Kontrolní seznam pro správu sociálních sítí zahrnuje monitorování klíčových slov, plánování příspěvků a sledování statistik pro zvýšení zapojení. Pomáhá sledovat konkurenci a trendy hashtagy, odpovídat na komentáře a zprávy, a vytvářet obsahový kalendář.
Správa sociálních sítí může být pro každou firmu náročným úkolem. Vzhledem k množství sociálních sítí je těžké se vyznat v tom, na které z nich se zaměřit a jak.
Jedná se o snadno použitelný kontrolní seznam pro správu všech vašich profilů na sociálních sítích.
Především je důležité mít kontrolní seznam pro správu sociálních médií, protože zajišťuje, že jsou pokryty všechny vaše základy. Vytvoření a dodržování kontrolního seznamu sociálních médií zabrání tomu, abyste při správě účtů zapomněli na nějaké důležité úkoly.
Navíc zefektivňuje vaši práci tím, že vám umožňuje soustředit se na konkrétní úkoly, kterým je třeba věnovat pozornost. Tímto způsobem můžete zabránit plýtvání časem na činnosti, které vám nepomohou dosáhnout vašich cílů.
Kontrolní seznam správy sociálních sítí je použitelný pro širokou škálu lidí, včetně:
Kontrolní seznam pro správu sociálních sítí může být pro všechny z nich přínosný, protože jim pomůže mnohem efektivněji spravovat a provozovat firemní účty na sociálních médiích. Kromě toho lze kontrolní seznam použít ke sledování pokroku a měření výsledků.
Chcete, aby vaše sociální média zazářila? Zde je návod, jak toho dosáhnout.
Jedním z hlavních cílů marketingu na sociálních sítích je budování komunity značky. Pozitivní komentáře pomáhají budovat vaši pověst a také udržovat kontakt s publikem.
Image, kterou si vytváříte online, má přímý dopad na vaši celkovou výkonnost. To, že nikdo nereaguje na komentáře zákazníků, je nepřijatelné a může poškodit pověst vaší společnosti.
Poděkujte zákazníkům za pozitivní recenze. I neutrální komentáře představují příležitost navázat se zákazníky vztah a propagovat vaši firmu.
Zabývejte se negativními komentáři a snažte se problém vyřešit. I když s názorem nesouhlasíte, měli byste vždy zachovat profesionální přístup a nenechat se ovládnout emocemi.
Software pro podporu sociálních médií od společnosti LiveAgent – jedná se o vícekanálový help desk, který shromažďuje všechny interakce vašich sledujících z více účtů a organizuje je v jedné schránce.
Je to jeden z nejlepších způsobů, jak si udržet konzistentní přítomnost na sociálních sítích. Navíc může zabránit stagnaci vašich účtů.
Prvním krokem je pochopit své cílové publikum, dalším krokem je vytvořit obsah, který odpovídá jeho potřebám a zájmům. To znamená psát poutavé příspěvky, tónem a stylem, který budou lidé rádi číst. Přidejte také fotografie/videa/infografiky, které upoutají jejich pozornost.
Pokud se vám nedostává nápadů, můžete si udělat brainstorming témat sledováním trendů v sociálních médiích nebo pomocí nástrojů, jako je BuzzSumo. Posledním krokem je naplánování obsahu v kalendáři pro pozdější publikování.
zdroj: postplanner.com
Je to jeden z nejlepších způsobů, jak získat zpětnou vazbu o své značce a zjistit, co o vás lidé říkají. Pomáhá vám také předcházet případným krizovým situacím a rychle reagovat na nepříznivé události. Výsledkem je, že můžete budovat pevnější vztahy se současnými i potenciálními zákazníky.
Nejlepší je tento proces automatizovat, protože jinak může být časově velmi náročný (pokud má vaše značka velkou publicitu, pak ani není možné zkontrolovat je všechny). Využijte monitorovací nástroj a vytvořte dotazy, které se budou pravidelně sledovat.
Pokud máte možnost nastavit upozornění v reálném čase, pak to udělejte, budete moci rychle reagovat na jakoukoli zmínku a zabránit eskalaci situace. Budete tak kontrolovat pouze oznámení, která vyžadují vaši pozornost.
Zmínky můžete spravovat pomocí aplikace LiveAgent
Sociální média jsou účinným sociálním kanálem pro služby zákazníkům. Pro pozitivní zkušenost se službami zákazníkům se však očekává rychlá reakce.
Z dlouhodobého hlediska mohou rychlé odpovědi nejen pomoci budovat vztahy, ale také vést k vyšším prodejům. Čím rychleji reagujete a čím více se zaměřujete na zákazníka, tím větší je pravděpodobnost, že u vás zákazníci v budoucnu znovu nakoupí.
Pokud je zpráv příliš mnoho na to, abyste je zvládli, zvažte použití nástrojů, které vám pomohou tento proces automatizovat. Můžete například použít univerzální schránku LiveAgent, aby všechny zprávy z různých platforem sociálních médií přistály v jedné společné schránce.
Tímto způsobem budete mít nad svými účty lepší kontrolu a budete moci efektivněji spravovat své odpovědi. Kromě toho získáte výhodu před konkurencí, protože budete schopni reagovat na zprávy rychleji než oni.
Které nástroje používat pro odpovídání na zprávy?
Když uvidíte, co u nich funguje, získáte skvělé nápady pro vlastní strategii sociálních médií. Kromě toho vám to může pomoci identifikovat slabiny vašich konkurentů a najít příležitosti, jak je předstihnout.
Trendy hashtagy vám mohou pomoci oslovit větší publikum a být více vidět online. Mohou také zvýšit zapojení a pomoci vám rozšířit váš účet.
Existuje několik různých způsobů, jak trendové hashtagy najít. Jedním z nich je použití vyhledávacího panelu na Instagramu nebo jiných platformách sociálních médií. Zadejte klíčové slovo nebo frázi a zobrazí se vám všechny hashtagy, které lidé aktuálně používají např. na Instagramu.
Dalším způsobem, jak najít trendové hashtagy, je vyzkoušet webové stránky, jako je Hashtagify, které umožňují zadat klíčové slovo nebo frázi a zobrazí vám všechny související hashtagy v průběhu času. Můžete se také podívat na trendy na Twitteru, kde najdete obecnější informace o tom, co je právě populární.
zdroj: pistonbroke.com
Hashtagify – umožňuje najít trendové hashtagy pro jakékoli téma.
Twitter, Instagram a další platformy sociálních médií
Když budete sledovat výkonnost svých klíčových slov a frází, můžete zjistit, která z nich pro vás fungují a kterým je třeba věnovat více pozornosti. Kromě toho vám to může pomoci vyladit obsahovou strategii a dosáhnout lepších výsledků vašeho marketingového úsilí.
Existuje řada bezplatných nebo levných online nástrojů, které sledují klíčová slova a fráze. Poskytují údaje o objemu vyhledávání jednotlivých klíčových slov nebo frází a údaje, jako je počet konkurenčních stránek a průměrná cena za kliknutí.
Pokud chcete podrobnější údaje nebo potřebujete sledovat klíčová slova a fráze ve více jazycích, můžete zvážit placenou službu. Ty obvykle nabízejí komplexnější údaje včetně informací o umístění ve vyhledávačích a návštěvnosti.
Poskytne vám celkový obraz o vaší výkonnosti a pomůže vám odhalit případné negativní trendy dříve, než se vymknou kontrole. Pokud nebudete statistiky pravidelně analyzovat, nebudete schopni si všimnout žádných odchylek od normálu.
Existuje mnoho různých nástrojů a platforem, které nabízejí podrobný pohled na vaši výkonnost. Ne všechny jsou však stejně dobré.
Nejlepším způsobem, jak analyzovat své statistiky, je používat platformu, která nabízí jak historická data, tak data v reálném čase. Můžete tak sledovat, jak si vaše účty vedly v průběhu času, a také sledovat průběh kampaní v reálném čase.
Schůzky usnadňují spoluvytváření celé strategie. Je to čas na výměnu nápadů a pochybností a také na poskytování aktuálních informací o pokroku.
Můžete získat přístup k jejich sledujícím, a tím propagovat svůj obsah širšímu publiku a také zviditelnit a rozpoznat svou značku. Lidé, kteří sledují influencery, jim obvykle důvěřují, takže taková spojení mohou mít velký vliv na vaše prodeje.
Nejprve je najděte na sociálních sítích a začněte sledovat jejich účty. Abyste dosáhli nejlepších výsledků marketingu s influencery, musíte si být jisti, že se hodí k vaší značce a že spolu vytvoříte opravdu dobrou dvojici.
Jakmile se s nimi spojíte, požádejte je o spolupráci, promluvte si o očekáváních, stanovte všechny podmínky a udržujte dobrý kontakt. Proberte s nimi kampaň a nechte jim tvůrčí svobodu. Nevnucujte jim příliš mnoho pokynů, protože znají své publikum a vědí, jak ho nejlépe oslovit.
Jaké nástroje použít pro navázání kontaktu s influencery?
Heepsy a NinjaOutreach jsou nástroje, které využívají umělou inteligenci k tomu, aby vaši značku spojily s nejlepšími influencery (výsledky byste si však měli vždy sami ověřit).
oslovte je prostřednictvím sociálních médií
Zlepšením angažovanosti na sociálních sítích posilujete vztah své značky se zákazníky a budujete komunitu. To následně vede ke zvýšení loajality ke značce, ústnímu doporučování a prodejům.
Pomáhá vám soustředit se na kampaně a udržuje vás v odpovědnosti. Vidět svůj pokrok vás také může motivovat.
Týdenní cíle by měly být konkrétní, měřitelné a dosažitelné. Měly by být také v souladu s vaší celkovou strategií. I ty nejmenší kroky vám mohou dát přehled o tom, čeho se vám podařilo dosáhnout v uplynulém týdnu a na čem je třeba zapracovat v tom nadcházejícím.
Umožní vám stanovit cíle a měřit jejich úspěšnost. Bez strategie sociálních médií si nemusíte být jisti, co měřit nebo jak sledovat svůj pokrok.
Plán kampaně by měl obsahovat cíl, cílovou skupinu, rozpočet, časový plán a strategii. Na první pohled se to může zdát jako spousta práce, ale rozdělení procesu do zvládnutelných kroků vám ho usnadní. Existuje několik klíčových fází:
Po dokončení těchto kroků můžete začít realizovat plán kampaně. Nezapomeňte, že je důležité pravidelně revidovat a upravovat připravované kampaně, protože vaše cíle a cílová skupina se mohou změnit.
Jaké nástroje použít pro plánování kampaní v sociálních médiích?
Pomůže vám uspořádat všechny vaše nápady na obsah a plánovat dopředu. Plán obsahu vám také pomůže zajistit, aby byl obsah všech vašich účtů na sociálních sítích v souladu s vaší celkovou marketingovou strategií.
Klíčem k úspěchu je správný nástroj – najděte si takový, který vám pomůže celý proces zefektivnit, nikoli zpomalit.
V nejlepších řešeních budete mít přístup k hromadnému plánování a možnosti přetahování, abyste mohli snadno měnit data a pořadí příspěvků.
Jakmile si nástroj vyberete, proveďte průzkum obsahu, abyste přišli s nápady. Zapojte svůj tým a uspořádejte společně brainstorming – je to nejlepší způsob, jak si vyměňovat nápady a rozvíjet zajímavé koncepty.
zdroj: planitpdq.com
Je téměř nemožné vytvořit reklamu, která bude mít okamžitý účinek, protože je třeba metodou pokusů a omylů zjistit, co funguje a co ne. Budete muset vyzkoušet několik nastavení, než najdete to ideální pro své reklamy, což je důvod, proč vytvoření mnoha přístupů a jejich pravidelná změna vyžaduje čas, ale je nezbytná pro úspěch.
Vaše aktualizovaná reklamní strategie pro sociální média by měla obsahovat plán zacílení na správné publikum, výběr správných kanálů a měření výsledků kampaní.
Umožní vám identifikovat silné a slabé stránky vaší strategie sociálních médií. Pravidelnost vám usnadní odhalit nedostatky dříve, než se zvětší.
Pomocí auditu můžete zjistit, jak dobře si vedete, co je třeba změnit a které priority by se měly posunout vpřed. Můžete také zjistit, jak dobře jste na využívání sociálních médií připraveni.
Porovnejte své aktuální metriky s minulými výkony, abyste zjistili, jak dobře si vedete. Převyšují některé vaše příspěvky nebo kampaně ostatní, a pokud ano, v čem se liší?
Možná zjistíte, že vaše účty nejsou v souladu s vaší celkovou marketingovou strategií. Dále se může stát, že necílíte na správné publikum nebo že s ním váš obsah nerezonuje.
Jaké klíčové metriky byste měli sledovat?
zdroj: sproutsocial.com
Abyste věděli, jakým směrem se vydat, pokud jde o rozvoj vaší online prezentace a vytvoření úspěšné strategie sociálních médií.
Proces by měl zahrnovat stanovení cílů SMART (konkrétní, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově omezené) a určení klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro měření jejich úspěšnosti.
Pravidelně kontrolujte průběh plnění cílů, abyste věděli, co je třeba zlepšit nebo změnit, a motivujte svůj tým drobnými kroky.
Zlepšování správy sociálních médií je důležité, protože vám pomůže dosáhnout nových výšin a úspěchu. Můžete zlepšit svou strategii, způsob používání různých platforem a obsah, který vytváříte. Provedením těchto změn můžete lépe navázat kontakt s cílovou skupinou a vytvořit trvalý dojem.
Sledujte trendy a podívejte se, co lidé na sociálních médiích dělají.
Záleží na tom, kde je třeba provést změny. Nápomocné však mohou být následující nástroje:
Uvedli jsme spoustu skvělých nástrojů, které vám mohou skutečně pomoci, a rozhodně byste je měli vyzkoušet. Mnoho firem dělá jednu velkou chybu – neinvestují do dobrých nástrojů, protože si myslí, že tak ušetří nějaké peníze. Nic nemůže být dále od pravdy, protože vaši zaměstnanci mohou být mnohem produktivnější, pokud mají k dispozici nástroje, které jim mohou usnadnit práci.
Podívejme se na LiveAgent – bez jeho asistenční služby musíte reagovat na každou zprávu na Facebooku, DM, e-mail atd. postupně. To zabírá spoustu času, který byste jinak mohli věnovat např. tvorbě obsahu. Se správným nástrojem byste mohli všechny tyto tikety spravovat v rámci jedné schránky, čímž byste zvýšili produktivitu a zlepšili dobu odezvy.
Dalším způsobem, jak zrychlit dobu odezvy, je instalace chatbota. Facebook Messenger a WhatsApp jsou dvě nejoblíbenější platformy pro chatboty s více než miliardou aktivních uživatelů měsíčně. Na chatbotech je skvělé to, že vám mohou pomoci automatizovat některé úkoly zákaznického servisu, jako je poskytování informací o vašich produktech nebo službách a odpovídání na často kladené otázky. To nejen zrychlí dobu odezvy, ale také uvolní část času vašich pracovníků zákaznického servisu, aby se mohli věnovat složitějším úkolům.
Při správě účtů na sociálních sítích vám může velmi pomoci nástroj pro plánování příspěvků. Umožňuje předem naplánovat příspěvky pro všechny nebo některé vybrané platformy, což je velmi výhodné, pokud chcete pravidelně publikovat obsah, ale nemáte čas to dělat ručně.
Mezi nejoblíbenější nástroje patří Kontentino a Hootsuite. Oba nabízejí bezplatné demoverze, takže si je můžete nezávazně vyzkoušet.
Chytrá automatizace je skvělý způsob, jak ušetřit čas, vyhnout se potížím a zvýšit výkon. Pomocí automatizačních pravidel LiveAgent můžete například automaticky předávat tikety jiným oddělením, přidávat k nim značky, označovat je jako spam nebo je řešit.
Nemusíte tak trávit čas úkoly, které lze snadno automatizovat, například opakovaným odpovídáním na stejné otázky.
Pokud jde o správu sociálních médií, je snadné spadnout do pasti přílišného publikování. Je velmi důležité vyhnout se přehnanému publikování, protože to může mít negativní dopad na vaši značku.
Co je nadměrné zveřejňování příspěvků? Záleží na platformě sociálních médií, kterou používáte, a na cílové skupině.
Například publikování více než třikrát denně na Twitteru může být považováno za nadměrné, zatímco publikování šestkrát denně na Instagram Stories může být v pořádku. Nejlepší způsob, jak zjistit, jak často byste měli zveřejňovat příspěvky, je provést průzkum a zjistit, co vám vyhovuje.
Jedním z cílů sociálních sítí je vyvolat reakce svých příznivců a využít řízení komunity. Vytvářejte poutavý obsah a uvádějte tlačítka s výzvou k akci, abyste povzbudili své sledující k reakci na vaše příspěvky.
Pokud jde o sociální sítě, je opravdu důležité vytvořit kolem své značky komunitu. Dobrým příkladem jsou tematické skupiny, které vytvářejí neuvěřitelně angažované komunity.
Denně
Týdně
Měsíčně
It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.
You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.
It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.
This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.
Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Objevte, jak efektivně nastavit a spravovat své účty na sociálních sítích s naším kontrolním seznamem. Ideální pro marketéry, manažery i začínající podnikatele, tento průvodce vás provede od definování cílů až po zveřejnění prvního příspěvku. Zjednodušte si cestu k úspěchu na sociálních sítích a navštivte naši stránku pro více informací.
Kontrolní seznam auditu webových stránek
Objevte kontrolní seznam auditu webových stránek od LiveAgent, který zahrnuje klíčové kroky pro optimalizaci vašeho webu. Zlepšíte SEO, zabezpečení, rychlost a uživatelskou přívětivost. Ujistěte se, že vaše stránky jsou vždy aktuální a atraktivní pro návštěvníky. Využijte tento praktický nástroj a přilákejte více uživatelů!
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jaký typ člověka byste měli být, abyste mohli pracovat v zákaznickém servisu? Jaké dovednosti byste měli mít? Pomocí tohoto kontrolního seznamu dovedností v oblasti zákaznického servisu zjistíte, zda se pro tuto práci hodíte.
Kontrolní seznam zajištění kvality call centra
Pomocí tohoto kontrolního seznamu pro zajištění kvality call centra se ujistěte, že vaši agenti jsou schopni vyřídit každý hovor - bez výjimky.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team