Telefonní systémy VoIP jsou počítačové telekomunikační služby, které uživatelům umožňují uskutečňovat hlasové hovory přes internet namísto běžného telefonu. Nejlepší telefonní systémy VoIP lze snadno konfigurovat a poskytují textová upozornění na zmeškané hovory, zprávy v hlasové schránce a směrování hovorů. Někteří poskytovatelé služeb VoIP navíc umožňují předem zakoupit časové bloky za zvýhodněné ceny, které mohou využívat všechny země. S nejvýznačnějšími telefonními systémy VoIP se nemusíte starat o mezinárodní sazby a ušetříte peníze za svůj plán volání.
Co je to telefonní systém VoIP?
Telefonní software VoIP je telefonní služba, která k přenosu hovorů využívá technologii Voice over IP. Přenáší analogové signály online do digitálních systémů namísto tradičních telefonních linek. Firmy mohou využívat podnikové služby VoIP s domácími telefony nebo komerčními systémy VoIP, jako je Vonage nebo Dialpad. Tyto telefonní systémy umožňují online přenos obrázků, videa a zvuku.
K dispozici je několik telefonních služeb, například:
- Tradiční systémy VoIP mají funkce, jako je podržení hovoru a čekající hovor.
- Cloudové telefonní systémy VoIP obsahují více funkcí a jsou dostupné z jakéhokoli zařízení s přístupem k internetu.
- U samostatně hostovaných telefonních systémů VoIP zůstává hardware telefonního systému na místě.
Samohostitelské systémy VoIP – Samohostitelské systémy šetří náklady na instalaci. Při volání v samohostitelském systému jsou hovory směrovány přes internet – k uskutečnění nebo přijetí hovoru je nutné online připojení. Kromě toho stojí odchozí hovory méně za minutu, protože jste hostitelem systému VoIP. Z těchto důvodů mohou samohostitelské systémy využívat začínající call centra, která chtějí zahájit provoz s minimálními počátečními náklady.
Vlastní systémy VoIP – Vlastní systémy zahrnují používání telefonů a zařízení VoIP v místě podnikání. Toto zařízení je připojeno přímo ke směrovačům instalovaným telefonní společností. Tento typ VoIP se také může nazývat PBX nebo Private Branch Exchange. Příkladem firmy, která si může dovolit počáteční náklady na vybavení svého call centra, je firma, která může mít prospěch z využití vlastních systémů VoIP.
Tradiční telefonní systémy VoIP – telefony VoIP komunikují prostřednictvím protokolů VoIP a softwaru nainstalovaného na serveru. U hostovaných systémů VoIP jsou servery VoIP umístěny ve vzdálených datových centrech nebo v přilehlé budově prostřednictvím vysokorychlostního internetového připojení. Podniky, které hledají škálovatelnější a nákladově efektivnější řešení než tradiční interní telekomunikace, by mohly nejvíce využít tento systém.
Jak funguje telefonní systém VoIP?
Hovory uskutečněné prostřednictvím systémů VoIP přenášejí váš digitální hlas jako datové pakety přes sítě s internetovým protokolem (IP). Tyto systémy umožňují telefonovat odkudkoli a využívají přepínání paketů namísto tradiční veřejné telefonní sítě s přepojováním okruhů.
Spojení systémů VoIP s rychlým širokopásmovým připojením přináší úsporu nákladů, protože obě funkce zajišťuje jeden poskytovatel. Kromě toho tyto telefonní systémy digitalizují hlas, který zabírá mnohem menší šířku pásma než analogové metody přenosu dat, jako jsou kabelové internetové služby, což vaší firmě umožní vyhnout se dalším platbám za pronájem telefonní linky nebo dodatečným poplatkům za volání.
Na rozdíl od tradičních analogových systémů VoIP nejsou ke spojení dvou stran potřeba samostatné linky. Díky digitálnímu signálu jsou hovory čisté a neovlivněné vnějším šumem nebo jiným rušením.
Jaké jsou důvody pro používání telefonního systému VoIP?
Telefonní systém VoIP využívá funkce, jako jsou pokročilé telefonní aplikace a přenos hlasových hovorů. Tradiční telefon se používá pro přímou komunikaci informací. Technologie VoIP disponuje funkcemi a službami pro volání, které mohou zlepšit vaše podnikání. Mezi některé funkce patří např:
ID volajícího – pokud je nakonfigurováno u poskytovatele VoIP, zobrazí zařízení jméno a číslo volajícího.
Čekající hovor – pokud právě vedete hovor na telefonu VoIP a přijde další hovor, můžete druhý hovor rychle přijmout nebo ignorovat.
Přesměrování – tato funkce správy umožňuje agentům přesměrovat příchozí hovory přímo na jiné číslo a zvýšit tak efektivitu.
Správa hlasové pošty – Většina poskytovatelů VoIP nabízí bezplatné služby nahrávání hovorů, které sledují vaše zprávy a šetří vaše peníze.
Třícestné volání – Různé systémy VoIP mohou při hovorech s lidmi v USA nebo Kanadě používat třícestné volání pro snadnou komunikaci.
Úspora nákladů – Centralizované směrování hovorů do různých míst pomocí systému VoIP znamená nižší ceny hovorů než u tradičních telefonních systémů.
Neomezený přístup – agenti mohou používat stejné telefonní číslo bez ohledu na fyzické umístění.
Jsou telefonní systémy VoIP lepší než pevná linka?
VoIP umožňuje hlasové volání přes internet komukoli, kdo má připojení k internetu. Celkově tyto služby mnoho lidí považuje za lepší volbu než pevné linky.
Kvalita hlasu VoIP se značně liší v závislosti na rychlosti připojení a dalších faktorech. Pokud máte dostatečnou šířku pásma, je kvalita systému často lepší než u tradiční pevné linky. Pokud je však šířka pásma nedostatečná, může být kvalita hlasu horší než u pevné linky. Těmto digitálním systémům navíc nevadí, pokud je používá více lidí najednou; tradiční telefonní linky k tomu potřebují další zařízení.
Podnikové služby VoIP jsou flexibilnější než pevné linky, protože je můžete používat v podstatě na jakémkoli zařízení, takže se podniky nemusí obávat problémů s kompatibilitou při modernizaci počítačů nebo nákupu nových strojů.
Find the right VoIP
Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?
Jak vybrat nejlepší telefonní systém VoIP
Výběr správného telefonního systému VoIP může být složitý. Výběr telefonního systému VoIP je velmi důležitý a není to lehké rozhodnutí. Je třeba pochopit, co je třeba vzít v úvahu při výběru správného telefonního systému VoIP pro vaši firmu.
Závazky
Při výběru telefonního systému VoIP byste se měli seznámit se závazky softwaru, včetně platebních plánů, požadavků na software, hardwarové požadavky, trunky a brány. Nedoporučuje se zavazovat se k telefonnímu systému VoIP, dokud nezjistíte, že vyhovuje vašim obchodním činnostem.
Ceník
Při výběru telefonního systému VoIP musí společnosti zvážit cenové modely. Ceny se liší v závislosti na zvoleném softwaru VoIP. Například společnost Vonage vyžaduje, abyste ji kontaktovali kvůli cenové nabídce, a může si účtovat poplatky za každou minutu volání.
Podpora
Při výběru řešení VoIP chcete zajistit, aby váš tým mohl rychle telefonovat a přijímat hovory. Vyberte si poskytovatele VoIP s nepřetržitou podporou, zejména pokud máte velký nebo vzdálený tým v různých časových pásmech.
Schopnost zvětšovat/snižovat měřítko
Tým podpory VoIP libovolné velikosti můžete řídit odkudkoli na světě. Bez ohledu na současnou velikost firmy si chcete vybrat software, který bude vyhovovat jejím současným i budoucím potřebám. Chcete si vybrat telefonní systém VoIP, který vám umožní rychle škálovat platební plán a vybavení podle potřeb vaší společnosti.
Možnosti spolupráce
Výběr zákaznického telefonního systému, který umožňuje týmovou spolupráci, může být pro týmovou komunikaci velmi přínosný. Ať už se jedná o poskytovatele VoIP nebo chatování se zákazníky. Pomocí vícekanálový softwaru můžete dále prohloubit spolupráci se zákazníky a ve firmě pomocí telefonního systému VoIP.
Omezení softwaru
Chcete-li si vybrat telefonní systém VoIP, který bude vyhovovat vašim firemním potřebám, musíte znát omezení softwaru. Zvažte současnou velikost svých zaměstnanců a funkce, které budou vyhovovat potřebám vašich klientů. Ať už se jedná o kontaktní kanály, příchozí nebo odchozí hovory. Ujistěte se, že telefonní systém VoIP neomezuje postupy vaší firmy.
Výhody používání telefonního systému VoIP
Integrace telefonních systémů VoIP způsobila revoluci v mnoha aspektech tohoto odvětví. Telefonní systémy VoIP umožňují větší mobilitu než tradiční pobočkové ústředny. Místo toho, aby byli majitelé firem omezeni na pevnou linku, mohou svůj systém telefonního centra používat odkudkoli. Zavedením těchto systémů se efektivita organizace dostává na historicky nejvyšší úroveň, protože se snižují náklady.
Podnikové telefony VoIP mají ve srovnání s tradičními poskytovateli podnikových telefonních služeb více doplňkových funkcí. Přechod od standardních pevných telefonních služeb k telefonním systémům VoIP nabízí mnoho výhod pro všechny velikosti podniků:
- Eliminace drahých meziměstských a mezinárodních hovorů.
- Konferenční volání, automatické rozdělování hovorů a služby automatické telefonní ústředny.
- Přesměrování hovorů, identifikace volajícího a virtuální telefonní číslo.
- Systémy VoIP využívají platformu virtuální pobočkové ústředny a umožňují uživateli vytvářet vlastní přípojky pro jednotlivá oddělení.
Pro která odvětví jsou telefonní systémy VoIP nejvýhodnější?
Software VoIP je výhodný pro malé firmy i velké podniky a svými funkcemi vyhovuje potřebám firem z různých odvětví.
Malé podniky v oborech, jako je pohostinství, z toho budou těžit, protože telefonní software VoIP usnadňuje samostatné řešení problémů s technickou podporou.
Středně velké podniky působící v síťových odvětvích, jako jsou nemovitosti, mohou zlepšit kontakt se zákazníky pomocí systému VoIP, který se přizpůsobí jejich velkému objemu hovorů.
Velké podniky, které se zabývají interakcí se zákazníky, jako je elektronický obchod, zjistí, že systémy VoIP jsou užitečné pro uživatele v rámci organizace i pro volající klienty.
Jaké jsou nevýhody telefonního systému VoIP?
Telefonní systém VoIP je spolehlivá a cenově dostupná metoda pro podniky, které chtějí mít telefonní linky.
Přináší však i některé nevýhody, jako např.:
- Zpoždění nebo doba prodlevy
- Spolehlivé internetové služby
- Drahé počáteční nastavení
- Rušení signálu v důsledku nekvalitních mikrofonů nebo reproduktorů.
Zpoždění je způsobeno několika faktory, například vzdáleností mezi zdrojovým a cílovým serverem. Čím dále jsou volající, tím větší může být potenciální zpoždění během hovoru. Počáteční náklady na zřízení systému VoIP jsou příliš vysoké pro některé společnosti, které možná nebudou chtít přejít, protože by musely předem zaplatit velkou částku peněz. A konečně je známo, že špatná kvalita zvuku z nekvalitních mikrofonů nebo reproduktorů způsobuje rušení během pracovní doby.
Jaké jsou požadavky na nastavení telefonního systému VoIP?
Síť by měla mít gigabitové ethernetové připojení v celé infrastruktuře pro konzistentní připojení. Pokud chtějí uživatelé využívat své datové tarify na mobilních zařízeních, jako jsou tablety a chytré telefony, budou potřebovat 4G WAN nebo 3G/4G USB modemy. Modem a připojení k síti LAN mohou být prostřednictvím kabelu nebo wifi. Pro kvalitní přenos zvuku přes internet se doporučuje minimální rychlost 2 Mb/s při odesílání a 5 Mb/s při stahování.
Počet jader procesoru může ovlivnit počet možných souběžných volání v systému. Například pokud existuje 100 souběžných kanálů VoIP a každý hovor vyžaduje šířku pásma 6 Mb/s, bude procesor potřebovat nejméně šest jader, aby toto množství dat zvládl. Pokud procesor nebude dostatečně rychlý, bude při zpracování dat zaostávat a způsobí zpoždění nebo zahozené pakety.
Použití sítě s velkou šířkou pásma může snížit problémy s latencí, což není vždy možné v závislosti na velikosti podniku. Vysoká latence nebude problémem, pokud vaše firma nevyžaduje streamování zvuku a videa. Pokud očekáváte velké množství hlasového provozu, doporučujeme zavést zásady kvality služeb. Tím zajistíte, že hlasový provoz nebude přerušován úlohami, které nejsou citlivé na čas, jako je například sdílení souborů.
Kolik stojí telefonní systém VoIP?
Průměrné náklady na telefonní systémy VoIP začínají přibližně na 100 dolarech a u větších systémů se pohybují od 25 000 dolarů výše. Náklady na službu ovlivňuje několik faktorů, jako např:
- Množství a kvalita telefonů, které používáte
- Kolik telefonních linek by měl systém podporovat
- Příchozí a odchozí hovory, které uskutečníte
- Vybavení potřebné k modernizaci
Telefonní software VoIP může po provedení počáteční investice nabízet různé platební plány.
Platební plány mohou být měsíční, roční nebo minutové. V závislosti na zahrnutých funkcích pro mezinárodní volání se cena mezinárodního volání na uživatele obvykle pohybuje v rozmezí 20-50 USD měsíčně nebo více. Když přidáte mezinárodní textové zprávy, můžete očekávat, že za mezinárodní volání zaplatíte kolem 80 USD měsíčně. Různý software nabízí další možnosti, jako je neomezené volání a funkce konferenčních hovorů, které by firmy měly zvážit před zakoupením systému VoIP.
20 nejlepších telefonních systémů VoIP a integrací
Abychom vaší malé, střední nebo velké firmě umožnili efektivně zpracovávat digitální hovory, sestavili jsme seznam 20 nejlepších telefonních systémů VoIP a jejich integrací dostupných v roce 2022. Potřebujete systém, který splní firemní potřeby VoIP s různými funkcemi, výhodami, nevýhodami a cenovými možnostmi.
1. LiveAgent
LiveAgent je vícekanálový helpdesk software, který vám umožní sledovat veškerou komunikaci se zákazníky pod jednou střechou. Univerzální příchozí pošta LiveAgentu umožňuje zobrazovat a odpovídat na tickety. Podobně jako e-mailová schránka, ale chytřejší, zobrazí všechny e-maily, chaty, hovory, tikety na Facebooku a Twitteru, příspěvky na fóru a návrhy. Navíc má rozsáhlé množství flexibilních možností VoIP pro připojení čísla.
Doporučujeme pro malé a střední a větší e-commerce podniky
Společnost LiveAgent může pomoci každé firmě, která chce poskytovat vynikající služby zákazníkům pomocí systémů VoIP. Různé funkce VoIP a zákaznického servisu, které LiveAgent nabízí, využijí firmy z oblasti elektronického obchodování, od začínajících podniků až po podniky.
Klíčové funkce
LiveAgent se od ostatních systémů odlišuje snadnou integrací s více než 60 poskytovateli VoIP.
Funkce obsahují:
- Archivace a uchovávání dat
- Akce spouštěné událostmi
- Záznam na vyžádání
- Textová, e-mailová, telefonická a video komunikace
- Hlasové konverzace v rozlišení HD pomocí kodeku opus
- Správa call centra
Výhody
- Řešení live chatu a helpdesku v jedné aplikaci
- Přizpůsobitelné štítky a značky upřednostňují pracovní postupy
- Automatizované systémy pro tikety, které usnadňují sledování interakcí
Nevýhody
- Dobré zprávy mohou někdy skončit ve složce nevyžádané pošty
- Žádné sledování otevřených e-mailů
- Žádná integrace s aplikací WhatsApp
Ceník
Kromě 14denní zkušební verze nabízí LiveAgent i bezplatnou verzi s omezenými funkcemi. Na výběr je několik cenových plánů, včetně 15, 29 a 49 dolarů měsíčně s různými funkcemi. Při bezplatné zkušební verzi služby LiveAgent není vyžadována žádná kreditní karta.
2. Intermedia Unite
Intermedia Unite nabízí uživatelům spolehlivý způsob, jak přistupovat ke svým pracovním i osobním kontaktům prostřednictvím VoIP. Intermedia Unite nabízí plány, které podporují specifické firemní potřeby pro připojení pouze jedné telefonní linky nebo 20.
Doporučeno pro mikropodniky
Intermedia Unite se specializuje na poskytování funkcí VoIP pro velmi malé podniky nebo mikropodniky s maximálně pěti zaměstnanci.
Klíčové funkce
Intermedia Unite se od ostatních systémů liší integrovanou videokonferencí, sdílením obrazovky a sdílením souborů.
Funkce obsahují:
- IVR a rozpoznávání hlasu
- Spolupráce více uživatelů
- Sdílení souborů
- Audio a video konference
- Přístup z mobilu
Výhody
- Užitečná technická podpora
- Snadné přidávání nových zaměstnanců do systému
- Výjimečná hardwarová telefonní a softwarová klientská podpora
Nevýhody
- Implementace systému může být obtížná
- Nedávné hovory se nezobrazují jako příchozí ani odchozí
- Reakce podpory může být pomalá
Ceník
Intermedia Unite nabízí varianty 27,99 a 32,99 USD za agenta měsíčně, přičemž každá úroveň obsahuje jiné funkce.
3. RingCentral MVP
Společnost RingCentral nabízí firmám po celém světě cloudové telefonní systémy. Tyto služby umožňují uživatelům vytvářet vlastní plány a volat odkudkoli, kde mají připojení k internetu, a zajišťují tak dostupnou komunikaci, i když jsou firmy na cestách.
Doporučeno pro neomezené rozšíření
Společnost RingCentral používají firmy všech velikostí a typů. RingCentral vám umožní mít místní, bezplatné nebo univerzální telefonní číslo s neomezeným počtem přípojek, které lze vyřídit z vaší e-mailové schránky.
Klíčové funkce
RingCentral se od ostatních systémů liší neomezeným počtem přípojek, ke kterým lze přistupovat odkudkoli.
Funkce obsahují:
- Nahrávání hovorů
- Víceúrovňová automatická obsluha
- Audio a video konference
- Reportování a analytika
- Přepis hlasových zpráv
- Správa telemarketingu
Výhody
- Rychlý a spolehlivý
- Snadné přesměrování hovorů v aplikaci
- Snadné nastavení
Nevýhody
- Křivka učení
- Omezená zákaznická podpora
- Omezené možnosti škálovatelnosti
Ceník
RingCentral MVP nabízí bezplatnou zkušební verzi a bezplatný software. Můžete se na ně obrátit přímo a požádat o vlastní nabídku.
Hledáte řešení zákaznického servisu, které integruje RingCentral? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent nabízí bezplatnou integraci s RingCentral.
4. Dialpad
Dialpad je cloudový telefonní systém, který umožňuje přijímat a uskutečňovat hovory ze stolního nebo mobilního telefonu.
Doporučeno pro cloudový software
Dialpad se doporučuje firmám, které chtějí používat cloudový software pro využívání služeb VoIP odkudkoli.
Klíčové funkce
Dialpad se od ostatních softwarů liší tím, že umožňuje vzdálené používání systémů VoIP v libovolně velkých firmách.
Funkce obsahují:
- Přepis hlasových zpráv
- Směrování zákazníků
- Přenos čísla
- Odchozí call centrum
- Příchozí call centrum
- Řízení výkonu
- Reportování a analytika
Výhody
- Sleduje klíčové ukazatele výkonnosti
- Jednoduché nasazení systému
- Snadná aktualizace funkcí
Nevýhody
- Další poplatky se sčítají
- Opožděné oznámení na mobilním telefonu
- Minimální kontrola skupin
Ceník
Dialpad nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi a tři tarify, které začínají na 15 dolarech, ale pro cenovou nabídku je třeba se na něj obrátit přímo.
5. 8×8 X Series
Telefony VoIP 8×8 X Series jsou navrženy tak, aby zefektivnily a zefektivnily vaši firemní komunikaci. Řada X je dodávána s předkonfigurovanými pokročilými funkcemi pro intuitivní uživatelské prostředí.
Doporučeno pro bezproblémovou integraci
Integrované síťové funkce 8×8 X Series v kombinaci s širokou škálou aplikací v cloudu zajišťují, že správci IT mohou uživatelům poskytnout přístup k systémům kdykoli a odkudkoli.
Klíčové funkce
8×8 se odlišuje od ostatních softwarů na trhu díky své bezproblémové integraci s podniky.
Funkce obsahují:
- Správa kontaktů
- Detekce přítomnosti
- Spolupráce více uživatelů
- Správa telemarketingu
- Sjednocená komunikace
- Virtualní call centrum
Výhody
- Přímý přístup k telefonům
- Nahrávání hovorů pro řízení QA
- Řešení typu vše v jednom
Nevýhody
- Mohou se vyskytnout chyby
- Zvonění na telefonu a počítači současně
- Omezená řešení faxování
Ceník
Ceny 8×8 X series začínají na 10 USD za agenta měsíčně, ale pro cenovou nabídku je můžete kontaktovat přímo. Neexistuje žádný bezplatný software ani bezplatná zkušební verze.
6. Microsoft 365 Business Voice
Microsoft 365 Business Voice kombinuje pokročilé kancelářské aplikace navržené s ohledem na výkonné nástroje, jako je Skype pro firmy a Outlook, pro bezproblémovou komunikaci.
Doporučeno pro použití s produkty Microsoft
Microsoft 365 Business Voice je telefonní systém VoIP určený pro majitele malých firem a podnikatele, který nabízí snadnou integraci se systémem Microsoft Dynamics.
Klíčové funkce
Microsoft 365 Business Voice se od ostatních systémů liší pokročilými kancelářskými aplikacemi.
Funkce obsahují:
- Brainstorming
- Správa dokumentů
- Video konference
- Reportování a analytika
- Generování dokumentů
- Spolupráce více uživatelů
Výhody
- Snadná práce na dálku
- Podporuje mnoho zařízení
- Více nástrojů pro spolupráci
Nevýhody
- Uzavřené problémy se mohou znovu otevřít
- Funkce mohou být matoucí
- Komplikované funkce
Ceník
K dispozici jsou tarify 5, 10 a 15 dolarů na agenta za měsíc. Tato cena je levnější, pokud se zavážete najednou na celý rok. K dispozici je bezplatná zkušební verze, ale žádný software zdarma.
7. Vonage Business
Vonage Business je telefonní služba podnikové třídy, která uživatelům umožňuje uskutečňovat a přijímat hovory z pevné linky přes internet.
Doporučeno pro videokonference
Služba Vonage Business je ideální pro malé a střední podniky a velké firmy, které potřebují videokonferenční řešení s různými nástroji.
Klíčové funkce
Společnost Vonage Business se odlišuje díky svým schopnostem blokování zpráv na serveru.
Funkce obsahují:
- Streamování prezentace
- Chat v reálném čase
- Reportování a analytika
- Správa call centra
- IVR a rozpoznávání hlasu
Výhody
- Ochotná zákaznická podpora
- Bezproblémové nastavení a používání
- Spolehlivé připojení
Nevýhody
- Potíže s přenosem čísel z předchozí služby
- Omezená integrace s aplikacemi třetích stran
- Ovládací panel není intuitivní
Ceník
K dispozici jsou varianty 14,99 a 39,99 USD za agenta měsíčně s příplatkem 0,03 USD za minutu odchozích hovorů, bezplatný software a bezplatná zkušební verze.
Hledáte řešení zákaznického servisu, které integruje službu Vonage? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent nabízí bezplatnou integraci se službou Vonage.
8. Kontaktní centrum Freshdesk
Freshdesk mění agenty v zákaznické advokáty díky integraci se sociálními sítěmi Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn a dalšími.
Doporučeno pro nevládní organizace
Kontaktní centrum Freshdesk spravuje a zefektivňuje telefonické hovory pro pracovníky nevládních organizací, NFP a BFSI.
Klíčové funkce
Kontaktní centrum Freshdesk se odlišuje svou schopností řídit a zefektivnit provoz ve středních a velkých firmách.
Funkce obsahují:
- Virtualní call centrum
- Reportování a analytika
- Sledování činnosti zaměstnanců
- Nástroje pro spolupráci
- Smíšené call centrum
- Přepis hlasových zpráv
Výhody
- Analyzuje týdenní objem hovorů
- Sledování a monitorování problémů zákazníků
- Snadné nastavení
Nevýhody
- Každý tiket je přesměrován na správce účtu
- Pomalá odezva zákaznického servisu
- Tok hovorů není snadno nastavitelný
Ceník
K dispozici je bezplatná verze a také možnosti 15 a 39 dolarů za agenta měsíčně. K dispozici je také bezplatná zkušební verze systému.
9. MiCloud Connect
Cílem služby MiCloud Connect je poskytnout jednotnou platformu pro správu tiketů podpory, služeb VoIP a živých chatů. MiCloud Connect nabízí také integraci s telefonem.
Doporučeno pro použití skupinového chatu
Služba MiCloud Connect je určena pro podniky všech velikostí. Je to komunikační platforma, která pomáhá týmům komunikovat prostřednictvím hovorů, skupinových chatů, konferencí a dalších funkcí.
Klíčové funkce
Služba MiCloud Connect se vyznačuje snadnou komunikací s interními týmy a příchozími volajícími.
Funkce obsahují:
- Prediktivní vytáčení
- Správa call centra
- Integrace počítačové telefonie
- Video konference
- Správa front
Výhody
- Dobré řešení pro starší zákazníky
- Snadná konfigurace telefonů
- Hlasová schránka a e-mail
Nevýhody
- Nespolehlivé připojení
- Omezená zákaznická podpora
- Nelze poslouchat hlasovou poštu na sluchátku
Ceník
Služba MiCloud Connect nenabízí žádnou zkušební verzi ani bezplatný software. Pro cenovou nabídku je kontaktujte přímo.
10. Ooma Office
Ooma Office je cloudový telefonní systém, který spojuje místní, meziměstské a mezinárodní volání.
Doporučeno pro virtuálního asistenta
Ooma office se doporučuje pro domácí kanceláře a menší firmy, protože jejich virtuální asistent vám může pomáhat s každodenními úkoly.
Klíčové funkce
Ooma office se od ostatních systémů využívajících hardwarový koncový bod DECT liší tím, že zahrnuje bezdrátové telefony.
Funkce obsahují:
- Sjednocená komunikace
- Správa call centra
- SIP Trunking a PBX
- Automatizovaná obsluha
- Přepis hlasové schránky
Výhody
- Virtuální recepční
- Snadné nastavení
- Snadné maskování buněk #
Nevýhody
- Funkce mohou být složité
- Omezený počet školicích materiálů
- Žádná hudba v režimu čekání
Ceník
Ooma office stojí 19,99 USD měsíčně a zahrnuje jedno bezplatné číslo. Mají zkušební verzi zdarma, ale žádnou bezplatnou verzi nemají. Pro další cenovou nabídku se obraťte přímo na ně.
11. Line2
Line2 je telefonní služba VoIP, která spotřebitelům umožňuje volat a posílat textové zprávy z mobilních telefonů bez využití mobilních minut.
Doporučeno pro uživatele mobilních zařízení
Line2 je telefonní služba VoIP, která spotřebitelům umožňuje volat a psát textové zprávy bez využití mobilních minut, což z ní činí ideální řešení pro ty, kteří používají především mobilní zařízení.
Klíčové funkce
Službu Line2 lze nainstalovat na libovolné internetové připojení a používat z libovolného zařízení odkudkoli na světě.
Funkce obsahují:
- Virtuální rozšíření
- Kruhové skupiny
- Online přenos hlasu
- Spolupráce více uživatelů
- Audio a video konference
- Přístup z mobilu
Výhody
- Funkce automatické obsluhy
- Mezinárodní volání
- Dobrá kvalita hovoru
Nevýhody
- Žádné konferenční hovory ani záložní linky
- Žádná možnost vyhledávání
- Hovory mohou vypadávat nebo být poruchové
Ceník
Line2 nabízí tarify 14,99, 19,99 a 24,99 dolarů za agenta měsíčně. S ročním plánem můžete získat dva měsíce zdarma.
12. Nextiva
Prostřednictvím technologie VoIP společnosti Nextiva mohou uživatelé uskutečňovat a přijímat telefonní hovory pomocí internetového připojení namísto standardní telefonní linky.
Doporučeno pro 1-10 zaměstnanců
Většinu uživatelů Nextivy tvoří malé a střední firmy, včetně místních podniků s 1 až 10 zaměstnanci na jedno místo. Nextiva poskytuje služby ve více než 30 zemích na šesti kontinentech.
Klíčové funkce
Nextiva je jedinečná, protože klade důraz na služby VoIP pro zařízení se systémy iOS a Android.
Funkce obsahují:
- Chat v reálném čase
- Přístup z mobilu
- Integrace s třetími stranami
- Sledování stížností
- Obousměrný zvuk a video
Výhody
- Spolehlivé a kvalitní telefonní spojení
- Rychlé připojení VoIP
- Řešení typu vše v jednom
Nevýhody
- Obtížný proces nástupu
- Software se může porouchat
- Vyžaduje se rozsáhlé školení
Ceník
Společnost Nextiva nabízí možnosti za 18,95, 22,95, 32,95 a 57,95 dolarů. K dispozici je bezplatná zkušební verze jejich systému VoIP.
13. GoToConnect
Pomocí služeb GoToConnect, IP-PBX a SIP mohou servery volat jakémukoli jinému hostiteli nebo uživateli na světě prostřednictvím svých služeb VoIP.
Doporučeno pro použití na více místech
GoToConnect je telefonní systém, který umožňuje práci malým a středně velkým firmám a dobře funguje ve firmách s více pracovišti až se 100 zaměstnanci na jedno pracoviště.
Klíčové funkce
GoToConnect se od ostatních poskytovatelů liší svými “nadstandardními” službami virtuální pobočkové ústředny.
Funkce obsahují:
- Sledování časových pásem
- Vzdálený přístup a ovládání
- Řízení úkolů
- Příchozí call centrum
- Odchozí call centrum
Výhody
- Lze používat s pevnými linkami i bez nich
- Dobrá kvalita hovoru
- Funkce sdílení obrazovky
Nevýhody
- Online portál může být matoucí
- Při přihlašování může dojít k chybě systému
- Zdlouhavý nástupní proces
Ceník
GoToConnect nabízí základní, standardní a prémiovou verzi, ale pro cenovou nabídku je třeba je kontaktovat.
14. Grasshopper
Grasshopper nabízí telefonní číslo a software, který umožňuje volat a přijímat hovory z počítače nebo mobilního zařízení.
Doporučeno pro samostatně výdělečně činné podnikatele
Grasshopper se doporučuje malým, samostatně fungujícím firmám, které chtějí řešit své potřeby VoIP z počítačů nebo mobilních zařízení.
Klíčové funkce
Na rozdíl od jiných poskytovatelů Grasshopper nevyžaduje za používání systému žádné měsíční poplatky.
Funkce obsahují:
- Virtuální rozšíření
- Reportování a analytika
- Mobilní uživatelé
- Automatická obsluha
- Správa faxů
Ceník
Grasshopper nabízí kromě bezplatné zkušební verze také varianty za 26, 44 a 80 dolarů.
15. ChaseData CCaaS
Společnost ChaseData poskytuje telefonní systém CCaaS prostřednictvím cloudu, který nabízí vaší firmě sjednocené služby.
Doporučeno pro startupy
ChaseData CCaaS nabízí osm jedinečných plánů telefonních služeb, které vyhovují potřebám každé organizace, zejména začínajícím podnikům.
Klíčové funkce
ChaseData CCaaS poskytuje hostované služby IVR, které lze spouštět prostřednictvím SMS zpráv a odlišit se tak od ostatních systémů.
Funkce obsahují:
- Správa telemarketingu
- Příchozí call centrum
- Odchozí call centrum
- Soulad s předpisy FCC
- Integrace počítačové telefonie
Výhody
- Reportování a automatizace
- Rychlý a organizovaný
- Dobře zpracovaný číselník
Nevýhody
- Omezené školení
- Nepodporuje systém iOS
- Nastavení zabere čas
Ceník
Kromě bezplatné zkušební verze je nabízena možnost za 89, 139 a 169 dolarů za agenta měsíčně.
16. Cloudtalk
Cloudtalk VoIP telefonní systém je cloudová telefonní služba/PBX, která dokáže obsloužit 500 zaměstnanců.
Doporučeno pro funkce trunkingu
Použití IP-PBX se doporučuje všem uživatelům, kteří zřizují trunking a konferenční zařízení. Cloudtalk zjednodušuje provoz těchto funkcí trunkingu.
Klíčové funkce
Cloudtalk prodává hostovanou konferenční PBX platformu s mobilní aplikací, která na rozdíl od jiných poskytovatelů dokáže připojit uživatele k více konferenčním místnostem.
Funkce obsahují:
- Záznam na vyžádání
- Příchozí call centrum
- Odchozí call centrum
- Přístup z mobilu
- Reportování a analytika
Výhody
- Kvalitní telefonní spojení
- Snadná přizpůsobitelnost systému
- IVR funguje dobře na webových stránkách
Nevýhody
- Funkce nejsou příliš přizpůsobitelné
- Omezená automatizace
- Základní aplikace s chybami programu
Ceník
Cloudtalk nabízí bezplatnou zkušební verzi a možnosti za 20, 25 a 40 dolarů. Pro nabídku dalších služeb je můžete kontaktovat přímo.
Hledáte řešení zákaznického servisu, které integruje Cloudtalk? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent nabízí bezplatnou integraci se službou Cloudtalk.
17. Voip.ms
VoIP.ms je bezplatná služba VoIP, která umožňuje volat ostatním lidem po celém světě zdarma nebo za velmi nízké ceny.
Doporučeno pro základní službu VoIP
VoIP.ms může poskytnout primární funkce pro volání, které vaše malá firma potřebuje, a to díky svým jednoduchým funkcím.
Funkce obsahují:
- Kruhové skupiny
- Video konference
- Automatický číselník
- Hlasová schránka
- Reportování a analytika
Výhody
- Dobrá kvalita zvuku
- Podpora softwarového telefonu
- Minutový cenový model
Nevýhody
- Přerušené nebo ztracené hovory
- Používání funkcí může být náročné
- Faxová služba není nespolehlivá
Ceník
VoIP.ms nabízí cenové možnosti pro volání v USA, Kanadě a v zahraničí. Nabízí ceny, které stojí 0,01 USD za minutu nebo méně.
18. Bandwidth
Telefonní systém VoIP Bandwidth je cenově dostupné řešení podnikového telefonu, které se snadno vejde do každého rozpočtu.
Doporučeno pro vylepšené funkce telcomu
Rozhraní API společnosti Bandwidth usnadňují začlenění hlasu, zpráv a přístupu na linku 911 do softwaru a aplikací.
Klíčové funkce
Virtuální telefonní systém VoIP.ms se odlišuje tím, že do svých služeb vkládá rozhraní API.
Funkce obsahují:
- Chat a zasílání zpráv
- Design API
- SIP trunking
- Přepis hlasových zpráv
- IVR a rozpoznávání hlasu
Výhody
- Jednoduché přenesení #s
- Snadné vyhledání telefonních čísel
- Nižší sazby
Nevýhody
- Nedostatek funkcí
- Ovládací panel může být komplikovaný
- Reakce na kritické problémy může být nedostatečná
Ceník
Bandwidth nabízí hlasové API a API pro zasílání zpráv s minutovou sazbou nebo sazbou za 100 znaků. K dispozici je bezplatná verze a bezplatná zkušební verze.
19. Ringover
Telefonní systém VoIP Ringover byl vytvořen s cílem umožnit firmám a uživatelům využívat nejnovější internetové technologie, aniž by museli utrácet jmění za nový hardware.
Doporučeno pro volání v Evropě
Společnost Ringover provozuje svou síť více než 20 zastoupení po celé Evropě, aby zlepšila kvalitu připojení.
Klíčové funkce
Služba Ringover umožňuje telefonům VoIP přepínat mezi počítači nebo jinými zařízeními v případě technických potíží, čímž se odlišuje od ostatních poskytovatelů.
Funkce obsahují:
- Videohovor
- Převádění textu na řeč
- Nahrávání hovorů
- Hlasová schránka
- Video konference
- Podpora na dálku
Výhody
- Může být používáno kdekoliv
- Bezplatné volání ve Velké Británii a do zahraničí
- 100% založený na webu
Nevýhody
- Zpoždění v konverzacích
- Zřetelnost může být nedostatečná při špatném připojení Wi-Fi
- Platební metody mohou být komplikované
20. Skype pro podniky (Skype for Business)
Skype pro firmy poskytuje funkce konferenčních hovorů a zasílání rychlých zpráv, které umožňují telefonní služby na podnikové úrovni.
Doporučeno pro hybridní hosting
Skype pro firmy od společnosti Microsoft lze nasadit v lokálních datových centrech, v hostovaných cloudových datových centrech nebo v jejich kombinaci.
Klíčové funkce
Skype pro firmy se od ostatních poskytovatelů liší tím, že nabízí skype hovory v telefonních systémech.
Funkce obsahují:
- Videohovory
- Chytré zprávy
- Sdílení obrazovky
- Soukromé konverzace
- Zvukové volání
- Nahrávání hovorů
Výhody
- Funkce chatu
- Funkce skupiny
- Funkce pro audio a video
Nevýhody
- Problémy s kvalitou hovoru
- Problémy s integrací konferenčních místností
- Žádná zákaznická podpora
Haven't found the right solution yet?
LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?
Demo verze telefonního systému VoIP
Demoverze vám umožní vyzkoušet si systém VoIP nebo systém call centra bez závazků nebo sankcí, pokud se rozhodnete, že služba nevyhovuje vašim potřebám. Většina společností nabízí své demo verze zdarma. Potenciální zákazníci si tak mohou vyzkoušet jejich produkt bez podpisu smlouvy nebo placení poplatků. Demoverze také zákazníkům usnadňují porovnání jejich nabídky s nabídkou konkurence. Demoverze ne vždy nabízejí všechny dostupné funkce v závislosti na systému.
Výhody zkušební verze telefonního systému VoIP
Největší výhodou bezplatných zkušebních verzí je, že jsou skutečně zdarma. Nemusíte platit za službu, kterou nevyužíváte, nebo dokonce utrácet své peníze za systém, dokud nezjistíte, zda služby společnosti vyhovují vašim potřebám. Můžete tak zjistit, co by vám mohlo vyhovovat lépe. Bezplatná zkušební verze může trvat omezenou dobu nebo může být zdarma navždy, jakmile se rozhodnete pro služby společnosti místo všech ostatních, které jste vyzkoušeli.
Závěr
Telefonní systém VoIP je důležitou součástí vašeho podnikání. Pomáhá vám denně komunikovat s klienty, zaměstnanci a dodavateli. Doufáme, že jsme vám přiblížili 20 nejlepších telefonních systémů VoIP a jejich integrací. Jedná se o skvělé nástroje, které pomohou vašemu podnikání růst a prosperovat a zároveň ušetřit peníze za hlasové služby IP. Při výběru vhodného softwaru VoIP byste měli zvážit více faktorů, jako je hardware, software, platební plány a aktuální potřeby firmy.
Frequently Asked Questions
What is a VoIP phone system?
A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.
How does a VoIP phone system work?
VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.
What are the reasons for using a VoIP phone system?
There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.
How to choose the best VoIP phone system?
Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.
What is the best VoIP phone system?
LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.
The benefits of using a VoIP phone system?
VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.
What are the requirements for setting up a VoIP phone system?
Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.
How much does a VoIP phone system cost?
The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.
Sdílet tento článek
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.