Co je SSO?
SSO je zkratka pro Single Sign-on (jednotné přihlášení), což je schéma ověřování, které umožňuje uživatelům přihlašovat se k více softwarovým systémům pomocí jediné identity. To znamená, že uživatelé mohou k přihlášení do více systémů použít pouze jednu sadu přihlašovacích údajů. Díky jednotnému přihlášení je také mnohem bezpečnější prohlížení webu a práce, protože se stačí přihlásit jen jednou, kdykoli chcete přistupovat k aplikacím.
Uživatelé, kteří musí spravovat více účtů s různými hesly najednou, mají tendenci vytvářet mnohem jednodušší hesla, která lze snáze uhodnout nebo prolomit. Díky SSO se můžete soustředit na vytvoření jediného velmi silného hesla, které zajistí bezpečnost aplikací a dat. SSO skvěle spolupracuje s vícefaktorovým ověřováním a pomáhá udržet vaše účty v ještě větším bezpečí před možným narušením.
Jak SSO funguje ve službě LiveAgent?
Jednotné přihlášení neboli SSO ve službě LiveAgent lze nastavit v části Konfigurace. V současné době můžete přistupovat a nastavovat SSO pro svůj účet Microsoft, Google a Facebook nebo používat SSO s poskytovatelem Okta. Můžete aktivovat jednoho poskytovatele. SSO nevytváří v systému nové uživatele, ty je třeba před přihlášením pomocí SSO ještě ručně vytvořit. U hostovaných účtů LiveAgent stačí pro fungování zapnout SSO pro účty Google, Microsoft a Facebook. Uživatelé samostatné verze služby LiveAgent musí poskytovatele identit nastavit ručně.
Proč byste měli začít používat SSO?
Nastavení jednotného přihlášení vám pomůže s rychlejším přihlašováním pomocí účtů Microsoft, Google, Facebook a Okta. Tento typ přihlašování SSO vám může pomoci ušetřit více času a zároveň udržet vaše účty v určitém ohledu bezpečnější. Můžete strávit méně času přihlašováním a zadáváním citlivých údajů do systému. Představte si SSO jako hlavní zámek pro všechny vaše účty aplikací – je jediný, ale silný a může vám pomoci udržet vše výrazně bezpečnější. Zkombinujte jej s dvoufaktorovým ověřováním pro maximální zabezpečení vašich dat.
Jak nastavit SSO ve svém účtu LiveAgent?
Pokud chcete v aplikaci LiveAgent nastavit jednotné přihlášení, postupujte podle následujících kroků. Nejprve přejděte do svého účtu LiveAgent a otevřete Konfigurace. Přejděte na Zabezpečení a poté na Nastavení. Zobrazí se možnost Ověřování. Klikněte na tlačítko Změnit.
V novém okně se zobrazí možnost Povolená služba SSO. Klikněte na ni a vyberte jednu ze tří možností SSO. Můžete si vybrat mezi službami Google, Facebook a Microsoft. V jednu chvíli můžete mít aktivní pouze jedno SSO.
Máte zájem o zlepšení pracovních postupů na helpdesku? Podívejte se na možnosti jednotného přihlášení v aplikaci LiveAgent a usnadněte si přihlašování ještě dnes.
Say goodbye to the hassle of managing multiple login credentials with SSO!
In addition to the convenience of Single Sign-On (SSO), LiveAgent offers a range of features to help you streamline your support workflow, so you can deliver exceptional customer support from a unified platform.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Tlačítka kliknutím zavolat a kliknutím vytočit
Objevte výhody tlačítek "kliknutím zavolat" a "kliknutím vytočit" od LiveAgent, které umožňují zákazníkům pohodlně iniciovat hovory přímo z webu. Přizpůsobitelné a snadno implementovatelné, ideální pro B2B/B2C firmy i jednotlivce. Vyzkoušejte zdarma a zefektivněte svou zákaznickou podporu.
Integrujte ClickUp s LiveAgent a optimalizujte správu projektů a úkolů z jednoho místa. Využijte bezplatnou integraci k efektivnímu řízení pracovních postupů, přeměně e-mailů na úkoly a propojení tiketů s existujícími úkoly. Získejte přístup k více než 150 integracím a zlepšete zákaznický servis bez dalších nákladů. Vyzkoušejte zdarma!