíte chat LiveAgent a skryjete Quriobot. Zavřením LiveAgent se Quriobot znovu objeví!
Tip navíc: Pokud chcete, aby se při spuštění LiveAgent skryl lepivý avatar Quriobot, jednoduše přidejte do kódu následující řádek a lepivý avatar se skryje, dokud ho znovu nepřivoláte zavřením live-chatu.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Pokud máte jakékoliv problémy s Quriobotem, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: support@quriobot.com Pokud máte problémy s LiveAgent, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: support@liveagent.com
Co je Quriobot?
Je těžké být k dispozici na chatu, 24 hodin denně, ale není to nemožné. Nyní už nemusíte přicházet o potenciální zákazníky nebo nechávat své stávající zákazníky ve štychu. S Quriobotem můžete vytvořit chytrého bota, který bude poskytovat chytré odpovědi vašim zákazníkům. Představte si, že máte připravené tlačítko chatu, ale váš zákazník potřebuje něco jednoduchého, co by se dalo snadno vyřešit bez chatu? Nebo ho nasměrovat na nejlepšího možného agenta? Zde je návod, jak to můžete udělat.
Proč byste to měli vyzkoušet?
Quriobot je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Je velmi dobře zdokumentovaný, snadno se s ním pracuje a je velmi intuitivní. Pomůže vám zvýšit konverze o 28% a zvýší míru vyhledávání leadů až o 21%. Vyzkoušelo ho již mnoho našich zákazníků.
Jak to funguje?
Můžete vytvořit intuitivního chatbota, který bude se zákazníky komunikovat neustále. Quriobota lze použít pro získání potenciálních zákazníků, zákaznickou podporu a feedback. Mezi live chatem a Quriobotem můžete snadno přepínat. Všechny funkce si můžete vyzkoušet přímo na webu Quriobot.com. A to nejlepší? Vše si můžete zdarma vyzkoušet.
Frequently Asked Questions
Co je Quriobot?
Quirobot umožňuje firmám vytvořit chatbota na míru. Hlavní výhodou je, že chatbot je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Díky tomu může zabránit ztrátě potenciálních zákazníků.
Co je to chatbot?
Chatbot je umělá inteligence, která napodobuje přirozenou konverzaci. Dokáže tak efektivně komunikovat s potenciálními zákazníky, když není k dispozici zákaznická podpora nebo služba.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte sílu integrace Viber se službou LiveAgent! Zvyšte efektivitu svého týmu a spokojenost zákazníků díky snadnému zpracování zpráv přímo z ovládacího panelu. Poskytujte rychlou a personalizovanou podporu bez nutnosti sledovat další zařízení. Vyzkoušejte naši bezplatnou zkušební verzi a posuňte svou zákaznickou službu na novou úroveň.