FlowHunt integration
FlowHunt je bezkódová platforma pro automatizaci pracovních postupů, určená k vytváření AI nástrojů a chatbotů. Její intuitivní vizuální rozhraní umožňuje svým uživatelům propojováním předpřipravených bloků vytvářet vlastní automatizační toky, díky čemuž se komplexní automatizace stává jednoduchou a přístupnou. Pro více informací navštivte webové stránky FlowHunt.
Integrace FlowHunt vám umožní propojit vlastní AI chatboty s chatovými tlačítky LiveAgent. Chatboti FlowHunt mohou poskytovat aktuální odpovědi založené na vašich datech, odkazovat uživatele k self-help materiálům, plynule předávat tikety lidským agentům, vytvářet leady a mnoho dalšího.
Výhody chatbotů FlowHunt
Automatizace rutinních dotazů – Poskytují okamžité odpovědi na zákaznické dotazy. Všechny odpovědi jsou založeny na aktuálních informacích z vašeho webu, z interní znalostní báze nebo dokonce z videí.
Eskalace složitých dotazů – Díky rozhodovacím schopnostem AI agentů chatbot přesně ví, kdy složitější problémy předat lidské podpoře.
Předdefinované FAQ – Prostřednictvím definovaných odpovědí na běžné otázky zajišťují konzistentnost.
Vícejazyčná podpora – Automaticky komunikují se zákazníky v jazyce, který preferují.
Podpora 24/7 – Chatboti nikdy nespí, což vám umožňuje poskytovat nepřetržitou zákaznickou podporu.
Vytváření leadů – Chatboti FlowHunt dokážou snadno zachytit a kvalifikovat leady.
Neomezený počet vlastních chatbotů – Vlastní chatboty můžete vytvářet pro různé účely, například pro prodej nebo pro vytváření leadů.
Náklady na integraci FlowHunt
LiveAgent si za integraci neúčtuje žádné další poplatky. Používání chatbota je účtováno samostatně, prostřednictvím cenového modelu FlowHunt, který je založený na kreditech, takže platíte pouze za to, co skutečně využíváte.
Jak integrovat FlowHunt
Navázali jsme partnerství s FlowHunt coby výhradním poskytovatelem AI chatbotů. Díky tomu, že je FlowHunt vyvíjen stejnou společností jako LiveAgent, můžeme udržet vaše zákaznická data v bezpečí a poskytovat vám přednostní podporu.
Než budete moci začít používat vlastní chatboty ve svých chatovacích widgetech LiveAgent, musíte integrovat své pracovní prostředí FlowHunt se svým účtem LiveAgent. Postup je následující:
Vytvoření API klíče FlowHunt
Přihlaste se ke svému účtu FlowHunt.
V menu po levé straně klikněte na Nastavení pracovního prostředí -> API klíče.
V pravém horním rohu klikněte na „Přidat API klíč“.

- Pojmenujte své klíče a klikněte na Přidat API klíč.
Objeví se vyskakovací okno s vaším klíčem. Ujistěte se, že jste si klíč zkopírovali a uložili na bezpečné místo. Toto je jediný okamžik, kdy k němu máte přístup.
Připojení AI poskytovatele LiveAgent
Ve svém účtu LiveAgent přejděte na Konfigurace -> AI -> Nastavení AI poskytovatele a klikněte na „Přidat AI poskytovatele“.
Vyberte „FlowHunt“.
- Vložte API klíč, který jste vytvořili, a vyberte pro svou integraci název. (Pokud ve FlowHunt používáte více pracovních prostředí, je výběr názvu zvláště důležitý, protože každé prostředí má samostatné API a musí být přidáno jako samostatné připojení poskytovatele.)

Vytvoření chatbota LiveAgent
V aplikaci LiveAgent přejděte na Konfigurace -> AI -> Chatbot a klikněte na tlačítko „Přidat chatbota“.

- Vyberte poskytovatele AI a klikněte na Další.

- Ze seznamu dostupného ve vašem pracovním prostředí FlowHunt vyberte tok.
Vyberte veřejné jméno, které návštěvníci uvidí v chatovacím widgetu.
Zadejte interní název, abyste chatbota rozlišili od ostatních.
- Zvolte minimální počet požadovaných odpovědí, než bude k dispozici možnost chatovat s lidským agentem.

A je to! Vaše pracovní prostředí FlowHunt je nyní integrováno ve vašem účtu LiveAgent. Dalším krokem je vytvoření vlastního chatbota ve FlowHunt a propojení s jedním z vašich chatovacích tlačítek LiveAgent. Chcete-li začít, postupujte podle našeho podrobného průvodce.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the FlowHunt integration!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou živého chatu! 24/7 podpora, žádné poplatky, 1 měsíc zdarma – vyzkoušejte nyní!"