Kontrolní seznam magnetů na potenciální zákazníky obsahuje klíčové kroky pro vytvoření účinného lead magnetu, jako je cílování publika, struktura obsahu, úprava pro mobily a měření účinnosti. Přečtěte si návod k vytvoření fungujícího magnetu!
Jste blogger, stratég obsahu nebo optimalizátor konverzí, který chce vytvořit lákavý magnet na zákazníky?
Pomocí tohoto kontrolního seznamu si můžete být jisti, že máte všechny prvky úspěšného magnetu.
Magnety na potenciální zákazníky jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak generovat kvalifikované potenciální zákazníky a zlepšit konverze, a my s tím naprosto souhlasíme. Už nestačí vytvořit skvělý příspěvek na blogu a požádat lidi o e-mailovou adresu.
Výzvou je vytvořit magnety, které skutečně fungují. Protože je celý proces poměrně složitý, snažíme se vám ho co nejvíce zjednodušit.
Náš kontrolní seznam magnetů pro potenciální zákazníky vám pomůže pokrýt všechny aspekty tvorby magnetu pro potenciální zákazníky, který z nich udělá platící zákazníky a posune je v nákupní cestě.
Všichni, kdo chtějí vytvořit účinný magnet pro zákazníky. Tento kontrolní seznam vám pomůže ověřit, zda máte všechny potřebné prvky.
Ujistěte se, že je váš magnet na vedení relevantní pro správné publikum, a položte si otázku: “Pro koho bude užitečný?”.
Pokud váš lead magnet není pro cílovou skupinu relevantní, je méně pravděpodobné, že ji zaujme natolik, aby se přihlásila k odběru a zapojila se do něj.
Pro to, aby byl váš lead magnet relevantnější pro správné publikum, lze udělat několik věcí:
Jaký je hlavní přínos, který potenciální zákazníci získají, když se přihlásí k odběru a zapojí se do vašeho magnetu?
Váš lead magnet nebude účinný, pokud cílové skupině nenabídne něco neocenitelného. Proto musí vaše hodnotová nabídka vyniknout a přímo je oslovit.
Je čas začít přemýšlet o tom, jaké nástroje a zdroje budete potřebovat k vytvoření magnetu pro potenciální zákazníky.
Mohou zahrnovat software, grafiku, písma nebo dokonce upravitelné šablony, pokud používáte specifický formát, například elektronickou knihu.
Pokud nemáte k dispozici potřebné nástroje a zdroje, které potřebujete k vytvoření magnetu pro potenciální zákazníky, bude to obtížné (nebo nemožné). Nedostatek vhodných nástrojů může také zpomalit proces tvorby, což znamená, že váš lead magnet nemusí být včas připraven ke spuštění.
Pokud vytváříte něco složitějšího, například online kurz nebo průvodce, může být užitečná osnova magnetů na vedení (osnova vám pomůže udržet projekt na správné cestě).
Osnova vás donutí promyslet si obsah a vyřešit případné zádrhele, než se posunete dál. Je to také skvělý způsob, jak určit, jak dlouhý bude váš lead magnet (magnet na potenciální zákazníky).
Jakmile jste určili, co bude váš magnet pro potenciální zákazníky a pro koho je relevantní, je čas začít s procesem vytváření.
Obsah musí být pro vaši cílovou skupinu užitečný, hodnotný a užitečný.
Pokud chcete, aby se vaši potenciální zákazníci stali vašimi budoucími klienty, potřebujete magnet pro potenciální zákazníky, který jim skutečně přinese užitek.
Jakmile máte všechny součásti na svém místě, je čas vytvořit vstupní stránku pro váš magnet. Na tu budou potenciální odběratelé chodit, aby se dozvěděli více o tom, co je váš lead magnet a jak ho mohou získat.
Vstupní stránka je důležitou součástí procesu generování leadů. Je to první věc, kterou potenciální odběratelé uvidí, takže musí být poutavá a přesvědčivá.
Když už máte obsah, musíte se rozhodnout, jak ho budete distribuovat.
To zajistí, že vše bude při rozesílání odběratelům vypadat uhlazeně a profesionálně.
Jakmile je váš magnet navádění zveřejněn, měli byste kontrolovat jeho výkonnost. Měřte výsledky a porovnávejte různé varianty lead magnetů. Testujte, učte se a zlepšujte.
Měli byste testovat a měřit výsledky svého lead magnetu, abyste zjistili, která varianta má nejlepší výsledky. To vám pomůže zlepšit účinnost vašich lead magnetů v budoucnu.
Když máte dobře fungující magnet, je čas ho propagovat. Sdílejte ho na sociálních sítích, v e-mailovém podpisu a využívejte digitální marketing.
Pokud lidé o vašem lead magnetu nevědí, nebudou se přihlašovat k odběru newsletteru apod. Abyste maximalizovali jeho účinnost, musíte ho propagovat.
Váš magnet by měl slibovat něco, co vaše publikum chce nebo potřebuje.
Vymyslete názvy lead magnetů, které zaujmou a přimějí vaše publikum, aby se chtělo dozvědět více.
Zamyslete se nad tím, s jakými problémy se vaši potenciální zákazníci právě teď potýkají. Zamyslete se nad tím, jak je můžete pomoci řešit, a ujistěte se, že toto řešení je něco, co je u vás udrží dlouhodobě.
Existuje řada různých nástrojů, které vám pomohou vymyslet skvělé názvy lead magnetů. Mezi oblíbené patří např:
Pokud jde o délku lead magnetu, neexistuje žádný “sladký bod”, ale vše závisí spíše na typu lead magnetu, který budete vytvářet.
Váš lead magnet by měl být dostatečně dlouhý, aby poskytoval hodnotu, ale ne tak dlouhý, aby vás zahltil.
V ideálním případě byste se měli zaměřit na magnet na vedení o délce několika stran. Cokoli kratšího může znamenat, že neposkytnete dostatečnou hodnotu. Cokoli delšího hrozí, že ztratíte pozornost čtenářů dříve, než se stihnou zaregistrovat.
V každém textovém procesoru je funkce počítání slov, která se jednoduše používá.
Jedná se o zásadní krok při formátování textů, aby byly snadno srozumitelné.
Rozdělení lead magnetu na menší části usnadňuje čtenářům jeho pochopení a vstřebání.
Pokud je váš lead magnet například seznamem kroků nějakého procesu, pak zařazení obrázku pro každou fázi pomůže čtenáři představit si, jak to funguje, a snadněji si jednotlivé kroky zapamatovat.
Mezi oblíbené metody členění obsahu lead magnetů patří např:
To je důležité zejména v případě, že píšete dlouhý obsah na jedno konkrétní klíčové slovo.
Abyste pomohli svému magnetu na vedení získat vyšší pozici ve vyhledávačích.
Zahrňte cílová klíčová slova do názvu a do celého dokumentu. Primární klíčová slova by měla být zahrnuta v prvním odstavci vašeho lead magnetu.
K nalezení relevantních klíčových slov můžete použít mnoho různých nástrojů, například nástroj Adwords Keyword Tool společnosti Google.
Vnitřní propojení je praxe zahrnující odkazy v obsahu vašeho magnetu na vedení, které odkazují na jiné stránky na vašem webu.
Poskytování dalšího obsahu čtenářům je skvělý způsob, jak zvýšit jejich zapojení a udržení, a navíc pomáhá zvýšit návštěvnost vašeho dalšího obsahu.
Každá kapitola vašeho dokumentu s lead magnety by měla obsahovat alespoň jeden interní odkaz.
Mezi oblíbené metody vnitřního propojení patří:
Formát svého magnetu by měl být zvolen na základě toho, jak chcete, aby vypadal a působil.
Formátování vašeho lead magnetu je stejně důležité jako samotný obsah, protože by měl zaujmout na první pohled. To může zajistit pouze formátování.
Váš dokument lead magnetu může mít mnoho různých formátů, včetně videa, zvuku, formátu PDF, elektronických knih nebo webinářů/videí s prezentacemi (slideshare).
Nezáleží na tom, jaký formát použijete, pokud svému publiku poskytnete hodnotu. Jen se musíte vyvarovat matení čtenářů nabídkou příliš mnoha různých formátů.
Mezi nástroje, které mohou pomoci s formátováním, patří např:
V případě potřeby připojte obrázky nebo videozáznamy, které pojmy blíže vysvětlí.
Zahrnutí obrázků nebo videí je skvělý způsob, jak doplnit obsah lead magnetu a udržet čtenáře v napětí.
Vaše zdroje by měly být kvalitní, relevantní a doplňující vaše téma.
Videa můžete použít také jako krátké popisy, které vybízejí ke stažení lead magnetů, nebo jako úvod k dalšímu obsahu.
Tón, hlas a celkový styl se bude lišit v závislosti na tématu, kterému se ve svém magnetu věnujete.
Tón a hlas vašeho psaní umocňují samotný obsah. Také lépe oslovuje cílové publikum, protože se s ním může ztotožnit.
Uvědomte si dvě úrovně nastavení. Za prvé, obecně platí, že váš lead magnet musí být vždy užitečný, informativní a pozitivní. Na konkrétnější úrovni přizpůsobte tón cílovému publiku. Například u populárního tématu můžete použít neformálnější jazyk, ale zůstat profesionální, pokud je o cílovém publiku známo, že vyznává obchodní žargon.
Zvolte jednoduché, přehledné a vizuálně atraktivní rozvržení.
Při vytváření magnetu pro potenciální zákazníky je nezbytné zvážit, jak bude obsah uspořádán a rozvržen. To pomůže čtenářům snadněji vstřebat informace.
Vytvořte si plán, připravte si různá rozvržení a zjistěte, které vypadá nejlépe. Nezapomeňte na vizuální hierarchii.
Pro zájemce by nemělo být problémem najít si o vás další informace nebo vám položit další otázky.
Je to skvělý způsob, jak poskytnout bezprostřednější zákaznickou podporu, a také vám může pomoci při sběru potenciálních zákazníků. Chatboti jsou stále populárnější, takže přidáním jednoho z nich na své stránky můžete získat náskok před konkurencí, i když nic nepřekoná živou podporu na chatu.
Na vstupní stránku svého lead magnetu můžete přidat widget chatu. Pomocí aplikace LiveAgent můžete přidat živý chat v několika jednoduchých krocích:
A to je vše, je připraven pomáhat vašim zákazníkům!
Zahrňte silnou výzvu k akci (CTA), která vašemu publiku řekne, co chcete, aby udělalo dál, a pomůže mu zkrátit cestu ke konverzi.
Dobrá výzva k akci je nutností, pokud chcete udržet zájem všech čtenářů vašich lead magnetů a připravenost jednat.
Může to být něco tak jednoduchého jako “stáhněte si nyní” nebo “přečtěte si více”, ale musíte se ujistit, že je jasné, že je váš magnet pro potenciální zákazníky připraven ke stažení.
V roce 2024 byste rozhodně měli věnovat pozornost mobilním telefonům.
Mobilní zařízení již tvoří významnou část návštěvnosti webu, takže rozhodně nechcete přijít o čtenáře jen proto, že soubor nefunguje na konkrétních zařízeních.
Vstupní stránku lead magnetu musíte optimalizovat a naformátovat text tak, aby byl čitelný i na menších obrazovkách.
Existují určité nástroje, které vám pomohou optimalizovat lead magnet pro mobilní zařízení, například Google Search Console nebo Mobile-Friendly Test.
Přečtěte si několikrát svůj lead magnet, abyste se ujistili, že neobsahuje žádné pravopisné nebo gramatické chyby.
Pokud se chcete prosadit jako odborník, je nesmírně důležité, aby vaše kopie neobsahovala žádné chyby.
Překontrolujte a pošlete svému týmu konečnou verzi obsahu. Pokud nepíšete ve svém mateřském jazyce, najměte si odborníka, který provede korekturu obsahu, zjistí, zda zní přirozeně, a zkontroluje případné chyby.
Míra registrace je počet lidí, kteří se přihlásí k odběru výměnou za váš lead magnet, vydělený celkovým počtem návštěvníků stránky.
Tato metrika vám pomůže posoudit, jak dobře funguje váš magnet na vedení, takže ji pravidelně kontrolujte, abyste zjistili, zda je třeba provést nějaké změny.
Jedná se o počet lidí, kteří vyplnili formulář vašeho lead magnetu, vydělený celkovým počtem návštěvníků dané stránky.
Návratnost investice (ROI) je částka, kterou vyděláte díky magnetu na vedení, vydělená náklady na jeho vytvoření a propagaci a vynásobená 100, abyste získali procentuální hodnotu.
Čím vyšší je návratnost investic (jinými slovy, čím více upliftů vaše kampaň vygeneruje), tím lépe. Proto toto číslo vždy sledujte.
Jedná se o procento potenciálních zákazníků, kteří si po registraci stáhli váš lead magnet.
Pomocí této metriky můžete zjistit, zda váš lead magnet splňuje svůj slib a zda lidé využívají to, k čemu se přihlásili.
Procento potenciálních zákazníků, kteří se po stažení magnetu zapojí (sdílejí ho na sociálních sítích, komentují, pošlou vám e-mail).
Tato metrika vám pomůže zjistit, zda lidé využívají to, k čemu se přihlásili, a zda to chtějí dále sdílet.
Jedná se o procento potenciálních zákazníků, kteří otevřeli váš e-mail s magnetem.
Pomůže vám určit, jak dobře váš předmět zaujme lidi a přesvědčí je, aby zprávu otevřeli.
Počet lidí, kteří klikli na odkaz v e-mailu s magnetem pro potenciální zákazníky, vydělený počtem lidí, kteří jej otevřeli.
Pokud je míra prokliku nízká, znamená to, že lidé nemají zájem o to, co nabízíte. V důsledku toho možná budete muset přehodnotit svůj magnet na vedení nebo způsob jeho poskytování.
Jedná se o procento potenciálních zákazníků, kteří se rozhodli odhlásit z odběru budoucích e-mailů poté, co se přihlásili k odběru vašeho magnetu.
Pokud je toto číslo vysoké, může to být znamení, že je třeba provést některé změny ve vašem magnetu pro potenciální zákazníky (ujistěte se, že obsah splňuje to, co slibuje).
Kvalita potenciálních zákazníků vygenerovaných z vašeho lead magnetu.
Tato metrika vám pomůže zjistit, zda jsou získávané potenciální zákazníci kvalitní, nebo ne. Můžete ji sledovat pomocí míry konverze, míry registrace a míry zapojení.
Průměrná doba, za kterou dojde ke konverzi potenciálního zákazníka po přihlášení k odběru vašeho magnetu.
Toto číslo ukazuje, jak dlouho trvá, než někdo využije to, k čemu se přihlásil, a zda se potenciální zákazníci skutečně zajímají o váš obsah.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Kontrolní seznam pro spuštění webových stránek WordPress
Objevte komplexní kontrolní seznam pro spuštění WordPress webových stránek, který zahrnuje klíčové kroky jako získání licencí, ochranu osobních údajů, testování rychlosti a výkonu, a mnoho dalšího. Připravte svůj projekt na úspěch s naším podrobným průvodcem, který vás provede celým procesem bez chyb. Navštivte stránku a zajistěte hladký start vašeho webu!
Nejdůležitější kontrolní seznam call center
Optimalizujte své call centrum s naším kontrolním seznamem—od cílů po výkonnost agentů. Zajistěte špičkový zákaznický servis!
Kontrolní seznam pro zákaznický servis audit
Vyplňte tento kontrolní seznam pro audit zákaznického servisu a získejte jasný přehled o současném stavu vašeho zákaznického servisu, abyste mohli podniknout potřebné kroky k jeho zlepšení.
Help desk kontrolní seznam pro zajištění kvality
Helpdesk je prvním krokem k poskytování hvězdných služeb zákazníkům. Podívejte se na náš kontrolní seznam zajištění kvality helpdesku, abyste se ujistili, že vše běží hladce.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team