Hledáte software pro správu zákazníků s více nástroji? LiveAgent je skvělou alternativou, pokud chcete získat více možností pro komunikaci se zákazníky, a to za příznivou cenu.
Můžeme vám nabídnout více než jen vaše virtuální call centrum. E-mailové účty, nejrychlejší widget pro živý chat, podporu na sociálních sítích a vlastní znalostní databázi. A to vše za rozumnou cenu!
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
|
Chaport
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí tiketing v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí Live Chat v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Dashly nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí samoobsluhu v plánu za 70USD/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Dashly nabízí integraci Facebooku v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Dashly nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Dashly nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu v plánu Ticket za 39 USD/měsíc/účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Dashly nabízí integraci služby Viber v plánu za 19USD/agent/měsíc.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí znalostní databázi v plánu za 70USD/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Dashly nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 70 USD/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí funkce API funkce v plánu za 70USD/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Dashly nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Dashly nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nabízí neomezenou historii v plánu za 70USD/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Dashly nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Dashly nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Dashly nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Dashly nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Dashly nenabízí neomezenou podporu v plánech se specifickou cenou pro každého zákazníka.
|
Získejte více pro svou firmu. LiveAgent je skvělý komunikační nástroj, který podporuje e-mail, sociální média, znalostní databázi, živý chat a call centrum. S více než 175+ funkcemi a více než40 integracemi bude mít vaše firma vše, co k poskytování podpory potřebuje.
Vše to s cenovkou, která vás neodradí.
Péče o zákazníky je důležitou součástí každého úspěšného podniku, a proto by neměla být zanedbávána. Pomocí speciálního softwaru zaměřeného na poskytování lepších řešení péče o zákazníky můžete zvýšit jejich spokojenost a návratnost investic.
Zachovejte jejich spokojenost pomocí správného softwaru.
LiveAgent zvyšuje zákaznickou spokojenost & zlepšeuje konverzní poměr.
Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více zákaznických požadavků díky univerzální schránce.
Více než 175 + funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
Poskytnutí skvělého softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci neznamená, že zruinujete svůj rozpočet. LiveAgent vám nabízí tři skvělé placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám pomohou poskytovat lepší podporu.
Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více.
LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce hodnoceným software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními call center? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Hledáte alternativu k Extend? Vyzkoušejte LiveAgent - nejlepší volbu pro zákaznickou podporu s více než 175 funkcemi, 40+ integracemi a žádnými poplatky za zřízení. Nabízíme 24/7 zákaznický servis, možnost kdykoli zrušit a 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Staňte se zákaznicky orientovanou společností s LiveAgentem!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.