Najít úžasný software pro help desk je snadné. Na trhu je spousta uchazečů, že? Ale najít jeden cenově dostupný, který… Dozvědět se více
Zdravím vás a vítám vás u lednového vydání našeho měsíčního blogu. Račte vstoupit do naší virtuální místnosti s novinkami, kde… Dozvědět se více
Twitter nedávno aktualizoval strukturu monetizace přístupu k API v2, což vedlo ke zvýšení ceny variant Enterprise na více než 40… Dozvědět se více
V posledních letech se stále více zákazníků přesouvá na internet, což znamená, že podniky musí přizpůsobit svou obchodní strategii tak,… Dozvědět se více
Aplikace pro zasílání rychlých zpráv jsou v dnešní době v kurzu. Zejména aplikace WhatsApp je neuvěřitelně populární v oblasti služeb… Dozvědět se více
Používání aplikace WhatsApp pro zákaznický servis je vynikající způsob, jak vytvořit přímý komunikační kanál mezi vámi a vašimi klienty. Obliba… Dozvědět se více
Kontaktní body se zákazníky mohou změnit způsob, jakým vaše publikum vnímá váš produkt nebo službu. Znalost toho, co jsou kontaktní… Dozvědět se více
LiveAgent 5.29 přináší několik nových zajímavých funkcí. Čtěte dále a zjistěte, co je nového. Dozvědět se více
Číselníky call center jsou také známé jako odchozí číselníky, automatické číselníky nebo prodejní číselníky. V posledních letech se dialery staly… Dozvědět se více
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.