Pokud hledáte způsob, jak zvýšit spokojenost zákazníků a celkovou zkušenost, je software CRM nezbytným nástrojem pro vaši firmu. Z hlediska prodeje vám pomůže dosáhnout vašich nejdivočejších snů.
Pokud jste majitelem firmy, dosud nepoužíváte technologii CRM a chtěli byste zvýšit prodej způsobem CRM, je tento článek určen právě vám. Kromě zvýšení prodeje vám nalezení nejlepšího softwaru CRM pro vaši firmu v podstatě pomůže navázat a udržovat dobré vztahy s klienty.
Co je to CRM software?
CRM je zkratka pro řízení vztahů se zákazníky a jedná se o soubor strategií a programů používaných k řízení vztahů se zákazníky. Software CRM je typem nástroje pro správu zákaznických dat, který pomáhá podnikům shromažďovat, organizovat a zpřístupňovat komunikaci a profily zákazníků.
S uspořádanými údaji o spotřebitelích na dosah ruky můžete svým klientům efektivně poskytovat vynikající služby.
Proč používat software CRM ve vaší firmě
Podniků přibývá a konkurence je den ode dne tvrdší. Přesto je zcela jasné, že vaše firma potřebuje solidní strategii, aby dosáhla co největšího prodeje a udržela si kontakty, že?
A právě zde se hodí zapojit software CRM.
Zde jsou některé z hlavních výhod používání spolehlivého softwaru CRM:
1. Analyzuje shromážděné informace o produktech a službách
Online systémy databáze, které jsou určeny speciálně pro zákazníky, jsou na vzestupu. Obecně tento nárůst ukazuje, jak je přístup k informacím o zákaznících zásadní pro růst a úspěch každého podniku.
Software CRM uchovává podrobné informace o celé cestě zákazníka a poskytuje užitečné informace pro změnu obchodní strategie. Analyzuje údaje o produktech a službách vaší organizace získané od klientů.
Pomocí uložených dat se můžete dozvědět více o potřebách a preferencích vašich zákazníků ve vztahu k určitému produktu nebo službě. Software CRM umožňuje podnikům využívat poznatky o zákaznících ke zlepšování svých produktů a služeb a podporuje váš obchodní tým, aby jej přijal jako užitečný nástroj.
Díky analýze v reálném čase a podrobným údajům o míře odezvy poskytuje software CRM užitečné informace pro zlepšení obchodních nabídek a stále sleduje celkovou výkonnost.
2. Usnadňuje vytváření nejlepší zákaznické zkušenosti
Nejlepší manažeři v oblasti řízení zákazníků tvrdí, že pozitivní zákaznická zkušenost je základem pro každou firmu nebo organizaci, která usiluje o úspěch. Hlavním cílem každého podniku je uspokojit své zákazníky, aby se k němu mohli znovu vrátit. CRM to hladce zajistí!
Díky kompletnímu přehledu o profilu zákazníka je snazší přizpůsobit a zlepšit interakci se zákazníkem a zlepšit jeho zkušenosti. CRM vám poskytuje jednotnou platformu pro vytváření nejlepší zákaznické zkušenosti.
3. Umožňuje měřit spokojenost zákazníků
Software CRM využívá hodnocení spokojenosti zákazníků k měření toho, jak jsou zákazníci spokojeni s konkrétním produktem nebo službou.
Vaši klienti mají různé potřeby a databáze softwaru CRM vám je pomůže sledovat. Jejich požadavky se řeší rychleji a vy pro ně můžete navrhnout optimální řešení. Získáte tak přehled a možnost zlepšovat své procesy. Úroveň spokojenosti zákazníků se zvyšuje, když jsou jejich potřeby uspokojovány.
4. Zvyšuje retenci zákazníků
Statistiky věrnosti zákazníků ukazují, že získávání nových zákazníků stojí firmy pětkrát více než péče o ty, které již mají. Nejlepší na tom je, že pětiprocentní zvýšení míry udržení zákazníků může zvýšit ziskové marže nejméně o 25 %.
Pouze 18 % podniků se zaměřuje na udržení zákazníků, což znamená, že toho můžete využít a zajistit rozkvět svého podnikání. CRM jako nástroj pro řízení vztahů často poskytuje uživatelům všechny potřebné nástroje pro zlepšení spolupráce se zákazníky.
Kromě toho shromažďují důležité údaje o jejich chování a poskytují vám užitečné informace pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Tímto způsobem můžete zajistit, že vaši klienti budou vysoce spokojeni a budou s vámi chtít i nadále obchodovat.
5. Pomáhá zlepšovat vaše produkty a služby
Na základě informací o zákaznících, které software CRM obvykle poskytuje, budete moci zjistit, jaký vkus a preference mají vaši zákazníci.
Improve your services
LiveAgent helps you boost customer retention and measure their satisfaction, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Jaké jsou typy softwaru CRM?
Softwarové systémy CRM v zásadě poskytují základní funkce, jako je panel nástrojů marketingu a prodeje pro sledování cest zákazníků a databáze profilů zákazníků.
Probereme si pět nejběžnějších typů softwarových systémů CRM.
Provozní systém CRM
CRM je systém, který slouží k objasnění interakcí se zákazníky. Podporuje také prodejní a marketingové funkce a automatizaci služeb v organizaci. Kromě toho zahrnuje automatizační softwarové nástroje, které může podnik využít k zajištění vynikajícího zákaznického servisu.
Provozní CRM se zaměřuje na kvalitní služby zákazníkům a často poskytuje nezbytné podpůrné nástroje pro různé podnikové procesy, jako je prodej a marketing, aby se zajistilo, že všechny budou pracovat na zlepšení práce se zákazníky.
Kolaborativní systém CRM
Kolaborativní CRM, přesně jak to zní, spolupracuje mezi mnoha složkami obchodní organizace. Usnadňuje komunikaci v rámci různých oddělení organizace, jako je finanční oddělení, marketingové oddělení, prodej a služby péče o zákazníky.
Pomocí kolaborativního CRM může společnost lépe porozumět nákupním zvyklostem svých zákazníků. Tímto způsobem lze snadno sdílet informace o zákaznících mezi jednotlivými odděleními během mrknutí oka.
Kolaborativní CRM spojuje data, klienty a strategie tak, aby vaše firma poskytovala svým klientům ty nejlepší služby a více si je udržela.
Kolaborativní CRM lze dále rozdělit na dva aspekty:
Řízení interakcí – zabývá se návrhem komunikačních kanálů pro interakce se zákazníky. Komunikace probíhá podle preferencí zákazníka.
Řízení kanálů – zvyšuje sílu prostředků, kterými se zákazníci mohou dostat k firmě, a naopak.
Analytický systém CRM
Hlavním účelem analytického CRM je zkoumat cenné údaje o zákaznících. Sběr dat může být jednoduchý a snadný, ale skutečnou výzvou je, jak tyto informace využít ve prospěch organizace, a právě zde přichází na řadu CRM.
Analytické CRM často poskytují organizacím praktickou platformu pro analýzu dat a přehled o zákaznících, která ovlivňuje míru prodeje. Tento typ CRM funguje z back office organizace a nejedná přímo se zákazníkem. Analytický CRM využívá funkce nebo nástroje, jako je dolování dat, optimalizace marketingových a prodejních aktivit, online analytické zpracování a nové prodejní příležitosti.
Strategický systém CRM
Cílem strategického CRM je shromažďovat a rozšiřovat znalosti o spotřebitelích. Tento typ CRM klade spotřebitele na první místo. Strategické CRM zahrnuje téměř všechna oddělení podniku, jako je prodej, marketing a výroba. Proto je nezbytné získat jejich podporu a využít jejich zpětnou vazbu pro stanovení svých strategií.
Neustále usiluje o to, aby se o klientech dozvěděl co nejvíce, a mohla jim tak nabídnout ty nejhodnotnější a nejkvalitnější možnosti podle jejich preferencí.
Správa kampaní CRM
Řízení kampaní pomocí CRM je základem marketingové strategie podniku. Požadavky zákazníků jsou hlavním cílem procesu řízení kampaní.
Tento typ CRM zajišťuje, že klienti neustále dostávají relevantní informace zaměřené na jejich konkrétní potřeby. Můžete využít jeho vynikající reklamní ustanovení a směrovat je na spotřebitele prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou e-maily, telemarketing, příspěvky nebo dokonce přímé telefonáty. Vše záleží na tom, který kanál spotřebitel upřednostňuje.
Systém CRM pro správu kampaní zaručuje zvýšení prodeje a podporuje nové potenciální zákazníky vašeho podniku.
Jak vybrat nejlepší software CRM?
Jak poznat, který z typů CRM je nejlepší a který vynechat, když je k dispozici tolik možností? Je pochopitelné, že výběr z tak rozsáhlých informací o softwaru může být hektický a zdrcující.
Nebojte se. Tento článek vám pomůže vybrat řešení CRM, které nejlépe vyhovuje potřebám vaší firmy.
Před výběrem softwaru CRM je třeba zvážit následující skutečnosti. Nejprve si ujasněte, k čemu software CRM slouží a jaký přínos může mít pro vaši firmu. Dále překontrolujte nástroje a funkce jednotlivých typů řešení CRM. Když vyhodnotíte své obchodní potřeby, budete moci určit, které funkce jsou pro vás nejvýhodnější.
Než se zavážete na delší dobu, zkontrolujte, zda ceny odpovídají vašemu rozpočtu.
Mezi hlavní funkce, které by měl dobrý software CRM mít, patří:
Díky digitalizaci všeho se zákazníci ochotně dělí o své zkušenosti s konkrétním obchodem, produktem nebo službou na platformách sociálních médií, což se jinak nazývá nevyžádaná zpětná vazba.
Váš nejvhodnější nástroj CRM by měl poskytovat klíčová řešení pro sledování interakcí se zákazníky a jejich online aktivit. Měl by také umět zapojit zákazníky prostřednictvím profesionálních živých chatů. Životaschopnými možnostmi jsou také e-maily a telefonní hovory.
- Správa kontaktů
Rozhraní CRM by měla být snadno použitelná a platforma by měla být schopna ukládat, sledovat a organizovat záznamy kontaktních informací a profily potenciálních zákazníků pro snadnou správu kontaktů.
- Automatizace
Dobrý software CRM by měl být schopen automatizovat většinu opakujících se úkolů jako nástroj produktivity. Tímto způsobem můžete ušetřit čas a více se soustředit na poskytování kvalitních služeb svým zákazníkům.
- Integrace třetích stran
To znamená přidání všech potřebných externích dat do již existujícího projektu. Řekněme, že pokud provozujete internetový obchod, můžete přidat platformu WhatsApp, kde vás mohou spotřebitelé přímo kontaktovat.
Váš tým tak může ušetřit čas na jiné důležité projekty.
- Analýza hlášení/reportování
Tento proces zahrnuje získávání stávajících informací a jejich prezentaci přátelským a srozumitelným způsobem. Kromě toho se přidáním hodnoty k datům a jejich prezentací zvyšuje jejich přesvědčivost. Funkce, kterou by měl poskytovat každý CRM software.
- Přizpůsobení
Protože každý z nás má jiné preference, měl by být dobrý software CRM plně přizpůsobitelný. Tato funkce znamená, že se váš nejoblíbenější CRM přizpůsobí vašim preferencím bez většího úsilí.
Kolik v průměru stojí software CRM?
Software CRM nabízí širokou škálu funkcí a nástrojů, ze kterých si můžete vybrat. V závislosti na velikosti a rozpočtu vaší firmy by se však cena vybraného softwaru měla odrazit v jeho ceně.
Mezi hlavní věci, které se na základě této metriky obvykle řeší, patří cenové plány, cenové modely a povolený počet uživatelů za měsíc.
Ceny softwaru CRM se pohybují v průměru od 12 do 50 dolarů měsíčně na uživatele, přičemž nejdražší cena přesahuje 300 dolarů. Před záměnou drahého za kvalitní doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost různým cenovým plánům a určit nejvhodnější vlastní cenové modely, které vám budou vyhovovat. Ano, existuje mnoho systémů CRM, každý s různými balíčky v závislosti na dodavateli.
Existují vynikající dodavatelé, kteří si účtují méně, ale poskytují jedny z nejlepších systémů CRM. Pokud nehodláte investovat do nákladného softwaru CRM a spokojíte se s omezenými funkcemi, jsou pro vás připraveny bezplatné plány.
Než přijmete jakékoli trvalé závazky, nezapomeňte se ujistit, že váš oblíbený CRM může přinést vašemu podniku velkou návratnost investic, zvýšit prodej a zaručit růst.
25 nejlepších softwarů CRM
1. LiveAgent
LiveAgent je špičková alternativa softwaru ticketingu s vestavěnou softwarovou platformou CRM, která je vhodná pro malé a středně velké podniky elektronického obchodování. Na vrcholu CRM. LiveAgent nabízí také komplexní funkce helpdesku, jako je ticketing, live chat, call centrum a monitorování sociálních médií, které lze používat samostatně nebo v kombinaci. Mezi její hlavní aplikace CRM patří především nástroje pro automatizaci prodeje a marketingu, které mají širokou integraci s třetími stranami. Platforma LiveAgent je plně přizpůsobitelná a poskytuje malým podnikům ideální příležitost k rozšíření zákaznické základny a růstu online služeb. Jejich systém správy tiketů je dobře přehledný a záznamy ze seznamu kontaktů můžete snadno ukládat a prohlížet z pravého panelu tiketu. Pro větší pohodlí dává LiveAgent uživatelům možnost volby mezi lokální a webovou instalací softwaru.
Pro koho je Scoro vhodný?
Je skvělá pro firmy jakékoli velikosti, které se chtějí spojit se svými zákazníky a sledovat výkonnost svého týmu ze stejné platformy.
Klíčové funkce
- Plně automatizovaný systém ticketingu s vlastními doménami
- Funkce chatu v reálném čase
- Příchozí call centrum
- Integrace helpdesku sociálních médií
- Systém hlášení služeb zákazníkům
- Nepřetržitý zákaznický portál
- Různé aplikace pro mobilní helpdesk
- Rozsáhlé zabezpečení helpdesku
Výhody
- Ukládá data klientů jako tikety
- Integrace s více kanály a softwarovými programy
- Plně přizpůsobitelné funkce
- Snadná konfigurace pro různá oddělení velkých společností
- Podpora více jazyků
- Podpora 24/7/365
- Flexibilní ceny
Nevýhody
- Musíte si službu přizpůsobit přesně podle svých potřeb
Ceník
Bezplatná verze s až 14denní zkušební dobou a bez požadavku na kreditní kartu. Jejich placené plány stojí 15, 29 a 39 dolarů na uživatele měsíčně.
2. Hubspot
Hubspot CRM je cloudový systém CRM, který slibuje, že pomůže všem firmám pečovat o potenciální zákazníky a analyzovat různé metriky jejich podnikání a zároveň automaticky sledovat interakce se zákazníky na různých platformách. Je široce vhodný pro firmy B2B i B2C, protože nabízí především vizuální řídicí panel, na kterém si můžete prohlédnout celý prodejní trychtýř v reálném čase. Jeho používání znamená, že můžete automaticky sledovat interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů a ukládat data do časové osy uspořádané podle vedení. Celkově Hubspot CRM nabízí smíšené systémy řízení vztahů se zákazníky pro správu kontaktů, generování leadů, správu prodejního potrubí a automatizaci e-mailového marketingu.
Pro koho je Scoro vhodný?
Jedná se o vynikající software CRM pro malé podniky v oblasti B2B i B2C.
Klíčové funkce
- Hromadné e-maily
- Knihovna dokumentů
- Live chat
- Uživatelská fóra
- Integrace s aplikacemi Outlook, Gmail a více než 300 dalšími nástroji
- Sledování a upozornění e-mailem
- Plánování schůzek
- Automatický protokol prodejní činnosti
- Funkce správy transakcí, úkolů a kontaktů
- Ovládací panel pro reporting
Výhody
- Velmi rychlá odezva a dobré uživatelské rozhraní
- Sleduje pozici klienta v pipeline a i transakce
- Není třeba měnit pracovní postupy
- Hubspot Academy, která pomáhá se získáváním potenciálních zákazníků
Nevýhody
- Bezplatná verze vyžaduje mnoho doplňkových funkcí
- Není to univerzální nástroj pro vaše podnikání
Ceník
Hubspot můžete používat zdarma, ale existuje i placená verze. Chcete-li získat přístup k placené verzi, která je určena pro různá oddělení, zaplatíte každý měsíc 112,50 USD.
Verze pro prodej, služby a marketing stojí 50 dolarů měsíčně. Hubspot nabízí také podnikovou verzi za měsíční poplatek 1 200 dolarů a marketingovou verzi za 3 200 dolarů měsíčně.
3. Keap
Keap CRM slouží jako nástroj pro automatizaci marketingu a prodeje, který slibuje, že pomůže malým firmám zvýšit prodej a snížit chaos v podnikání. Jedná se o cloudové řešení CRM, které se nejlépe hodí pro firmy, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost a zefektivnit prodej. Díky němu můžete snadno segmentovat seznamy kontaktů, sledovat interakce s klienty, automatizovat e-maily a spouštět personalizované marketingové kampaně. Nabízí také několik funkcí pro elektronické obchodování (e-commerce), které uživatelům zpravidla umožňují spravovat zásoby, sledovat aktivity v online obchodě a vyřizovat objednávky. Pomocí nástrojů reportovacího a analytického systému Keap můžete pohodlně spouštět údaje o návratnosti investic a analyzovat výkonnost e-mailů a marketingových kampaní.
Pro koho je Scoro vhodný?
Ideální pro malé a střední podniky a začínající firmy, které chtějí zvýšit prodej.
Klíčové funkce
- Zákazníci mohou platit pouhým kliknutím na odkaz.
- Přístup k informacím o klientech na různých zařízeních
- Propojeno s Gmailem a Outlookem
- Plánování schůzek
- Šablony e-mailů
- Personalizovaná komunikace
- Dashboard pro sledování prodejní kampaně
- Skvělé formuláře pro shromažďování údajů o zákaznících
Výhody
- Inteligentní formuláře pro shromažďování daných informací o potenciálních zákaznících
- Automatické e-maily
- Skvělé pro přidělování úkolů a zlepšování zákaznické podpory
- 14denní zkušební doba zdarma
- Nabízí podporu více jazyků
Nevýhody
- Uživatelé ukládají práci ručně
- Mnoho funkcí může být pro začátečníky náročné.
Ceník
Každý měsíc zaplatíte 79 dolarů za balíčky Lite a 159 dolarů za verze Pro. Balíček Max stojí každý měsíc 199 dolarů.
4. Freshworks
Freshworks je CRM pro automatizaci prodeje, který personalizuje jednání se zákazníky a zkracuje celkový prodejní proces pro rychlý růst firmy. Jako poskytovatel cloudového řešení CRM nabízí Freshworks společnostem z různých průmyslových vertikál pohodlný a efektivní způsob správy všech interakcí se zákazníky. Mezi jeho nejžádanější funkce patří sledování prodejních příležitostí, telefonování jedním kliknutím, sledování událostí a celková podpora zasílání a sledování hromadných e-mailů.
Společnost Freshworks segmentuje kontakty na základě jejich obecného chování na internetu, řadí potenciální zákazníky na základě jejich skóre a automaticky upřednostňuje zákazníky s nejvyšším skóre. Funkce zobrazení 3600 zákazníků také poskytne podrobné informace o každé příležitosti v seznamu kontaktů.
Pro koho je Scoro vhodný?
Tento CRM je skvělý pro firmy různých velikostí, ale je přínosný pro prodejní týmy. Malé a střední podniky mu mohou dát přednost, protože je snadné jej nastavit a začít používat.
Klíčové funkce
- Skóre leadů
- 360stupňový pohled
- Automatické obohacování profilů
- Zapisování poznámek, domlouvání schůzek a plánování úkolů
- Live chat
- Podpora 24/7
- Ovládací panel pro reporting
- Nastavení cílů
- Integrace SMS
- Správa transakcí a potenciálních zákazníků
- Knihovna dokumentů
Výhody
- Telefonování a přijímání hovorů pomocí vestavěného telefonu
- Zákaznická podpora pomocí služby FreshDesk
- Nástroje pro správu
- Vcelku cenově výhodný
- Lze využít k růstu prodejních týmů
- Nejchytřejší funkce pro prodej
- Podpora více jazyků
Nevýhody
- Jeho uživatelské rozhraní není tak intuitivní
- Má omezený počet integrací
Ceník
Za každého uživatele zaplatíte 29 dolarů měsíčně. Cena verze Blossom začíná na 19 dolarech každý měsíc, zatímco verze Garden stojí 35 dolarů. Verzi Estate získáte za 65 dolarů měsíčně, zatímco verze Forest stojí 79 dolarů každý měsíc.
5. Zoho
Zoho je cloudový software pro řízení vztahů se zákazníky, který se zaměřuje na pomoc firmám všech velikostí při zvyšování konverze potenciálních zákazníků, zapojení zákazníků a růstu příjmů, a to vše pod jednou střechou. Její platforma řešení CRM obsahuje především systémy automatizace marketingu a prodeje a další důležité funkce pro služby helpdesku, zákaznickou podporu a analytiku. Jinými slovy, Zoho konkrétně poskytuje podnikům možnost poskytovat pomoc zákazníkům v reálném čase napříč různými kanály. Pomocí funkce Zia (konverzační asistent CRM společnosti Zoho s umělou inteligencí) mohou uživatelé systému Zoho efektivně předvídat, kdy je nejlepší zahájit kontakt se zákazníky. Široké zapojení umělé inteligence do jejích funkcí umožňuje platformě efektivně skenovat e-maily a zobrazovat relevantní statistiky pro rychlou akci.
Pro koho je Scoro vhodný?
Zoho CRM je vhodný pro malé podniky, které potřebují rozšířit své operace.
Klíčové funkce
- Pokročilá možnost přizpůsobení modulů a tlačítek
- Integrováno do Google Ads
- Správa zásob
- SalesIQ, který sleduje návštěvníky a spravuje váš prodej
- Plně přizpůsobený ovládací panel
- Umožňuje snadno provádět kampaně na sociálních sítích
- Integrace e-mailu, která může pomoci při e-mailovém marketingu
- Skóre leadů
- Správa vedení
- Postřehy o e-mailech
- Směrování e-mailů
- Oznámení v reálném čase
- Integrace napříč různými zařízeními
- Podpora více měn
- Uživatelská fóra 24/7
- Knihovna dokumentů
- Live chat
- Víceuživatelské portály
Výhody
- Interaktivní
- Jednoduché používání
- Relativně levný CRM, ale nabízí mnoho funkcí
- Umí generovat složité pracovní postupy
- Zdarma pro tři uživatele
- Snadná integrace s kompatibilními nástroji
Nevýhody
- Není tak intuitivní jako jiný software CRM a jeho používání není tak snadné
- Je zapotřebí velké množství přizpůsobení
- Podpora nereaguje příliš rychle
Ceník
Existuje i bezplatná verze, která má však jen velmi málo funkcí. Můžete si zakoupit verzi Standard, Professional, Enterprise nebo Ultimate. Podniková verze stojí každý měsíc 35 dolarů, zatímco standardní verze se prodává za 12 dolarů měsíčně. Pokud si chcete koupit profesionální verzi, zaplatíte každý měsíc 20 dolarů. A konečně verzi ultimate můžete získat za 45 dolarů každý měsíc.
6. Agile
Agile je další cloudový nástroj CRM, který chce pomoci malým a středním podnikům automatizovat prodej, marketing a služby zákazníkům. Nabízí především aplikace pro telefonování, software pro správu kontaktů, funkce pro plánování schůzek, nástroj pro tvorbu vstupních stránek, nástroje pro správu projektů a funkce pro správu znalostní báze. Modul pro správu kontaktů umožňuje uživatelům zaznamenávat, ukládat, zpřístupňovat a spravovat základní údaje o zákaznících, jako jsou informace o klientech a záznamy o jejich interakcích.
Software Agile CRM dále pomáhá firmám sledovat návštěvníky svých webových stránek, analyzovat jejich digitální chování a automaticky vytvářet účinné kampaně pomocí rozhraní pro automatizaci marketingu přetažením. Je vybaven plně přizpůsobitelnou funkcí správy úkolů, podporuje integraci sociálních médií a umožňuje uživatelům zasílat automatické upomínky na základě časových možností a klientů.
Pro koho je Scoro vhodný?
Tato platforma je ideální pro prodejní a marketingové týmy malých a středních podniků.
Klíčové funkce
- Automatizace hlasové schránky
- Lze přiložit dokumenty
- Umožňuje volat více zákazníkům najednou pomocí jediného kliknutí
- Pokročilé analýzy a přehledy
- Přístup k údajům o zákaznících z jejich poznámek, konverzací a hovorů
- Analyzuje cestu vašich zákazníků před nákupem
- Správa kontaktů
- Plánování schůzek
Výhody
- Zdarma až pro 10 uživatelů
- Marketing, služby a prodej na jednom místě
- Sdílení firemního kalendáře online
- Správa kontaktů
- Vysoká škálovatelnost
- Cloudové řešení je tak rychlé
- Rozsáhlé integrace
Nevýhody
- Podpora pouze v angličtině
- Podpora pouze ve všední dny
- Vývojáři by vylepšili uživatelské rozhraní
Ceník
Existuje bezplatná verze, zatímco placené plány se pohybují od 8,99 USD (pro začátečníky) do 47,99 USD (pro podniky) každý měsíc.
7. Salesforce
Salesforce je CRM orientovaný na růst, který poskytuje řešení na míru malým firmám, aby urychlil prodej a zrychlil podpůrné služby. Jako software CRM na vyžádání zahrnuje především automatizaci marketingu, správu potenciálních zákazníků a správu kontaktů. Zjednodušeně řečeno, Salesforce umožňuje především spravovat klientské účty, sledovat marketingové kampaně, sledovat prodejní příležitosti a poskytovat poprodejní služby. Jejich vylepšená verze Lightning Experience – obecně označovaná jako budoucnost prodejního CRM – nabízí akční prostředí pro obchodní zástupce, které zefektivňuje jejich prodejní procesy. Přestože je technologie Salesforce CRM k dispozici pouze pro nasazení v režimu SaaS, je vhodná zejména pro sledování výkonnosti a získávání potenciálních zákazníků.
Pro koho je Scoro vhodný?
Tento systém je určen pro malé a střední podniky, které chtějí CRM s větší flexibilitou.
Klíčové funkce
- Správa kontaktů
- Personalizovaný feed (stránka zobrazování příspěvků)
- Vizuální pracovní postup
- Správa prodeje
- Správa příležitostí
Výhody
- Snadné přizpůsobení
- Kompatibilní se systémy Android, Windows, Linux a Mac
- Podpora více měn a více jazyků
- Vestavěné bodování pro získání nových leadů
- Hromadné zasílání e-mailů
- Podpora 24/7
- Vysoce personalizovaný a automatizovaný
- Integrace se službami Zendesk, LeadExec, Zuora a Ambassador
- Podpora prodeje, marketingu, analytiky a marketingu
Nevýhody
- Konfigurace je komplexní
- Je třeba zahrnout doplňky
Ceník
Mezi tyto verze patří nejlevnější plán essentials, neboli základní plán (25 USD/měsíc/uživatele) a nejdražší plán Pardot Growth (1250 USD/měsíc/uživatele). Verze Sales (Prodej) a Professional stojí každá 75 USD/uživatele/měsíc.
8. Pipedrive
Pipedrive je nástroj pro CRM a správu prodejních potrubí (pipelines), který je navržen tak, abyste se soustředili na růst firmy a neztráceli čas opakovanými manuálními úkoly. Pipedrive je vytvořen na základě přístupu založeného na prodejních aktivitách a v konečném důsledku umožňuje firmám zefektivnit každou z jejich akcí zaměřených na konverzi prodeje. Jedná se o cloudovou platformu CRM, ke které lze kdykoli přistupovat z jakéhokoli zařízení s připojením k internetu.
Pipedrive poskytuje prodejním manažerům především plný přehled o celém prodejním potrubí prostřednictvím robustního rozhraní CRM, které zobrazuje průběh obchodu a realizovatelné kroky pro další položky. Pro vaše pohodlí můžete pomocí funkcí Aktivity a Cíle sledovat všechny aktivity v rámci pipeline, které ještě čekají na vyřízení. Mezi další žádoucí funkce, které stojí za zmínku, patří bezproblémová integrace s poštovními systémy a vlastní prodejní reporty.
Pro koho je Scoro vhodný?
Tento CRM je vynikající, pokud chcete snadno použitelnou platformu. Obchodní týmy by mohly využít jeho automatizaci.
Klíčové funkce
- Správa vedení
- Monitorování komunikace
- Integrace s mobilním telefonem
- Prodejní potrubí (pipeline)
Výhody
- Vlastní přehledy, které monitorují příjmy
- Tipy pro zvýšení prodeje
- Zprávy o zdrojích nových potenciálních zákazníků
- Jednoduchý
Nevýhody
- Omezené funkce
Ceník
Základní platební plán stojí 12,50 dolarů každý měsíc, zatímco podnikový plán stojí 99 dolarů. Další dva plány jsou – profesionální (49,90 USD/měsíc) a pokročilý (24,90 USD).
9. Scoro
Scoro je profesionální webový CRM systém, který pomáhá firmám koordinovat prodejní procesy a zvyšovat výkonnost týmu pomocí kompletní sady funkcí pro spolupráci, správu prodejních potrubí, fakturaci, řízení projektů a reportování. Výhodou je, že k jednotlivým projektům mají přístup a mohou na nich pracovat pouze osoby s oprávněním. Jinak je rozhraní Scoro centrálním centrem, které na jediné obrazovce zobrazuje podrobné informace o účtu, včetně klíčových ukazatelů výkonnosti a změn úkolů. Díky těmto údajům můžete dohlížet na průběh své práce výběrem projektů, které si případně přejete upřednostnit, a nastavit termíny tak, aby nedocházelo k jejich překrývání.
Pro koho je Scoro vhodný?
Jedná se o univerzální software pro řízení vztahů se zákazníky, který může sloužit podnikům všech úrovní. Ať už máte velkou nebo malou společnost, Scoro vás pokryje.
Klíčové funkce
- Můžete si prohlédnout výši příjmů za každý měsíc a rozpočty jednotlivých projektů.
- Svůj obchodní výkon můžete spravovat přímo z ovládacího panelu softwaru.
- Pomůže vám zjistit počet faktur, které vaše firma má.
- Můžete také zjistit, kolik nabídek bylo nebo nebylo převedeno na faktury.
- Můžete si prohlédnout aktuální rozpočet a sledovat časový plán svých projektů.
Výhody
- Má vynikající uživatelské rozhraní a uživatelský komfort.
- Má kompaktní platformu
- Je rychlý a poučný
- Má vynikající systém fakturace a upomínek
Nevýhody
- Nastavení synchronizace pomocí aplikace Outlook trvá dlouho
- Nenabízí bezplatnou verzi.
Ceník
K dispozici je 14denní zkušební verze zdarma, po jejímž uplynutí je nutné zaplatit nějakých z jejich plánů. Ceny se liší podle plánu, který vám vyhovuje, a nejlevnější, který si můžete předplatit, začíná na 22 dolarech za uživatele měsíčně.
10. Microsoft Dynamic 365
Pokud chcete potěšit své klienty a zpečetit váš vztah, zde je nástroj, který byste měli zvážit. Microsoft Dynamics 365 vám pomůže zajistit virtuální interakci tím, že spojí vaše klienty, zaměstnance a správu dat. Nabízí plně nezávislý webový ekosystém CRM, který se zaměřuje na prodej, zákaznickou podporu a služby v terénu a zároveň nabízí silnou nativní integraci s dalšími aplikacemi Office 365. Díky tomu může zajistit bezproblémové zapojení zákazníků, pokud hledáte dobrý nástroj pro automatizaci projektových služeb nebo správu příležitostí pro vedení. Obě jeho varianty nasazení SaaS i lokální instalace jsou vybaveny interaktivními rozhraními (pro mobilní zařízení i počítače), přísným zabezpečením databáze a nabízí silné integrace API.
Pro koho je určený?
Nezáleží na úrovni podnikání, Microsoft Dynamic uspokojí vaše potřeby. Má plány, které jsou vhodné pro začínající i zavedené firmy. Navíc nemusíte být technický expert, abyste ji mohli používat.
Klíčové funkce
Posiluje digitální prodejní potrubí a nabízí automatizovaná doporučení.
Bez problémů spolupracuje s mnoha poskytovateli komunikace.
Můžete si naplánovat kalendáře pro provozování obchodních aktivit.
Díky mobilní odezvě se můžete kdykoli přihlásit a sdílet informace.
Výhody
- Snadno se přizpůsobí.
- Microsoft Dynamics 365 se hladce integruje s dalším softwarem, jako jsou produkty Microsoft a Outlook pro e-mail a kalendář.
- Má jednoduchou správu hlášení / reportování.
Nevýhody
- Správa oprávnění je obtížná vzhledem k dostupnosti mnoha přizpůsobení.
- Pokud nemáte zkušenosti s Microsoft Dynamics, může to být zdlouhavý a nepřehledný proces.
- Uživatelské rozhraní může být pro nové uživatele obtížně ovladatelné
Ceník
Pro každý plán jsou stanoveny konkrétní ceny. Business Central Essentials stojí 70 dolarů za uživatele měsíčně, Business Central Premium si účtuje 100 dolarů za uživatele měsíčně, Customer Service Professional stojí 20 až 50 dolarů za uživatele měsíčně a Sales Professional stojí 20 až 65 dolarů za uživatele měsíčně.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
11. Salesmate
Salesmate se zaměřuje především na potřeby řízení vztahů se zákazníky malých a středních podniků ve většině odvětví. Jedná se o cloudovou technologii CRM, která obsahuje především automatizační nástroje pro správu kontaktů, prodejních potrubí, e-mailových marketingových kampaní, telefonních integrací a interních chatů. Jeho modul pro správu kontaktů funguje jako centrální úložiště pro import a ukládání kontaktů z úložišť třetích stran, jako jsou například kontakty Google, což usnadňuje přiřazování a propojování vedoucích kontaktů s konkrétními obchodními zástupci. Jeho zobrazení prodejního potrubí je skvělé pro správu, určování priorit a automatizaci různých fází obchodu, což vše lze provádět na dálku pomocí mobilní aplikace Salesmate.
Pro koho je určený?
Salesmate byl vytvořen tak, aby sloužil firmám různých velikostí. Jeho funkce jsou slibné a výsledky uspokojivé. Váš plán bude diktovat vaše použití. Existují plány pro každou velikost podniku.
Klíčové funkce
- Má integrační funkce, které umožňují importovat a zachycovat kontakty ze souborů Excel, CSV a mobilních zařízení.
- Soubory můžete filtrovat podle zadaných kritérií, abyste je později snadno našli.
- Prodejní pracovní postupy Salesmate automatizují odesílání e-mailů.
- Pomocí hromadných akcí můžete spravovat kontakty, slučovat, odstraňovat nebo aktualizovat jakékoli informace.
Výhody
- Salesmate poskytuje bezpečnost tím, že nabízí kompletní zálohování a ochranu dat.
- naplňující usnadnění lepší komunikace a koordinace mezi týmy a klienty.
- vynikající zákaznický servis.
Nevýhody
- Pro nastavení automatizovaných pracovních postupů musíte být trochu zkušení.
- Do funkce vyhledávání nelze zadat zvýrazněný text.
Ceník
Plán Starter stojí 12 dolarů za uživatele měsíčně, ceny plánu Growth začínají na 24 dolarech za uživatele měsíčně a cena plánu Boost je 40 dolarů za uživatele měsíčně.
12. Spiro
Spiro, označovaný za jeden z nejproaktivnějších CRM softwarů, je jednotné řešení CRM poháněné umělou inteligencí, které zlepšuje vztahy se zákazníky, umožňuje prodej a poskytuje telefonickou podporu. Je nativně vytvořen pro prodejní týmy v organizacích s přibližně 100 až 1500 zaměstnanci, protože je obecně vhodný pro vyhodnocování prodejních dat a generování akčních doporučení. Funguje jako osobní asistent prodeje a je vybaven vestavěnými funkcemi pro volání a zasílání textových zpráv, které se synchronizují s automatickými připomínkami prodeje a sledováním aktivit pro všechny naplánované schůzky s klienty.
Pro koho je určený?
Pro každého, kdo má firmu a chce z ní mít lepší výsledky, je moudré zvolit tento nástroj. Může posunout vaše začínající podnikání na vyšší úroveň. Pokud již máte zavedené podnikání, je to ten správný nástroj, který ho vynese na vyšší úroveň.
Klíčové funkce
- Poskytuje upomínky generované umělou inteligencí, a proto není třeba zadávat žádné údaje.
- Navrhne vám, jaké kroky je třeba podniknout po rozpoznání anomálií v prodejním potrubí.
- Nabízí správu e-mailů, kontaktů a kalendáře.
Výhody
- Tým zákaznické podpory společnosti Spiro reaguje velmi rychle.
- vynikající uživatelské rozhraní.
- přístupné na mobilních telefonech.
Nevýhody
- Část reportingu je příliš podrobná, takže je náročné se v ní orientovat.
- Neexistuje žádná funkce pro automatizaci e-mailů.
Ceník
Společnost Spiro nabízí cenový model předplatného, ale před získáním nabídky ji musíte kontaktovat, abyste zjistili své přesné potřeby.
13. Copper
Máte už dost únavných a opakujících se administrativních úkonů nebo příliš sofistikovaných nástrojů CRM? Copper je všeobecně chválen jako jedna ze snadno použitelných alternativ CRM pro firmy, které nutně potřebují řešení pro správu, rozvíjení interakcí se zákazníky a péči o potenciální zákazníky. Dobře se integruje se všemi aplikacemi Google Apps a umožňuje uživatelům bezproblémově spravovat všechny úkoly a interakce se zákazníky. Aby bylo zajištěno budování hodnotných a dlouhodobých vztahů, aplikace Copper uživatelům neustále připomíná, aby oslovovali nové kontakty a sledovali probíhající obchody.
Pro koho je určený?
Pokud chcete budovat vztahy a zvýšit příjmy své společnosti, použijte Copper. Některé plány se vztahují na všechny velikosti podniků.
Klíčové funkce
- Automatizuje opakující se úlohy a umožňuje automatické odesílání e-mailů.
- Pomáhá správně uspořádat všechny kontakty a informace o klientech.
- Zálohuje a ověřuje data, abyste měli jistotu, že jsou vaše informace v bezpečí.
- Dokáže sledovat a zaznamenávat konverzace a potenciální zákazníky přímo z doručené pošty.
- Má robustní funkci reportování, která vám poskytne skvělý přehled o vašich obchodních záznamech.
Výhody
- Má kvalitní uživatelské rozhraní.
- Lze snadno integrovat s pracovním prostorem Google.
- Můžete k němu přistupovat z mobilního telefonu.
- Tým podpory společnosti Copper je neuvěřitelný.
Nevýhody
- V nástroji CRM nelze vytvořit kalendář ani e-mail. Musí vás přesměrovat do okna Gmailu, což může být nepříjemné.
- Pokud s ním nemáte zkušenosti, může být vytváření sestav matoucí.
Ceník
Copper vám umožní využít 14denní zkušební verzi, než si plán koupíte nebo se rozhodnete jinak. Můžete si vybrat z různých plánů, tj. základní plán stojí 25 USD na uživatele měsíčně, plán Professional stojí 59 USD na uživatele měsíčně a plán Business stojí 119 USD na uživatele měsíčně.
14. Nimble
Nimble je multifunkční widgetové řešení CRM pro prohlížeč, které nabízí funkce automatizace prodejních sil pro malé a střední podniky založené na mobilních zařízeních. Funguje tak, že naplňuje profily klientů a záznamy o interakcích z různých seznamů kontaktů, konverzací se zákazníky a aktivit na sociálních sítích. Mezi jeho nejoblíbenější funkce v široké míře patří sledování obchodů, správa potrubí, správa úkolů, správa kontaktů a integrované naslouchání na sociálních sítích pro efektivní zapojení konkrétních kontaktů při oslovování a následných kontrolách.
Integrovaný nástroj Nimble Rules Engine je obecně nastaven tak, aby se učil chování uživatelů a generoval akční data na základě sociálních signálů zobrazených na stránce Dnes jako klíčové priority a příležitosti k zapojení.
Pro koho je určený?
Nimble je navržen tak, aby zrychlil obchodní procesy a dal vám větší prostor pro hledání a udržení klientů bez ohledu na velikost vaší firmy.
Klíčové funkce
- Kontakty můžete filtrovat.
- Může přidávat odkazy na sociální profily vašich kontaktů, abyste mohli najít důležité informace.
- Umožňuje správu událostí a úkolů v kalendáři.
- Dokáže automaticky synchronizovat e-maily, kalendáře, kontakty Google Apps, Office 365 a všechny interakce vašich zaměstnanců, abyste získali aktuální a přesné informace.
Výhody
- Uchovává a organizuje všechny informace o klientech na jednom místě tak, aby byly snadno dostupné.
- Pomocí aplikace Nimble můžete vytvářet, upravovat a prohlížet své záznamy kdekoli na internetu.
- Automaticky poskytuje informace, které vám pomohou udržet si přehled o marketingových potřebách.
- Má přívětivé uživatelské rozhraní.
Nevýhody
- Najednou můžete odeslat pouze 100 e-mailů. Bylo by lepší, kdybyste jich mohli odeslat neomezený počet.
- Pokud pracujete s několika trychtýři najednou, může být pomalejší.
Ceník
Nimble nabízí 14denní zkušební verzi zdarma (bez kreditní karty), než se rozhodnete, zda za placenou verzi zaplatíte. U modelu placeného předplatného se jeho cena pohybuje od 19 USD za uživatele a měsíc, pokud platíte ročně, a 25 USD při platbě za měsíc.
15. Creatio
Nástroj Creatio CRM funguje především tak, aby eliminoval potíže při komunikaci s klienty a zároveň organizoval práci vašich zaměstnanců prostřednictvím jednotného rozhraní. V základních rysech Creatio inteligentně využívá systém BPM k automatizaci prodeje, marketingu a poskytování služeb pro střední a velké podniky, aby zajistil průběžnou podporu zákazníků a řídil celý životní cyklus zákazníka. Jinými slovy, Creatio je jednotný balíček systému CRM, který poskytuje rychlá řešení umožňující uživatelům zobrazit marketingovou výkonnost, prodejní trychtýře a servisní interakce.
Systém Creatio je v současné době k dispozici pro nasazení jako cloudová nebo lokální instalace a je plně kompatibilní se systémy Windows i iOS na stolních i mobilních zařízeních.
Pro koho je určený?
Není třeba být skeptický. Cenová dostupnost a výkon tohoto nástroje poskytují to nejlepší v každém ohledu.
S tímto nástrojem nepotřebujete technické znalosti. Cena je příznivá pro každou velikost firmy.
Klíčové funkce
- Automaticky řídí vaše pracovní postupy a všechny prodejní procesy.
- Má komplexní platformu pro řízení prodeje, která může pomoci urychlit malé i složité prodejní procesy.
- Urychluje výkony firem díky predikci, nastavení cílů a analytické funkci Creatio, která umožňuje zobrazit aktuální prodejní metriky.
Výhody
- Umožňuje snadno vytvářet statistické přehledy.
- Navrhnout pracovní prostor je snadné a zábavné.
- Je spolehlivý a snadno se používá.
Nevýhody
- Nastavení různých oprávnění je kvůli počtu úrovní nepřehledné.
- Pokud chcete používat část pro marketing, budete potřebovat samostatnou licenci.
- Uložení změn někdy trvá delší dobu.
Ceník
Nástroj Creatio nabízí 14denní zkušební verzi zdarma a můžete si dokonce vyžádat živou ukázku. Cenové nabídky jsou obvykle poskytovány po zahájení kontaktu.
16. OnePageCRM
OnePageCRM je další vynikající webový prodejní CRM software určený pro firmy, které potřebují automatizovat různé procesy, jako je plánování následných kontaktů s potenciálními zákazníky, generování akčních prodejních přehledů pro prodejní týmy a další administrativní úkoly. Jeho základní sestavení obsahuje prodejní metodu Next Action (Další akce) a vlastní princip GTD (Getting Things Done), neboli česky – Splnění cílů, v celkové konstrukci.
OnePageCRM zahrnuje vysoce efektivní nástroje pro vztahy se zákazníky a prodejní marketing, které především snižují obchodní nepořádek a opakující se administrativní úkoly prodejců. K systému lze snadno přistupovat prostřednictvím jakéhokoli dostupného webového prohlížeče a je k dispozici ve všech nativních obchodech s mobilními aplikacemi. Kromě oblíbených funkcí pro správu kontaktů, které uživatelům umožňují zaznamenávat hovory a sledovat interakce a aktivity kontaktů ze stejné rolovací stránky, je tato varianta CRM vybavena také automatickým nástrojem pro zachycení potenciálních zákazníků na 1 kliknutí a komplexní automatizací hromadných e-mailů. Jeho reportovací a analytický nástroj dále poskytuje uživatelům široce využitelné poznatky a podporu API pro generování leadů.
Pro koho je určený?
Máte chuť posunout své podnikání na vyšší úroveň? Doufám, že odpověď zní ano. Pokud ano, pak se dvakrát nerozmýšlejte. OnePageCRM nehledí na velikost ani technické dovednosti nikoho nebo společnosti.
Byl vytvořen proto, aby sloužil a viděl růst vaši firmu.
Klíčové funkce
- Lze jej integrovat s mnoha prodejními aplikacemi.
- Umožňuje přístup k nástrojům z mobilního telefonu.
- Vlastní sestavy jsou generovány v nejkratším možném čase.
- Umožňuje hromadné odesílání personalizovaných e-mailů.
Výhody
- Interakce lze snadno sledovat a přistupovat k nim z jednoho místa.
- Předpovídání obchodů a vytváření podrobných informací je s tímto nástrojem snadné.
- Snadný import potenciálních zákazníků.
Nevýhody
- Neexistuje žádná integrace s aplikací QuickBooks.
- Integrace e-mailu není snadná. Abyste ji mohli efektivně používat, musíte mít zkušenosti.
Ceník
OnePageCRM nabízí 21denní bezplatnou zkušební verzi, ke které nevyžaduje kreditní kartu, a její platební plány stojí 12 liber za uživatele měsíčně, 21,50 liber za uživatele měsíčně nebo 54 liber za uživatele měsíčně.
17. Less Annoying CRM
Jak už název napovídá, méně obtěžující CRM je nástroj pro zvýšení produktivity podnikání, který urychluje výkonnost firmy a dává vám svobodu spravovat kontakty, sledovat potenciální zákazníky a udržovat si přehled o následných opatřeních, aniž byste obtěžovali své kontakty. Jedná se o systém řízení vztahů se zákazníky, který specificky vyhovuje potřebám většiny malých podniků a začínajících firem.
Systém Less Annoying CRM je široce dostupný pro nasazení v cloudu a nabízí širokou škálu možností konfigurace, které doplňují snadno použitelný a interaktivní ovládací panel. Primárně nabízí různé automatizační funkce pro správu prodejních sil a profilů kontaktů tím, že uživatelům umožňuje konsolidovat záznamy kontaktů pod jednu platformu přístupnou všem členům prodejního týmu. Všechny jeho konfigurace jsou plně přizpůsobitelné, takže je lze dobře přizpůsobit definovaným prodejním procesům a kontaktům s konkrétními obchodními procesy a operacemi.
Pro koho je určený?
Less Annoying CRM (v překladu ”Méně otravný CRM”), byl navržen tak, aby pomáhal malým firmám růst.
Tento software dokáže provázat vztahy s vašimi klienty a eliminovat nepříjemné interakce, které vám mohou způsobit ztráty.
Klíčové funkce
- Úkoly a události můžete uspořádat do jednoho kalendáře.
- Umožňuje ukládat kontaktní informace na jednom místě.
- Má jednoduchý přehled o potenciálních zákaznících, který zobrazuje aktuální účet pro každý prodej ve vašem prodejním potrubí.
- Nabízí výkonnou funkci přizpůsobení.
Výhody
- Systém kontaktů a plánování se velmi snadno používá.
- Vhodné pro malé podniky.
- Snadno se přizpůsobuje a je velmi přívětivý pro začátečníky.
- Dokáže se integrovat s nejoblíbenějšími aplikacemi.
Nevýhody
- Nemá možnost integrace sociálních médií.
- Disponuje pouze základními funkcemi.
Ceník
Cena Less Annoying CRM je 15 dolarů za uživatele měsíčně, ale ti, kteří mají týmy s více než 10 uživateli, musí před registrací nejprve kontaktovat tým společnosti Less Annoying.
18. Zendesk
Zendesk je další výjimečný cloudový software CRM pro help desk, který pomáhá majitelům firem sledovat veškeré interakce se zákazníky na jedné platformě a zároveň monitorovat pokrok týmu. Nabízí uživatelům výkonné přizpůsobitelné nástroje pro vytváření funkčních portálů pro zákaznickou podporu, podrobných sekcí znalostní báze a online komunit pro vaše klienty. Mezi jeho klíčové funkce patří přizpůsobitelný portál na přední straně, rozsáhlé integrace s třetími stranami a interaktivní funkce živého chatu.
Rozhraní online zákaznického portálu Zendesk pomáhá především pracovníkům zákaznické podpory efektivně sledovat a spravovat tikety podpory. Na rozdíl od většiny svých konkurentů poskytuje Zendesk uživatelům navíc nástroje pro přizpůsobení značky stránek podpory.
Pro koho je vhodný?
Obchodní zástupci B2B, kteří vedou týmy až 250 zaměstnanců.
Klíčové funkce
- Funkce live chatu
- Automatizované rozhraní pro práci s klienty
- Systém vykazování činnosti
- Funkce vytváření seznamu potenciálních zákazníků
- Automatický číselník
Výhody
- Snadné používání
- Interaktivní a intuitivní rozhraní
- Ideální pro automatizaci prodeje
- Nabízí bezplatnou verzi
- Umožňuje sledování týmu a zabraňuje dvojí rezervaci
Nevýhody
- Bezplatná služba veCustomer může být někdy pomalá
- Není vhodný pro začátečníky
Ceník
Cenové plány služby Zendesk začínají na 19,00 USD měsíčně a nabízejí také bezplatnou zkušební verzi.
19. EngageBay
EngageBay je snadno použitelný CRM a hodnotný nástroj, který obsahuje komplexní sadu funkcí pro prodej, služby podpory a automatizaci marketingu pro rozvoj vašeho podnikání. Jedná se o jednotnou platformu, která slibuje, že vám pomůže zachytit, pečovat, komunikovat, konvertovat a udržet potenciální zákazníky s výjimečnou zákaznickou zkušeností.
EngageBay je cloudová platforma CRM, která podnikům umožňuje využívat marketingové nástroje k efektivnímu budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Mezi její hlavní přednosti patří široká škála funkcí, které podporují e-mailový marketing, služby helpdesku, marketing vstupních stránek, telefonování, správu kontaktů a plánování schůzek. Jeho vestavěný systém CRM umožňuje podnikům především sledovat a spravovat aktivity spojené s vedením a prodejem v rámci určitého prodejního potrubí. Kromě toho EngageBay nabízí také marketingové funkce, které můžete využít k získání většího počtu potenciálních zákazníků prostřednictvím zapojení do sociálních médií, automatizovaných šablon e-mailového marketingu a přizpůsobitelných vyskakovacích oken.
Pro koho je vhodný?
Malé a střední podniky, které hledají nástroj CRM typu “vše v jednom”.
Klíčové funkce
- A/B testování
- Upozornění na účty
- Analytika/Sledování návratnosti investic
- Správa schůzek
- Cílení na publikum
- Automatické odpovědi
- Automatické směrování
- Správa call centra
Výhody
- Dobré pro marketing a péči o potenciální zákazníky
- Velmi pohotová zákaznická podpora
- Nabízí rozsáhlé integrace
- Pomáhá při navrhování efektivních e-mailových kampaní
Nevýhody
- Omezené možnosti šablon
- Žádná integrace pro SMS
Ceník
EngageBay nabízí různé cenové plány, které nabízejí kombinovanou možnost bezplatné zkušební verze, bezplatné verze a placené plány začínající na 99 USD měsíčně.
20. Nutshell
Nutshell se tváří jako komplexní software CRM pro prodej, který slibuje, že zvýší vaši obchodní inteligenci tím, že se postará o většinu vašich administrativních úkolů, a vy tak budete mít více času soustředit se na růst vašich prodejních příležitostí. Jeho široká integrace s třetími stranami je obzvláště vhodná pro propojení s většinou softwarových programů, které již mnoho malých firem používá, jako jsou programy G Suite, MailChimp, QuickBooks atd. Dobré je, že Nutshell poskytuje neomezené zdroje pro ukládání a správu kontaktních údajů a že jeho nástroj pro vytváření zpráv je plně přizpůsobitelný.
Systém Nutshell CRM je zcela připraven pro mobilní zařízení a je vybaven synchronizací v reálném čase, což umožňuje bezproblémovou práci na dálku pro globální prodejní tým. Kromě vytváření krásných e-mailů přímo ze systému Nutshell využívá funkce Nutshell Marketing uložená data CRM, která uživatelům umožňují automaticky vytvářet vlastní publika. Jak již můžete říci, Nutshell je CRM nástroj typu “vše v jednom” pro oslovovací marketing.
Pro koho je vhodný?
Malé a střední podniky a vedoucí prodeje hledají CRM, které jim pomůže se správou úkolů.
Klíčové funkce
- Funkce automatizace Salesforce
- Funkce zákaznické podpory
- Funkce marketingové automatizace
- Řízení projektů CRM a reporting
- Předpovědi a analýzy prodeje
- Funkce přizpůsobení
- Integrace sociálních médií
Výhody
- Skvělé pro stanovení priorit obchodních úkolů
- Přístup je možný z jakéhokoli internetového zařízení
- Přívětivý pro začátečníky
- Přizpůsobitelný
Nevýhody
- Ne všechny funkce jsou dostupné v mobilní aplikaci
- Nepodporuje více e-mailových příloh
Ceník
Nutshell má 14denní zkušební období zdarma, ale placené plány začínají na 19 dolarech za uživatele a měsíc (pokud se účtují ročně) nebo 22 dolarech za uživatele a měsíc (pokud se účtují měsíčně).
21. Apptivo
Apptivo je cloudový systém pro správu vztahů se zákazníky, který nabízí rozsáhlé integrace třetích stran pro všechny velikosti firem. Mezi jeho hlavní nativní integrační funkce patří sada výkonných nástrojů, které sahají od automatizace prodeje až po marketingové nástroje a vše mezi nimi. Tento software pro správu vztahů se zákazníky poskytuje podnikům především specifické moduly pro správu kontaktů se zákazníky, potenciálních zákazníků, příležitostí k zapojení a vstupenek.
Apptivo poskytuje všechny základní nástroje pro správu kampaní, segmentaci potenciálních zákazníků a udržování loajality na straně marketingu. Mezi další doplňkové aplikace, které si můžete zvolit jako součást balíčku Apptivo, patří aplikace pro generování zpráv o výdajích, správu peněžních toků a sledování licencí a pojištění.
Pro koho je vhodný?
Každá firma, která chce multifunkční software CRM, který je plně přizpůsobitelný a podporuje e-mailový marketing, což vede k vyššímu počtu potenciálních zákazníků.
Klíčové funkce
- Přizpůsobitelné rozvržení
- Sledování údajů o zákaznících v průběhu celého životního cyklu zákazníka
- Přizpůsobitelná pole
- Generátor faktur v PDF
- Nativní integrace se službou G Suite
- Systém detekce duplicitních informací o potenciálních zákaznících
Výhody
- Snadné přizpůsobení
- Vynikající mobilní rozhraní
- Funkce granulárního zabezpečení
- Nejlepší pro řízení životního cyklu vztahů se zákazníky
Nevýhody
- Celkový výkon se s časem zpomaluje
- Nemá žádná rozšířená rozhraní API
Ceník
Cenový model Apptivo zahrnuje bezplatný zkušební plán a řadu placených plánů, které začínají na 10 USD měsíčně.
22. Capsule
Capsule CRM umožňuje především majitelům malých firem organizovat údaje o zákaznících a spravovat jejich profily. Na rozdíl od ostatních konkurentů přináší Capsule další kolo inovací v oblasti spolupráce, aby zajistil, že vaše týmy zákaznických služeb budou na stejné vlně. Jeho funkce CRM jsou zcela založeny na cloudu a jeho modul pro správu tiketů je skvělý pro rychlé řešení dotazů na podporu v rámci prodejní linie. Přidělené úkoly a oznámení obecně pomáhají uživatelům udržet si přehled a stanovit priority toho, co je třeba udělat nejdříve.
Capsule má plně přizpůsobitelné funkce, což znamená, že si systém můžete snadno přizpůsobit podle svých obchodních potřeb a preferencí. Systém CRM dále umožňuje uživatelům nastavit konfigurovatelné milníky pro různé projekty v rámci jejich plánu a definovat prodejní proces, který mají dodržovat.
Pro koho je vhodný?
Malé podniky a začínající firmy, které se zaměřují na budování kvalitních vztahů se zákazníky.
Klíčové funkce
- Snadno použitelné funkce pro správu kontaktů
- Funkce segmentace publika
- Rozsáhlá integrace třetích stran
- Přehledy o prodeji
- Pokročilé funkce pro omezení uživatelů
- Vizuální sledování výkonu
Výhody
- Připomíná vám, abyste měli přehled o zákaznících
- Neuvěřitelné funkce pro psaní poznámek
- Rozsáhlá integrace pro růst malých a středních podniků
Nevýhody
- Omezené funkce pro větší podniky
Ceník
Současné ceny Capsule jsou poměrně velkorysé. Zahrnuje 30denní bezplatnou zkušební verzi pro všechny plány, bezplatnou verzi až pro 2 uživatele a placené plány, které začínají na 18 dolarech za uživatele měsíčně.
23. InfoFlo
Společnost InfoFlo jej uvádí jako jeden z nejlepších softwarů CRM pro správu záznamů o zákaznících a udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jedná se o integrovaný CRM software, který je v současné době k dispozici pro online nasazení i lokální instalace.
Mezi hlavní funkce InfoFlo patří automatizační nástroje pro e-mailový marketing, plánování schůzek, správu projektů, nativní integrace a správu úkolů v reálném čase. Jeho systém CRM široce poskytuje základní integrace počítačové telefonie, rozhraní pro správu kontaktů, funkce zákaznické podpory a automatizaci marketingu/prodejů.
Pro koho je vhodný?
Malé i středně velké B2B firmy, které touží najít řešení pro správu kontaktních informací pro zákazníky z různých oborů včetně realit, účetnictví, zdravotnictví atd.
Klíčové funkce
- Má vlastní pole
- E-mail marketing a sdílení dokumentů
- Funkce rychlého vyhledávání Avery
- Řízení úkolů
- Doživotní bezplatné aktualizace
- Přátelský pro mobilní zařízení
Výhody
- Bezproblémová integrace s třetími stranami
- Lepší zabezpečení dat
- Zjednodušuje správu úkolů
- Kompletně připravené pro mobilní zařízení
Nevýhody
- Základní balíček nepodporuje reportování
Ceník
InfoFlo nabízí 30denní bezplatný zkušební balíček a dva placené plány, které začínají na 99 dolarech za uživatele.
24. OroCRM
OroCRM je open-source CRM helpdesk software, který je vybaven robustními nástroji pro správu, analýzu a vykazování dat o zákaznících, a to vše s cílem informovat o vaší celkové prodejní strategii. Jeho systém se skvěle hodí pro nastavení vícekanálového elektronického obchodu, protože obsahuje mimo jiné různé moduly pro správu účtů, pracovní postupy založené na pravidlech, autorizaci uživatelů a správu obsahu. OroCRM obecně poskytuje uživatelům centrální panel správce, který vám dává absolutní kontrolu nad interakcemi se zákazníky.
Pro koho je vhodný?
Podniky všech velikostí s možností škálování od 5 do 1001 zaměstnanců.
Klíčové funkce
- Systém kalendáře s připomínkami
- E-mail marketing
- Integrace s interními chaty
- Nástroje pro automatizace marketingu
- Přístup připravený pro mobilní zařízení
- Segmentace publika
- Integrace sociálních médií
- Správa teritoria
Výhody
- Snadná konfigurace
- Podporuje obrovské týmy zástupců zákaznického servisu
- Velké množství integrací
- Možnost přístupu na cestách
Nevýhody
- Má lehkou křivku učení
Ceník
OroCRM nemá obvyklé vlastní cenové plány jako ostatní poskytovatelé CRM. Místo toho odvážně nabízí uživatelům živou ukázku služby, než se rozhodnete pro placenou verzi.
25. Insightly
Insightly je další kompaktní, jednotná platforma CRM, která slibuje, že pomůže firmám z různých odvětví růst díky budování trvalých vztahů se zákazníky v průběhu jejich cesty. Nabízí řešení pro správu vztahů se zákazníky na bázi SaaS pro středně velké organizace, které chtějí bezpečně spravovat všechny informace o zákaznících z jediné platformy a zároveň urychlit prodej a včasné dodávky.
Insightly je automaticky dodáváno s pluginy pro Gmail a Outlook a s několika funkčními integračními nástroji pro další systémy. V praktičtějším smyslu většina firem často používá Insightly pro správu kontaktů, propojování vztahů, sledování e-mailů, automatizaci pracovních postupů, správu leadů, generování nabídek, pokročilé reporty atd. Jedná se o systém připravený pro mobilní zařízení, který podnikům zajišťuje včasné aktualizace, zejména při práci se vzdáleným obchodním týmem.
Pro koho je vhodný?
Malé a střední podniky, které chtějí modelovat a automatizovat své obchodní procesy CRM na základě informací o jednom zákazníkovi.
Klíčové funkce
- Funkce automatizace prodeje
- Marketingové nástroje
- Funkce řízení projektů CRM
- Vizualizace a reportování prodejního potrubí
- Vlastní pole a objekty
- Oprávnění uživatelů na základě rolí
- Integrace softwaru třetí strany
Výhody
- Spousta dalších funkcí, jako jsou protokoly auditu
- Design rozhraní je plynulý a dynamický
- Výkonná řada funkcí pro správu projektů
- Nabízí více možností integrace
Nevýhody
- Chybí transparentnost cen mezi malými a středními podniky
Ceník
Insightly nabízí bezplatný plán, který podporuje pouze 2 uživatele, a až tři placené plány, přičemž nejzákladnější plán stojí 29 dolarů měsíčně na uživatele.
Porovnání 5 nejlepších softwarů CRM
1. LiveAgent
LiveAgent, který je známý jako nejlepší alternativa ticketingu na současném trhu, prakticky převálcuje své konkurenty tím, že uživatelům nabízí služby bez skrytých nákladů, nepřetržitou zákaznickou podporu, neomezené úložiště, více než 190 integrací, 14denní zkušební dobu zdarma a možnost kdykoli členství zrušit. Nabízí řešení CRM pro helpdesk, které pomáhá podnikům integrovat personalizaci do interakcí se zákazníky. LiveAgent se může pochlubit více než 170 funkcemi helpdesku, včetně jednoho z nejrychlejších widgetů live chatu na trhu. Jeho vestavěné CRM představuje pro podniky výkonnou univerzální vícekanálovou schránku, vestavěné call centrum, live chat v reálném čase a robustní portál služeb zákazníkům.
2. Hubspot
Jedinečnost služby Hubspot CRM spočívá v tom, že nabízí 100% bezplatný plán se sledováním e-mailů, sledováním potenciálních zákazníků, živým chatem a plánovačem schůzek. Jinak jsou jeho placené verze pro malé firmy velmi drahé, aby si je mohly dovolit. Celkově je Hubspot CRM vytvořen tak, aby optimalizoval vztahy se zákazníky, sjednotil strategie prodejních týmů a zvyšoval konverze. V současné době umožňuje uživatelům připojit se k více než 875 integracím třetích stran pro efektivnější a přizpůsobitelnější používání. Jeho systém CRM obsahuje automatizační nástroje pro zapojení prodejců, prodejní analytiku a funkce konfigurace-cenové nabídky pro rostoucí týmy. Platforma Hubspot široce poskytuje uživatelům rozsáhlý ekosystém CRM, který slibuje generovat informace bohaté na poznatky, materiály pro podporu prodeje a teplejší vedení pro maximální obchodní operace.
3. Keap
Podobně jako LiveAgent nabízí i Keap 14denní bezplatnou zkušební verzi. Jejich placené plány jsou však téměř pětkrát dražší, ale jejich funkce jsou obecně omezeny na e-mailový marketing a základní nástroje pro automatizaci CRM. Keap CRM se zaměřuje hlavně na rozvoj podnikání a je obvykle ideální pro podniky, které chtějí méně opakovaných administrativních úkonů, organizovanou databázi klientů, snadno implementovatelnou automatizaci a rozsáhlou integraci aplikací a zároveň maximálně využít běžnou pracovní dobu.
4. Freshworks
Freshworks CRM je bezpochyby jedním z nejprodávanějších CRM softwarů současnosti. V porovnání s ostatními nabízí tento poskytovatel služeb CRM sadu vynikajících nástrojů pro generování potenciálních zákazníků, zvyšování prodeje a růst příjmů. Nejlepší je, že si můžete přizpůsobit svůj uživatelský účet podle svých konkrétních potřeb, ale nenabízí neomezené množství jako LiveAgent. Jedná se o plnohodnotný prodejní nástroj CRM, který je široce vybaven intuitivním uživatelským rozhraním, automatickým obohacováním profilů, 360stupňovým pohledem na zákazníky a funkcemi pro sledování aktivity kontaktů. Jeho funkce lead scoringu poháněná umělou inteligencí jej dále odlišuje od přeplněného trhu CRM. Umožňuje obchodnímu zástupci zaměřit se na leady s vysokým skóre a zároveň se zapojit do kontextových konverzací, které podporují konverze a budují trvalé vztahy s klienty.
5. Zoho
Zoho je vysoce přizpůsobivý software CRM pro téměř všechny obchodní potřeby. Nabízí především širokou škálu funkcí omnichannel (vícekanálový přístup), integrované návrhové studio Canvas a vlastní automatizaci pro týmovou spolupráci a vzdálenou práci. Nevýhodou je, že většina jeho plánů zahrnuje omezené funkce a jediným východiskem je přechod na vyšší plán. Pozitivní je, že Zoho nabízí integrované řešení pro řízení vztahů se zákazníky současně s asistencí při prodeji na bázi umělé inteligence. Zoho CRM přichází s jedinečnou sadou funkcí, které zahrnují vestavěnou gamifikaci, upozornění v reálném čase, automatizaci pracovních postupů a nástroje pro hodnocení vedoucích zákazníků, které doplňují zákaznickou zkušenost, prodejní procesy a dokonce i správu zásob.
Závěr
Výše uvedený software CRM vám pomůže generovat více potenciálních zákazníků a pečovat o ně, dokud se z nich nestanou dlouhodobí klienti. Každý software CRM může sloužit určitému typu podniku nebo pracovníka. Například Freshworks je nejvhodnější pro prodejní týmy. Hubspot je celkově nejlepší CRM z hlediska nákladů a funkcí. LiveAgent se skvěle hodí pro vícekanálový help desk ticketing, zatímco software s Pipedrive je nejjednodušší na používání.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Frequently Asked Questions
Co je to CRM software?
Software CRM je systém, který pomáhá řídit interakce s klienty tím, že zlepšuje prodejní komunikaci, marketing a správu potenciálních zákazníků. Můžete například ukládat údaje o klientech, jako je adresa, jméno a telefonní číslo, a zároveň sledovat návštěvy webových stránek.
Jak funguje software CRM?
Software CRM poskytuje centrální místo pro ukládání údajů o potenciálních zákaznících a klientech. Tato data jsou následně analyzována za účelem zlepšení prodeje v dané firmě. Kromě toho můžete sledovat všechny interakce se zákazníkem a sdílet tyto informace s ostatními členy týmu.
Co je to omnichannel (vícekanálový) CRM software?
Omnichannel neboli vícekanálový CRM software je systém, který sjednocuje všechny platformy, které klient používá pro interakci se značkami. Spojením všech těchto kanálů lze sledovat pohyb zákazníka od identifikace značky až po místo nákupu. Analýza tohoto chování pomáhá při cílení, získávání, udržení, porozumění a nakonec i při spolupráci s klienty. Je také klíčová při přijímání novějších strategií, když dochází ke změnám v odvětví.
Lze integrovat s jiným softwarem CRM?
Software CRM je propojen s e-mailem, sociálními médii, kalendářem a komunikačními kanály. I když byste mohli využívat co nejvíce funkcí, různé softwary CRM se připojují k různým kanálům. Některé stopy jsou pro software CRM vestavěné, ale jiné je třeba přizpůsobit, zejména platformy třetích stran. Najdete tak jeden CRM software propojený se Shopify nebo jiný s jinými e-shopy. Vývojář by také integroval systém s Automate.io.
Kolik stojí software CRM?
Náklady na CRM se značně liší. Existují takové, jako je Hubspot, které můžete používat zdarma. Malá firma zaplatí za základní verze kolem 12 dolarů měsíčně. Podnikové verze a ty s pokročilejšími funkcemi by stály kolem 50 až 150 dolarů měsíčně. Nejdražší software CRM stojí kolem 300 dolarů měsíčně za každého uživatele. Méně zaplatíte, pokud se rozhodnete pro roční platby. Roční platby se také liší, ale pohybují se přibližně od 5 000 do přibližně 40 000 USD.
Který je ten nejlepší software pro CRM?
Nejlepší software CRM by měl vyhovovat vašim potřebám z hlediska funkčnosti a nákladů. Budete také muset zvážit velikost vašeho týmu a to, zda se integruje s vašimi virtuálními komunikačními kanály s klienty. Dalšími otázkami, které ovlivní vaše rozhodování, jsou procesy ve vaší firmě a povaha vašeho podnikání. Zásadními faktory jsou také přizpůsobení a snadné používání softwaru CRM. Hubspot by byl skvělou volbou. Má bezplatné verze a velké množství modulů.
Jaké jsou výhody používání softwaru CRM?
Software CRM vám pomůže zvýšit prodej tím, že vám umožní automatizovat prodejní proces a analyzovat výsledky. Můžete také zvýšit efektivitu, protože se zlepší pracovní postupy a spolupráce ve vašich týmech. Používání softwaru CRM také zlepšuje vaše vztahy s klienty a v konečném důsledku zajišťuje udržení zákazníků. Toto zlepšení je výsledkem toho, že máte všechny informace o zákaznících na jednom centrálním místě. Máte také možnost zlepšit své zprávy pomocí automatizace a vytváření přesných zpráv o svých klientech.
Proč je u softwarových řešení CRM nutné zajistit kvalitu?
Pokud má software CRM poskytovat očekávané výsledky, je nezbytné zajistit kvalitu. V případě chyb může dojít ke ztrátě dat, což může ochromit prodejní kampaň nebo dokonce celý podnik. Když máte jistotu, že váš software CRM funguje správně, můžete bez obav plánovat práci a tým, což zvyšuje produktivitu. Kromě toho software CRM existuje proto, aby zlepšoval vztahy se zákazníky. Tam, kde jste si jisti, že váš systém funguje, přesně určíte potřeby svých klientů.
Sdílet tento článek
Call centrum software pro příchozí hovory
Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.
Nejdůležitější kontrolní seznam call center
Optimalizujte své call centrum s naším kontrolním seznamem—od cílů po výkonnost agentů. Zajistěte špičkový zákaznický servis!