Hledáte software pro správu zákazníků s více nástroji? LiveAgent je skvělou alternativou, pokud chcete získat více možností pro komunikaci se zákazníky, a to za příznivou cenu.
Můžeme vám nabídnout více než jen vaše virtuální call centrum. E-mailové účty, nejrychlejší widget pro živý chat, podporu na sociálních sítích a vlastní znalostní databázi. A to vše za rozumnou cenu!
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
CallPage
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
CallPage nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
CallPage nenabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí Call centrum v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
CallPage nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
CallPage nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
CallPage nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
CallPage nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
CallPage nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 53 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí funkce API v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
CallPage nabízí funkce IVR v plánu za přibližně 53 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
CallPage nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
CallPage nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
CallPage nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
CallPage nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
CallPage nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
CallPage nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
|
CallPage nenabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
|
LiveAgent vám nabízí mnohem víc než jen call centrum. Díky e-mailovým účtům, podpoře na sociálních sítích, znalostní databázi a nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu pokrývá váš zákaznický servis nejpoužívanější komunikační kanály. Zákazníkům tak poskytuje tolik žádané pohodlí, pokud jde o zákaznickou podporu.
Vše je jednoduše dostupné. Nabízíme vám tři cenové plány, které pokrývají všechny funkce, které byste mohli potřebovat k poskytování těch nejlepších služeb zákazníkům, aniž by to zruinovalo váš rozpočet.
Přesně tak, kromě všech skvělých nástrojů a funkcí vám LiveAgent nabízí také možnost vytvořit si vlastní virtuální call centrum. Není k tomu potřeba žádné speciální vybavení a nastavení je hotové během několika minut. Můžete připojit prohlížeč, telefon nebo jakékoli jiné zařízení, pokud chcete, je to jen na vás.
Není potřeba žádných poskytovatelů třetích stran. LiveAgent se o vše postará za vás.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
Více než 180 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
Zákaznická podpora už není jen o telefonátech. Většina zákazníků využívá e-maily, ale hlavně sociální média a widgety živého chatu na webových stránkách.
LiveAgent pokrývá všechny tyto možnosti a má nejrychlejší widget živého chatu na trhu – rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Nic rychlejšího neseženete.
CallPage plní svou funkci dobře, ale chápeme, že můžete chtít něco jiného. Získejte více nástrojů, funkcí a integrací za méně peněz. LiveAgent vám nabízí tři cenové plány nabité funkcemi, které nezruinují váš rozpočet.
V případě, že chcete něco navíc, můžete si vždy dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli platit za dražší plán. Podívejte se na naše plány níže.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními call center? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou živého chatu! 24/7 podpora, žádné poplatky, 1 měsíc zdarma – vyzkoušejte nyní!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.