V call centru existuje mnoho různých složek, které je třeba monitorovat a…
Jak vést úspěšný vyhledávací hovor? Co bych měl/a zahrnout? Kde mám začít?…
Špičkový zákaznický servis je důležitou součástí obchodního úspěchu. Spokojený zákazník se bude…
Při navrhování grafiky je třeba vzít v úvahu mnoho prvků a je…
Právě jste nastoupili do nového zaměstnání? Gratulujeme! Jste na správné cestě k…
Zákaznická podpora a služby jsou pro firmy, které denně jednají s klienty,…
Chcete si založit firemní účty na sociálních sítích, ale nevíte, kde začít?…
Kvalita zákaznického servisu je jedním z nejdůležitějších aspektů, které rozhodují o tom,…
Přemýšlíte o založení obchodu Etsy? Pokud ano, budete potřebovat všechny potřebné náležitosti.Zde…
Podcasty jsou skvělým způsobem, jak se podělit o své zájmy a nápady…
Hlavním programem proti praní špinavých peněz (AML) v USA je zákon o…
Existuje mnoho rad, jak poznat své zákazníky, a může být těžké zjistit,…
Hledání vhodné osoby na pozici pracovníka zákaznického servisu může být časově náročné.…
Kontrolní seznam hloubkové kontroly zákazníka neboli anglicky označováno také zkratkou CDD je…
Jste majitelem firmy a hledáte způsoby, jak zlepšit proces přijímání klientů? Pokud…
Krizový komunikační plán je důležitým nástrojem, který může organizacím pomoci efektivně předat…
Chcete poskytovat co nejlepší služby zákazníkům? Pokud ano, ujistěte se, že jsou…
Jste si jisti, že je vaše call centrum bezpečné? Pokud ne, projděte…
Pokud začínáte podnikat, je důležité začít správně. Jedním z nejlepších způsobů, jak…
Bez ohledu na obor, ve kterém pracujete, je poskytování vynikajících služeb zákazníkům…
Pokud jste ve své firmě zodpovědní za služby zákazníkům, pak víte, že…
Prodejní hovor může být nervy drásající, zvláště pokud jej provádíte poprvé. Nebojte…
Organizujete a provozujete vlastní helpdesk? Zde je obsáhlý seznam věcí, které je…
IT helpdesk může být pro vaši firmu rozhodující. Pokud se chcete ujistit,…
Máte zaveden systém sledování výkonnosti zákaznického servisu? Jste si jisti, že váš…
Pravděpodobně se vám honí hlavou spousta otázek – jaký software vybrat, co…
Ujistěte se, že služby helpdesku jsou kvalitní. Snadno se to řekne, ale…
Provozujete call centrum a chcete mít jistotu, že váš tým poskytuje zákazníkům…
Jako majitel firmy jistě víte, jak důležité je dodržovat platné zákony a…
Práce vedoucího call centra není nikdy hotová – je neustále v pohybu…
Chystáte se spustit nové webové stránky? Pokud ano, nezapomeňte jej nejprve projít…
Jste blogger, stratég obsahu nebo optimalizátor konverzí, který chce vytvořit lákavý magnet…
Provedení marketingového auditu je pro každou firmu jedním z nejdůležitějších úkolů. Nejde…
Správa sociálních sítí může být pro každou firmu náročným úkolem. Vzhledem k…
Po měsících navrhování a budování webu je konečně připraven ke spuštění. Před…
Přechází vaše call centrum na nového poskytovatele softwaru? Možná budete chtít postupovat…
Chcete získat vyšší pozici na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP)? Pokud ano,…
Call centrum je forma zákaznického servisu, která existuje již desítky let. Je…
Konečně je to tady, den, na který jste čekali – vaše nové…
Úspěšné call centrum závisí na mnoha faktorech, ale víte, jak je zajistit?…
Trend práce na dálku je stále populárnější a stále více podniků se…
Chcete zlepšit své služby zákazníkům a udělat něco navíc? Víte, které oblasti…
Jste připraveni začít své vlastní podnikání či firmu? Je to jedna z…
Před spuštěním vstupní stránky je třeba zvážit mnoho různých aspektů. Tento úkol…
Mnoho podniků nemá představu o tom, jak řešit stížnosti zákazníků. Důvodem může…
Vaše webové stránky již mají návštěvnost, ale počet návštěvníků je mnohem nižší,…
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
We are available for you 24/7. Feel free to contact us.