Kontrolní seznam pro nástup do nové práce pomáhá připravit se na nové pracovní prostředí. Obsahuje kroky jako získání informací o firmě, plánování dojíždění, oblékání, ranní rutina, poznání týmu a nastavení cílů. Užitečné pro nové i stávající zaměstnance.
Právě jste nastoupili do nového zaměstnání? Gratulujeme! Jste na správné cestě k úspěchu.
Nyní je čas zajistit, abyste měli vše připraveno tak, aby vás úspěch všude provázel.
Podívejte se na náš kontrolní seznam pro nástup do nového zaměstnání od prvního dne.
Zpočátku se vám může zdát, že vše děláte pocitově, ale brzy si uvědomíte, jak důležité jsou detaily. Začněte svou novou práci správnou nohou a vyhněte se problémům, které by mohly nastat.
Stačí postupovat podle těchto jednoduchých kroků a můžete začít. (Jedná se o doporučené pořadí událostí, ale klidně si ho přizpůsobte vlastním potřebám.)
Všichni! Může se zdát, že kontrolní seznam pro nástup do nového zaměstnání je určen pouze pro lidi čerstvě po škole, ale je užitečné mít kontrolní seznam, i když jste změnili zaměstnání.
Čím konkrétnější budou vaše kroky, tím snadněji vše proběhne (a tím menší je pravděpodobnost vzniku problémů).
Náš kontrolní seznam je nejvhodnější pro všechny:
Je důležité věnovat pozornost a projevovat zájem o novou práci od prvního dne. Váš šéf, spolupracovníci a další lidé, se kterými se ve firmě setkáte, ocení vaši snahu.
Dobrý přístup je v novém zaměstnání velmi důležitý. Proto musíte mít pozitivní přístup k práci a lidem kolem sebe.
Tím, že se v novém zaměstnání stanete spolehlivým kolegou, zvýšíte své šance na zvýšení platu nebo povýšení v budoucnu.
Time management hraje důležitou roli na každém pracovišti, ale ještě důležitější je, když začínáte pracovat v nové firmě. Proto je nutné stanovit si denní rozvrh, dodržovat ho a efektivně hospodařit s časem.
Požádat o pomoc je jedním z nejlepších způsobů, jak udělat na nové kolegy dojem a vzbudit v nich zájem o pomoc, když je potřeba. Proto se od prvního dne ptejte všech spolupracovníků, zda vám mohou s něčím pomoci nebo vysvětlit, jak to ve firmě funguje.
Zdravý životní styl vyžaduje dodržování hranic mezi pracovním a soukromým životem. Oddělte svůj osobní a pracovní život, abyste se mohli věnovat oběma rovnoměrně.
Na co nezapomenout v novém zaměstnání:
It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.
It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.
There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up
Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.
Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?
Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.
The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.
Nový klient kontrolní seznam pro nástup do práce
Příchod nového klienta vyžaduje zvláštní pozornost. Ujistěte se, že nic nezmeškáte, a použijte náš bezplatný kontrolní seznam pro nástup nového klienta.
Kontrolní seznam pro práci na dálku
Objevte osvědčené tipy pro úspěšnou práci na dálku! Naučte se efektivně řídit svůj tým z domova, plánovat schůzky, zajišťovat bezpečnost a podporovat firemní kulturu. Získejte zdarma průvodce pro optimalizaci vzdálené práce.
Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů
Nejlepší zákaznický servis je ten, který nevynechá ani minutu. Ujistěte se, že jsou vaši zaměstnanci připraveni na všechno, pomocí našeho kontrolního seznamu školení pracovníků zákaznických služeb.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team