Potřebujete specializované call centrum za stálou cenu? LiveAgent vám nabízí možnost zřídit si virtuální call centrum a poskytovat podporu svým zákazníkům jednoduše a efektivně.
Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes zdarma a zjistěte, jaké skvělé nástroje a funkce máte k dispozici za jednu cenu.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
CallHub
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
CallHub nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
CallHub nenabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
CallHub nabízí Call centrum v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
CallHub nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
CallHub nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
CallHub nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
CallHub nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
CallHub nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
CallHub nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
CallHub nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
CallHub nenabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
CallHub nabízí funkce API v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
CallHub nabízí funkce IVR v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
CallHub nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket.
|
CallHub nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
CallHub nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
CallHub nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
CallHub nenabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
CallHub nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
|
Callhub nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Pokud se chcete zaměřit nejen na hovory, ale poskytnout svým zákazníkům i něco navíc, je LiveAgent tou správnou volbou. Propojí vše, co potřebujete, abyste si usnadnili práci – e-mailové účty, nejrychlejší živý chat, call centrum, podporu na sociálních sítích a znalostní databázi.
To vše za rozumnou cenu. LiveAgent nabízí tři cenově dostupné plány, které nezruinují váš rozpočet. Za jednu cenu můžete platit měsíčně a reagovat, jak často chcete.
Poskytněte svým zákazníkům telefonickou podporu. Naše nastavení je snadné a zabere jen několik minut. Po dokončení jste připraveni poskytovat podporu prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jakéhokoli jiného zařízení, na které jste zvyklí.
Není třeba používat poskytovatele třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
Poskytněte svým agentům vše, co potřebují k poskytování nejlepší zákaznické podpory, za jednu cenu. Po zaplacení plánu nejsou účtovány žádné další poplatky a nemusíte se obávat vyčerpání rozpočtu.
LiveAgent nabízí tři placené plány nabité funkcemi, které vyhoví každé firmě. V případě, že chcete něco navíc, můžete si za jednu cenu dokoupit samostatné funkce a využívat jich, kolik chcete.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.