Přehled chatů je jednou z mnoha skvělých funkcí aplikace LiveAgent. Poskytuje důležité informace o návštěvnících vašich webových stránek a zároveň vám umožňuje provést akci.
Můžete například zobrazit zemi návštěvníka, adresu URL, kterou si právě prohlíží a také to, kolik času tam strávil. Poté je můžete proaktivně pozvat do chatu.
Jaké informace můžete vidět v Přehledu chatů?
Online návštěvníci
Online návštěvníci představují počet návštěvníků, kteří si právě prohlížejí vaše webové stránky. Díky této funkci je můžete snadno oslovit a dát jim vědět, že jste připraveni jim v případě potřeby pomoci. Navíc můžete své sdělení konkrétně upravit. Sekce online návštěvníků v aplikaci LiveAgent nabízí několik důležitých, obecných informací, které vám mohou pomoci před oslovením.
Podívejme se na příklad:
Sára je v současné době na vaší stránce s ceníkem a chvíli probírá stejné informace. To je skvělá příležitost, jak ji oslovit, aby věděla, že jste tam pro ni, kdyby potřebovala další informace. Proaktivní, ale ne otravný přístup.
Návštěvníci ve frontě
Přehled chatů také uvádí počet návštěvníků čekajících na chat s vašimi agenty zákaznických služeb. Díky tomu můžete snadno zjistit, zda má vaše podpora dostatek agentů, aby se vypořádali s počtem návštěvníků ve frontě.
Chatující návštěvníci
Další skvělá funkce Přehledu chatů je ta, že můžete vidět počet chatujících návštěvníků.
Dostupní agenti
Zjistěte, kolik agentů je k dispozici na chatu, a rychle zjistěte, zda je na směně dostatek zaměstnanců. Tato funkce úzce souvisí s návštěvníky ve frontě. Díky těmto dvěma funkcím může mít manažer přehled, aby mohl rychle analyzovat situaci a následně podle ní jednat.
Aktuální stránka (URL), kterou si návštěvník prohlíží
Snadno a rychle zjistíte, jaké adresy URL si návštěvníci právě prohlížejí a kolik času na nich strávili. Čím více informací vaši agenti mají, tím lepší služby/podporu mohou poskytovat. Můžete například zjistit, že některé adresy URL je třeba vylepšit, abyste zákazníkům poskytli lepší služby.
Příklad:
Pokud je potenciální zákazník/návštěvník na stránce pokladny dlouhou dobu, může proaktivní pozvánka k chatu pomoci vašemu prodejnímu týmu uzavřít obchod. Na druhou stranu může váš tým objevit opakující se problém, se kterým se zákazníci setkávají během cesty zákazníka. Tyto situace můžete jednoduše analyzovat tak, že přejdete na přehled chatů v LiveAgent.
Doporučovací odkazy
Chtěli byste zjistit, zda návštěvníci přicházejí z odkazů? Přehled chatů vám to prozradí. Pokud máte například hodně návštěvníků z doporučovacích odkazů, kde jste poskytli slevu, můžete je proaktivně oslovit a zeptat se, zda nepotřebují více informací o nabídce.
Stát, kde se návštěvník nachází
Zjistěte, odkud vaši návštěvníci pochází. Čím více o svých zákaznících či návštěvnících víte, tím lepší zákaznický servis dokážete poskytnout.
Mapa návštěvníků
Zobrazení online návštěvníků procházejících webové stránky na mapě (červená značka) a návštěvníků chatujících s agenty (modrá značka).
Poznámka: *Google začal účtovat používání rozhraní API pro vestavěné mapy. Chcete-li tedy mít správně zobrazenou mapu návštěvníků, musíte si na platformě Mapy Google vytvořit fakturační účet.
Jaké jsou funkce přehledu chatů?
Podívejte se na aktuální chatovou konverzaci mezi agentem a návštěvníkem
Proaktivně pozvěte návštěvníka k chatu (pozvánka na chat se zobrazí na stránce, kterou si návštěvník právě prochází)
Přijetí a zahájení konverzace s návštěvníkem čekajícím ve frontě
Výhody pro vaši firmu:
- Efektivita pracovních postupů zákaznického servisu
- Spokojení zákazníci
- Ušetření času
- Zákaznický zážitek
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.
Příklad ze života:
Na obrázku níže vidíte 3089 online návštěvníků. S návštěvníky si povídá několik agentů. Například agent Dominik chatuje se zákazníkem z Francie a Německa současně.
Kliknutím na tlačítko s okem můžeme také zjistit, o čem si agenti povídají s návštěvníky. Kromě toho můžeme také kliknutím na tlačítko ruky pozvat návštěvníky k chatu.
Můžete také vidět návštěvníka ze Španělska, který si prohlíží webové stránky: “https://support.ladesk.com/“. Pod touto informací je uvedena předchozí webová stránka, ze které zákazník vstoupil na vaše webové stránky. V tomto případě se jedná o následující stránku: “https://google.es/”. Pokud se však podíváte na zákazníka jménem Andrea, uvidíte, že tam žádná taková informace není. V důsledku toho se zobrazí jako Žádný doporučovací odkaz.
Zdroje báze znalostí
Chcete-li se dozvědět více, přečtěte si článek Jak vytvořit tlačítko live chatu – LiveAgent.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!